Mám Galaxy Y (S-5360) a přestalo mi fungovat zapínací tlačítko. Někdy nereaguje vůbec, někdy jen na letmý dotyk nebo pohyb přístroje a telefon se mi i v ruce při psaní vypíná a zapíná a restartuje (protože to někdy vydrží v poloze "zmáčknuto" i 5 vteřin), natož pak v kapse.
Jdu si včera takhle na Andělu do Mobilpohotovosti, a tam je ženská, a já říkám:
"Potřebuju vyměnit toto tlačítko. Dělá to tohle a tohle."
A ona praví:
"Nó, tak to bude buďto čištění za 150,- nebo výměna mikrospinače za 500,-. Já se juknu, jó, máme tady náhradní díly. Ale dneska tu není technik, tak přijďte v týdnu kdykoli, bejvá tady do 17:00."
"Tak jo. A bylo by to i na počkání?"
"Nó, tovitežejó, tak do hodinky."
Tak tam jdu dneska, tam nějakej slizkej mastnej chapec. A říkám:
"Potřebuju tohle a tohle."
"No, to nepůjde."
"Proč? Včera mi říkala paní, že můžu přijít, že to vyměníte nebo vyčistíte, že by to šlo i na počkání."
"To tady neděláme, musíte do Kladna," zabrblal neochotně chlapec a vyhrabal a položil přede mne vizitku..... Britexu!!



"Jak, neděláme?"
Já tam šel právě proto, abych nemusel do toho zatracenýho Britexu.
"Dal jsem Vám vizitku, víc toho pro Vás udělat nemůžu. Nashledanou.
Tak jsem odešel.
Proto se chci zeptat, jestli nevíte o nějakém servisu Samsungů, nejlépe v Praze. Nebo i v okolí, jen proboha ne ten podělaný Britex, ten je největší, ale taky nejhorší na světě.
Dodatek:
Za to hovoří nejen celý Internet včetně celého iPhoního fóra (nemám jablko, ale dostal jsem se na to fórum právě skrze recenze na Britex), ale i dvě zkušenosti přímo z rodiny: Táta měl mobil Samsung od Vodafounu, přestal mu fungovat displej, jen svítil bíle, dal to přes operátora do Britexu, vrátilo se to po 37 dnech, že opravu neprovedou z důvodu mechanického poškození na zadním krytu (byla tam prasklina, která tam ale navíc nebyla, než to tam dával!!); sestřenice měla ajfouna pár dní a nešlo středové tlačítko, vrátili to, že prý jsou poškozené šroubky (nebyly a nikdo s tím v životě nic nedělal). Proto nechci Britex!