Modrá smrt u notebooku Acer 5733z Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

xuzivatel21
nováček
Příspěvky: 7
Registrován: květen 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Modrá smrt u notebooku Acer 5733z

Příspěvekod xuzivatel21 » 04 kvě 2013 15:57

Dobrý den,

mám notebook Acer Aspire 5733z . Nedávno jsem přeinstaloval OS Windows 7 Home premium 64 Bit. Všechno funguje v pořádku, ale někdy se objeví modrá smrt. Dělal jsem log v programu debugging tools for windows. Podle logu způsobila modrou smrt chyba chyba 0x18 a aplikace svchost.exe . Posílám log z hijacklist pro kontrolu. Mohli byte mi poradit v čem je problém? Moc vám děkuji

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 15:28:06, on 4.5.2013
Platform: Windows 7 (WinNT 6.00.3504)
MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16476)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LMworker.exe
C:\Users\lasenka\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Pomocná služba pro přihlášení ke službě Windows Live ID - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Dritek WMI Service (DsiWMIService) - Dritek System Inc. - C:\Program Files (x86)\Launch Manager\dsiwmis.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\x86\ekrn.exe
O23 - Service: Acer ePower Service (ePowerSvc) - Acer Incorporated - C:\Program Files\Acer\Acer ePower Management\ePowerSvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Úložná technologie Intel(R) Rapid (IAStorDataMgrSvc) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Live Updater Service - Acer Incorporated - C:\Program Files\Acer\Acer Updater\UpdaterService.exe
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management & Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: ZAtheros Wlan Agent - Atheros - C:\Program Files (x86)\Qualcomm Atheros Fast Reconnect\Ath_WlanAgent.exe

--
End of file - 7225 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Modrá smrt u notebooku Acer 5733z

Příspěvekod memphisto » 04 kvě 2013 20:01

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranìní historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit doèasné soubory Windows, vysypat koš atd.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Update Malwarebytes' Anti-Malware (Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware) a Launch Malwarebytes' Anti-Malware (Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware), pokud jo tak klikni na tlačítko Finish
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Perform Quick Scan (Provést rychlý sken) a klikni na tlačítko Scan (Skenovat)
- po probìhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Show Results
- pak zvol možnost Save Logfile a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Vlož sem pak obsah toho logu.

Stáhni AdwCleaner
Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy, okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Search“
Po skenu se objeví log (jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

xuzivatel21
nováček
Příspěvky: 7
Registrován: květen 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Modrá smrt u notebooku Acer 5733z

Příspěvekod xuzivatel21 » 04 kvě 2013 20:37

Dobrý den

moc děkuji za vaši reakci.

Posílám log Adwcleaner

# AdwCleaner v2.300 - Log vytvooen 04/05/2013 v 20:32:57
# Aktualizováno 28/04/2013 Xplode
# Operaení systém : Windows 7 Home Premium (64 bits)
# Uživatel : lasenka - LASENKA-PC
# Spuštin systém : Normální
# Spuštino z : C:\Users\lasenka\Desktop\adwcleaner.exe
# Volba [Prohledat]


***** [Služby] *****


***** [Soubory / Složky] *****


***** [Registry] *****


***** [Internetové prohlížeee] *****

-\\ Internet Explorer v9.0.8112.16476

[OK] Registry jsou eisté.

-\\ Mozilla Firefox v20.0.1 (cs)

Soubor : C:\Users\lasenka\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\77dmsk7c.default\prefs.js

[OK] Soubor je eistý.

Soubor : C:\Users\dul\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\gr0ryp84.default\prefs.js

[OK] Soubor je eistý.

*************************

AdwCleaner[R1].txt - [796 octets] - [04/05/2013 20:32:57]

########## EOF - C:\AdwCleaner[R1].txt - [855 octets] ##########


Log Malwarebytes

Malwarebytes Anti-Malware 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org

Verze: v2013.05.04.08

Windows 7 x64 NTFS
Internet Explorer 9.0.8112.16421
lasenka :: LASENKA-PC [administrátor]

4.5.2013 20:28:14
mbam-log-2013-05-04 (20-28-14).txt

Typ: Rychlá kontrola
Nastavení kontroly povoleno: Paměť | Po spuštění | Registr | Systémové soubory | Heuristická analýza Extra | Heuristická analýza Shuriken | PUP | PUM
Nastavení kontroly zakázáno: P2P
Kontrolované objekty: 231693
Uplynulý čas: 2 minut, 58 sekund

Nalezené procesy v paměti: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené moduly v paměti: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené klíče v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené hodnoty v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené datové položky v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené složky: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené soubory: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

(konec)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Modrá smrt u notebooku Acer 5733z

Příspěvekod jaro3 » 05 kvě 2013 10:09

Stáhni si RogueKiller
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
- Zkontroluj , zda máš zaškrtnuto:
Kontrola MBR
Kontrola Faked
Antirootkit

-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.

