Ahoj komunito,
mám otázku ohledně reklamace Aceru, který byl zakoupen u TSbohemie (určitě je dovezen z Německa) jak u reklamace postupovat? Vím že s NB z dovozu jsou jenom problémy a obzvlášť u reklamace.
Jak postupovat při reklamaci ?
Jak postupovat při reklamaci ?
|NB|Acer TimelineX 5830TG|DESKTOP|Intel Core i9 - 9900K, 16GB Kingstone Predator, GB RX 480,MSI 390Z ACE, Samsung 840EVO 120GB, Barracuda 3TB, SS Focus 850 Gold, Kraken X62, NZXT H500i
-
- Pohlaví:
Re: Jak postupovat při reklamaci ?
Tebe přece nemusí zajímat odkud byl dovezen, ostatně všechny jsou z dovozu. Pro tebe je směrodatný reklamační řád prodejce.
- Marfy
- Moderátor
-
Elite Level 10.5
- Příspěvky: 11988
- Registrován: září 06
- Bydliště: Zlínský kraj
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
Re: Jak postupovat při reklamaci ?
Nevím v čem by měl být problém.Reklamaci ti musí vyřešit prodejce.Pokud ti ntb nefunguje,tak jim ho tam dones (nebo pošli) a oni jsou nuceni ti reklamaci do 30 dnů vyřešit.
Intel Core i5 9400F + SilentiumPC Spartan Pro,ASUS Dual GTX 1660S 6GB,Kingston A2000 M2,DDR IV 16GB,Fortron Hyper S 600W
Intel Core i7 6700 + SilentiumPC Spartan,Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB,SSD Kingston Now A400,DDR IV 16GB,Corsair RM 550x
Intel Core i7 6700 + SilentiumPC Spartan,Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB,SSD Kingston Now A400,DDR IV 16GB,Corsair RM 550x
Re: Jak postupovat při reklamaci ?
Jasně ale co znám toho prodejce, tak se bude různě vykroucet, protože musí poslat NB na vlastní náklady
|NB|Acer TimelineX 5830TG|DESKTOP|Intel Core i9 - 9900K, 16GB Kingstone Predator, GB RX 480,MSI 390Z ACE, Samsung 840EVO 120GB, Barracuda 3TB, SS Focus 850 Gold, Kraken X62, NZXT H500i
Re: Jak postupovat při reklamaci ?
Pokud to je tak, jak píšeš, tak nerozumím tomu, proč tam něco nakupuješ.... Nenám s tím prodejcem zkušenosti, ale vím, že tam lidi hodně nakupujou - Nemyslím si, že tam bude problém. Dále pokračuj, jak píše Marfy.
Re: Jak postupovat při reklamaci ?
Donesieš tam notebook, oni ho príjmu, ked je v záruke nič neplatíš ked nepríde ddo 30 dní dostaneš nový a hotovo, ked nie, porušia tím zákon a budú mat problémy 

PC:Sapphire Radeon R9 270X / I5 4670k / ASUS Z87-K / 8GB / 1000GB/ 620W / Zalman Z5 / Benq rl2455hm
MacBook Pro 14" 2021 M1
Iphone 14 Red
+Apple Watch Ultra / AirPods 1 / AirPods MAX
MacBook Pro 14" 2021 M1
Iphone 14 Red
+Apple Watch Ultra / AirPods 1 / AirPods MAX
Re: Jak postupovat při reklamaci ?
Jenom se zeptám, když budu něco reklamovat a neopraví to do 30 dní, tak musím přijmout zboží nové, nebo mám právo na navrácení peněz pokud chci?
i5 3210M, GT650M, 4Gb ram DDR3, HDD 500GB 7200ot
Re: Jak postupovat při reklamaci ?
Máš právo na vrácení peněz, ale ruku do ohně bych za to nedal
- liborek
- Level 5.5
- Příspěvky: 2726
- Registrován: prosinec 05
- Bydliště: Kroměříž
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Jak postupovat při reklamaci ?
Jestlie nevyřídí do 30 dnů tak máš nárok na vrácení peněz.
Intel Core i7-6700,MB Gigabyte GA-B150-HD3,MSI-GeForce GTX 1070 Gaming X 8G,2 x8GB DD4 2133MHz,Win 10 64bit.
Windows 7Pro,Intel CoreDuo E6750,SAPHIRE RADEON HD 5770 VAPOR-X,RAM 3GB, Gigabyte MB GA-P35-DS4,Corsair 600w.
Windows 7Pro,Intel CoreDuo E6750,SAPHIRE RADEON HD 5770 VAPOR-X,RAM 3GB, Gigabyte MB GA-P35-DS4,Corsair 600w.
- Orcus
- člen Security týmu
-
Elite Level 10.5
- Příspěvky: 10645
- Registrován: duben 10
- Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Jak postupovat při reklamaci ?
Co se týká reklamací u TSB, nikdy sem neměl problém, většinou vyřešeno do tejdne. Za to třeba na Alzu sem slyšel spoustu stížností. Normálně jim to dones a vyreklamuj. Pokud do 30 dnů nebudeš kontaktován, 31. den si můžeš přijít smělě pro peníze. 
Pokud si to ale kupoval na nějakou firmu, tak to můžou reklamovat jak dlouho chtěj, obchodní podmínky jim nedávaj 30 denní lhůtu.

Pokud si to ale kupoval na nějakou firmu, tak to můžou reklamovat jak dlouho chtěj, obchodní podmínky jim nedávaj 30 denní lhůtu.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí.
Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.
Pár rad k bezpečnosti PC.
Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.
Pár rad k bezpečnosti PC.
Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.
Re: Jak postupovat při reklamaci ?
ok, odnesu to tam v pondělí a uvidím, mám totiž z reklamaci vždy špatné zkušenosti ...
EDIT: jo a jak bych měl specifikovat závadu klavesnice a pravý pant ?
EDIT: jo a jak bych měl specifikovat závadu klavesnice a pravý pant ?
|NB|Acer TimelineX 5830TG|DESKTOP|Intel Core i9 - 9900K, 16GB Kingstone Predator, GB RX 480,MSI 390Z ACE, Samsung 840EVO 120GB, Barracuda 3TB, SS Focus 850 Gold, Kraken X62, NZXT H500i
Re: Jak postupovat při reklamaci ?
Není se čeho bát.TSbohemie problémy u reklamací nedělá.
Zpět na “Problémy s hardwarem”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů