Kdo by mě naučil základy programování?
Re: Kdo by mě naučil základy programování?
No, akorát se u toho strašně moc vrtí, nešlo by to jednodušeji?
"Král Lávra má dlouhé oslí uši, král je ušatec!
(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
Re: Kdo by mě naučil základy programování?
Asi jo ale nevím jak.
Když chci poradit ohledně svého PC vždy mám na mysli tento počítač v podpisu
OS : Windows 7 64-bit
ZDROJ : MaxPower 500 W
CPU : AMD Phenom II x4 925 2,8 GHz
RAM : 4x1 GB
GPU : Gigabyte HD 7850 OC 2GB
MB : MSI KA790GX
OS : Windows 7 64-bit
ZDROJ : MaxPower 500 W
CPU : AMD Phenom II x4 925 2,8 GHz
RAM : 4x1 GB
GPU : Gigabyte HD 7850 OC 2GB
MB : MSI KA790GX
Re: Kdo by mě naučil základy programování?
Tak jinak než takhle mě to nenapadá
Kód: Vybrat vše
MÍČ
DOKUD NENÍ ZEĎ
ŠIKMÝKROKVPRAVO
AŽ JE ZEĎ
ŠIKMÝKROKVLEVO
KONEC
Když chci poradit ohledně svého PC vždy mám na mysli tento počítač v podpisu
OS : Windows 7 64-bit
ZDROJ : MaxPower 500 W
CPU : AMD Phenom II x4 925 2,8 GHz
RAM : 4x1 GB
GPU : Gigabyte HD 7850 OC 2GB
MB : MSI KA790GX
OS : Windows 7 64-bit
ZDROJ : MaxPower 500 W
CPU : AMD Phenom II x4 925 2,8 GHz
RAM : 4x1 GB
GPU : Gigabyte HD 7850 OC 2GB
MB : MSI KA790GX
Re: Kdo by mě naučil základy programování?
To by skoro šlo, už se umí odrážet v jednom směru a kroužit doleva. Ale když ho pošlu proti horní zdi aby kroužil vpravo, tak se jen zastaví. A co teprve kdybych mu nastavil překážky nebo třeba plochu 5x10!
Zkus to promyslet ještě jinak. Karel/míč letí šikmo, a když narazí do zdi pravou stranou, otočí se vlevo. Když naopak narazí levou stranou, otočí se vpravo. Až takhle jednoduše to nepůjde, protože to musíš rozfázovat mezi chození a otáčení, a navíc počítat i s rohem, takže ti tam vyjde víc možností než jen dvě, a víc větvení.
Zkus to promyslet ještě jinak. Karel/míč letí šikmo, a když narazí do zdi pravou stranou, otočí se vlevo. Když naopak narazí levou stranou, otočí se vpravo. Až takhle jednoduše to nepůjde, protože to musíš rozfázovat mezi chození a otáčení, a navíc počítat i s rohem, takže ti tam vyjde víc možností než jen dvě, a víc větvení.
Naposledy upravil(a) faraon dne 17 dub 2013 19:12, celkem upraveno 1 x.
"Král Lávra má dlouhé oslí uši, král je ušatec!
(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
Re: Kdo by mě naučil základy programování?
Asi bych měl použít podmínku když je východ/západ/sever/jih, že?
--- Doplnění předchozího příspěvku (17 Dub 2013 19:14) ---
Jak se v javě dáva příkaz pro políčko do kterého má psát uživatel? Např.:
int a = zvol si sám
--- Doplnění předchozího příspěvku (17 Dub 2013 19:14) ---
Jak se v javě dáva příkaz pro políčko do kterého má psát uživatel? Např.:
int a = zvol si sám
Když chci poradit ohledně svého PC vždy mám na mysli tento počítač v podpisu
OS : Windows 7 64-bit
ZDROJ : MaxPower 500 W
CPU : AMD Phenom II x4 925 2,8 GHz
RAM : 4x1 GB
GPU : Gigabyte HD 7850 OC 2GB
MB : MSI KA790GX
OS : Windows 7 64-bit
ZDROJ : MaxPower 500 W
CPU : AMD Phenom II x4 925 2,8 GHz
RAM : 4x1 GB
GPU : Gigabyte HD 7850 OC 2GB
MB : MSI KA790GX
Re: Kdo by mě naučil základy programování?
-------------------
Když chci poradit ohledně svého PC vždy mám na mysli tento počítač v podpisu
OS : Windows 7 64-bit
ZDROJ : MaxPower 500 W
CPU : AMD Phenom II x4 925 2,8 GHz
RAM : 4x1 GB
GPU : Gigabyte HD 7850 OC 2GB
MB : MSI KA790GX
OS : Windows 7 64-bit
ZDROJ : MaxPower 500 W
CPU : AMD Phenom II x4 925 2,8 GHz
RAM : 4x1 GB
GPU : Gigabyte HD 7850 OC 2GB
MB : MSI KA790GX
Re: Kdo by mě naučil základy programování?
V Jave? Nejlepe pomoci Scanneru.
Nadeklarujes scanner: import java.util.*;
Vytvoris objekt typu scanner: Scanner mujSc = new Scanner(System.in);
A kdyz chces int, tak das: mujSc.nextInt() - precte z prikazove radky int ktery zadas
Nadeklarujes scanner: import java.util.*;
Vytvoris objekt typu scanner: Scanner mujSc = new Scanner(System.in);
A kdyz chces int, tak das: mujSc.nextInt() - precte z prikazove radky int ktery zadas
Re: Kdo by mě naučil základy programování?
Ještě bych rád věděl co znamená deklarovat 

Když chci poradit ohledně svého PC vždy mám na mysli tento počítač v podpisu
OS : Windows 7 64-bit
ZDROJ : MaxPower 500 W
CPU : AMD Phenom II x4 925 2,8 GHz
RAM : 4x1 GB
GPU : Gigabyte HD 7850 OC 2GB
MB : MSI KA790GX
OS : Windows 7 64-bit
ZDROJ : MaxPower 500 W
CPU : AMD Phenom II x4 925 2,8 GHz
RAM : 4x1 GB
GPU : Gigabyte HD 7850 OC 2GB
MB : MSI KA790GX
Re: Kdo by mě naučil základy programování?
staclu píše:Asi bych měl použít podmínku když je východ/západ/sever/jih, že?
Ne, na tom kterým směrem Karel jde vůbec nezáleží. Podstatné je jestli má zeď před sebou nebo ze strany.
Deklarovat vlastně znamená že překladači řekneš, že chceš něco používat. Když deklaruješ proměnnou, napíšeš do hlavičky například int pocet; a překladač ví co si názvem pocet má nachystat a jak s tím při kompilování programu zacházet.
"Král Lávra má dlouhé oslí uši, král je ušatec!
(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
Re: Kdo by mě naučil základy programování?
Teď zkouším 2-ZNAČKY ale nějak mi to blbne
Kód: Vybrat vše
2-ZNAČKY
KDYŽ NENÍ ZEĎ
ZVEDNI
KDYŽ NENÍ ZNAČKA
POLOŽ
KROK
2-ZNAČKY
KONEC
ZVEDNI
KDYŽ JE ZNAČKA
POLOŽ
KONEC
KONEC, JINAK
KONEC
KONEC
Když chci poradit ohledně svého PC vždy mám na mysli tento počítač v podpisu
OS : Windows 7 64-bit
ZDROJ : MaxPower 500 W
CPU : AMD Phenom II x4 925 2,8 GHz
RAM : 4x1 GB
GPU : Gigabyte HD 7850 OC 2GB
MB : MSI KA790GX
OS : Windows 7 64-bit
ZDROJ : MaxPower 500 W
CPU : AMD Phenom II x4 925 2,8 GHz
RAM : 4x1 GB
GPU : Gigabyte HD 7850 OC 2GB
MB : MSI KA790GX
Re: Kdo by mě naučil základy programování?
Trochu se zamysli nad tím, jak Karel projde celé Město, ne jen jeden řádek. Na každém poli ti cestou můžou nastat čtyři možnosti:
0 značek: jde se dál,
1 značka: jde se dál,
2 značky: Karel zůstane stát,
víc značek: jde se dál.
To "jde se dál" znamená platnou podmínku, následuje provedení přesunu na další pole (tedy sousední v řádku nebo na další řádek!), a zavolání rekurze. Pokud podmínka neplatí, Karel zůstane stát. Ale mysli na to že před krokem je potřeba vrátit značky na aktuálním poli do původního stavu!
0 značek: jde se dál,
1 značka: jde se dál,
2 značky: Karel zůstane stát,
víc značek: jde se dál.
To "jde se dál" znamená platnou podmínku, následuje provedení přesunu na další pole (tedy sousední v řádku nebo na další řádek!), a zavolání rekurze. Pokud podmínka neplatí, Karel zůstane stát. Ale mysli na to že před krokem je potřeba vrátit značky na aktuálním poli do původního stavu!
"Král Lávra má dlouhé oslí uši, král je ušatec!
(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
Re: Kdo by mě naučil základy programování?
Docela by mě zajímalo, proč tenhle příkaz funguje, ale když dám dokud není zeď nebo rekurzi tak se na políčku se dvěmi značkami zasekne a do nekonečna pokládá a zvedá
Kód: Vybrat vše
KONTROLA2
?ZVEDNI
KDYŽ NENÍ ZNAČKA
POLOŽ
KROK
KONEC, JINAK
POLOŽ
KONEC
KONEC
Když chci poradit ohledně svého PC vždy mám na mysli tento počítač v podpisu
OS : Windows 7 64-bit
ZDROJ : MaxPower 500 W
CPU : AMD Phenom II x4 925 2,8 GHz
RAM : 4x1 GB
GPU : Gigabyte HD 7850 OC 2GB
MB : MSI KA790GX
OS : Windows 7 64-bit
ZDROJ : MaxPower 500 W
CPU : AMD Phenom II x4 925 2,8 GHz
RAM : 4x1 GB
GPU : Gigabyte HD 7850 OC 2GB
MB : MSI KA790GX
Zpět na “Programování a tvorba webu”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host