Stáhni si a nainstaluj WhoCrashed
otevři ho a klikni na Analyze.
Program vytvoří zprávu , zkopíruj celou a vlož prosím sem.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

xuzivatel21
nováček
Příspěvky: 7
Registrován: květen 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Modrá smrt u notebooku Acer 5733z

Příspěvekod xuzivatel21 » 05 kvě 2013 11:44

Dobrý den

posílám log z whocrashed (akorát si nejsem jistý jeslti jsem ti udělal dobře) log nic neukázal

System Information (local)
--------------------------------------------------------------------------------


windows version: Windows 7 , 6.1, build: 7600
windows dir: C:\Windows
CPU: GenuineIntel Intel(R) Pentium(R) CPU P6200 @ 2.13GHz Intel586, level: 6
2 logical processors, active mask: 3
RAM: 3949674496 total
VM: 2147352576, free: 1949970432


--------------------------------------------------------------------------------
Crash Dump Analysis
--------------------------------------------------------------------------------

Crash dump directory: C:\Windows\Minidump

Crash dumps are enabled on your computer.

No valid crash dumps have been found on your computer

--------------------------------------------------------------------------------
Conclusion
--------------------------------------------------------------------------------

Crash dumps are enabled but no valid crash dumps have been found. It may be that there are problems which prevent crash dumps from being written out. Check out the following article for possible causes: If crash dumps are not written out.

In case your computer does experience sudden reboots it is likely these are caused by malfunctioning hardware, power failure or a thermal issue. To troubleshoot a thermal issue, check the temperature using your BIOS setup program, check for dust in CPU and motherboard fans and if your computer is portable make sure it's located on a hard surface. Otherwise it's suggested you contact the support department of the manufacturer of your system or test your system with a memory test utility for further investigation.

Check out the following articles for more information: Troubleshooting sudden resets and shut downs.

Read the topic general suggestions for troubleshooting system crashes for more information.

Note that it's not always possible to state with certainty whether a reported driver is actually responsible for crashing your system or that the root cause is in another module. Nonetheless it's suggested you look for updates for the products that these drivers belong to and regularly visit Windows update or enable automatic updates for Windows. In case a piece of malfunctioning hardware is causing trouble, a search with Google on the bug check errors together with the model name and brand of your computer may help you investigate this further.

Posílám log z Roguekiller

RogueKiller V8.5.4 _x64_ [Mar 18 2013] by Tigzy
mail : tigzyRK<at>gmail<dot>com
Podpora : http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... guekiller/
Webové stránky : http://tigzy.geekstogo.com/roguekiller.php
: http://tigzyrk.blogspot.com/

Operační systém : Windows 7 (6.1.7600 ) 64 bits version
Spuštěno v : Normální režim
Uživatel : pc [Práva správce]
Mód : Kontrola -- Datum : 05/05/2013 10:42:18
| ARK || FAK || MBR |

¤¤¤ Škodlivé procesy: : 0 ¤¤¤

¤¤¤ ¤¤¤ Záznamy Registrů: : 2 ¤¤¤
[HJ DESK] HKLM\[...]\NewStartPanel : {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} (1) -> NALEZENO
[HJ DESK] HKLM\[...]\NewStartPanel : {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} (1) -> NALEZENO

¤¤¤ Zvláštní soubory / Složky: ¤¤¤

¤¤¤ Ovladač : [NENAHRÁNO] ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS: ¤¤¤
--> C:\Windows\system32\drivers\etc\hosts

127.0.0.1 localhost


¤¤¤ Kontrola MBR: ¤¤¤

+++++ PhysicalDrive0: WDC WD7500BPVT-22HXZT3 +++++
--- User ---
[MBR] a7dc2359d4e704a83b9ed7da1d76143f
[BSP] 4ba1dc22782ee7044ac5edf26c8c5e5e : Windows 7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 18432 Mo
1 - [ACTIVE] NTFS (0x07) [VISIBLE] Offset (sectors): 37750784 | Size: 100 Mo
2 - [XXXXXX] NTFS (0x07) [VISIBLE] Offset (sectors): 37955584 | Size: 696870 Mo
User = LL1 ... OK!
User = LL2 ... OK!

Dokončeno : << RKreport[1]_S_05052013_02d1042.txt >>
RKreport[1]_S_05052013_02d1042.txt

xuzivatel21
nováček
Příspěvky: 7
Registrován: květen 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Modrá smrt u notebooku Acer 5733z

Příspěvekod xuzivatel21 » 05 kvě 2013 16:03

Dobrý den

teď se mi modrá smrt objevila znovu při antivirové kontrole programem Eset

PŘIKLÁDÁM LOG Z WHOCRASHED. Fakt už si nevím rady :mad:

Crash Dump Analysis
--------------------------------------------------------------------------------

Crash dump directory: C:\Windows\Minidump

Crash dumps are enabled on your computer.

On Sun 5.5.2013 13:55:45 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\050513-21840-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x6F880)
Bugcheck code: 0x18 (0xFFFFFA8003B66600, 0xFFFFFA800463A3F0, 0x1, 0x400000000000)
Error: REFERENCE_BY_POINTER
file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This indicates that the reference count of an object is illegal for the current state of the object.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem. This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors in buggy drivers, not because of faulty RAM modules.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.



On Sun 5.5.2013 13:55:45 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\memory.dmp
This was probably caused by the following module: ntkrnlmp.exe (nt!KeBugCheckEx+0x0)
Bugcheck code: 0x18 (0xFFFFFA8003B66600, 0xFFFFFA800463A3F0, 0x1, 0x400000000000)
Error: REFERENCE_BY_POINTER
Bug check description: This indicates that the reference count of an object is illegal for the current state of the object.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem. This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors in buggy drivers, not because of faulty RAM modules.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.




--------------------------------------------------------------------------------
Conclusion
--------------------------------------------------------------------------------

2 crash dumps have been found and analyzed. No offending third party drivers have been found. Consider configuring your system to produce a full memory dump for better analysis.


Read the topic general suggestions for troubleshooting system crashes for more information.

Note that it's not always possible to state with certainty whether a reported driver is actually responsible for crashing your system or that the root cause is in another module. Nonetheless it's suggested you look for updates for the products that these drivers belong to and regularly visit Windows update or enable automatic updates for Windows. In case a piece of malfunctioning hardware is causing trouble, a search with Google on the bug check errors together with the model name and brand of your computer may help you investigate this further.

xuzivatel21
nováček
Příspěvky: 7
Registrován: květen 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Modrá smrt u notebooku Acer 5733z

Příspěvekod xuzivatel21 » 05 kvě 2013 18:07

další modrá smrt

znovu posílám log


--------------------------------------------------------------------------------
Crash Dump Analysis
--------------------------------------------------------------------------------

Crash dump directory: C:\Windows\Minidump

Crash dumps are enabled on your computer.

On Sun 5.5.2013 16:03:09 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\050513-23431-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x6F880)
Bugcheck code: 0x109 (0xA3A039D8962A985B, 0x0, 0x70CEFE659167A01B, 0x101)
Error: CRITICAL_STRUCTURE_CORRUPTION
file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This indicates that the kernel has detected critical kernel code or data corruption.
This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors in buggy drivers, not because of faulty RAM modules.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.



On Sun 5.5.2013 16:03:09 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\memory.dmp
This was probably caused by the following module: ntkrnlmp.exe (nt!KeBugCheckEx+0x0)
Bugcheck code: 0x109 (0xA3A039D8962A985B, 0x0, 0x70CEFE659167A01B, 0x101)
Error: CRITICAL_STRUCTURE_CORRUPTION
Bug check description: This indicates that the kernel has detected critical kernel code or data corruption.
This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors in buggy drivers, not because of faulty RAM modules.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.



On Sun 5.5.2013 13:55:45 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\050513-21840-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x6F880)
Bugcheck code: 0x18 (0xFFFFFA8003B66600, 0xFFFFFA800463A3F0, 0x1, 0x400000000000)
Error: REFERENCE_BY_POINTER
file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This indicates that the reference count of an object is illegal for the current state of the object.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem. This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors in buggy drivers, not because of faulty RAM modules.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.




--------------------------------------------------------------------------------
Conclusion
--------------------------------------------------------------------------------

3 crash dumps have been found and analyzed. No offending third party drivers have been found. Consider configuring your system to produce a full memory dump for better analysis.


Read the topic general suggestions for troubleshooting system crashes for more information.

Note that it's not always possible to state with certainty whether a reported driver is actually responsible for crashing your system or that the root cause is in another module. Nonetheless it's suggested you look for updates for the products that these drivers belong to and regularly visit Windows update or enable automatic updates for Windows. In case a piece of malfunctioning hardware is causing trouble, a search with Google on the bug check errors together with the model name and brand of your computer may help you investigate this further.

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Modrá smrt u notebooku Acer 5733z

Příspěvekod memphisto » 06 kvě 2013 09:57

Zkontroluj paměti Memtestem. odkaz mám v podpisu. Zadej do políčka číslo jednotlivé ramky. Pokud máš 2x2 GB, tak zadej 2048, apod. nech test běžet alespoň 2 hodiny a musí být bez chyb.
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

xuzivatel21
nováček
Příspěvky: 7
Registrován: květen 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Modrá smrt u notebooku Acer 5733z

Příspěvekod xuzivatel21 » 06 kvě 2013 15:18

Dobrý den

tak jsem to projel memtestem a bylo tam dost chyb. Stihl jsme si zapsat některé z nich, které se objevovaly nejčastěji

pair 203771123 does not stores values accurately
copying between c254f23 and c254cf3 did not result in an accurate copy
copying between c254de4 and c254cf3 did not result in an accurate copy
copying between c254cff and c254cf3 did not result in a accurate copy
copying between 254e78 and c254cf3 did not result in a accurate copy
copying between c254ec8 and c254 cf3 did not result in accurate copy
copying between c254d74 and c254cf3 did not result in a accurate copy

Někdo mi řekl že tyto problémy mohou být způsobené komprimovaným systémem a mám přeinstalovat OS.Myslíte že by to pomohlo? Děkuji

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Modrá smrt u notebooku Acer 5733z

Příspěvekod memphisto » 06 kvě 2013 16:14

Tohle spise vypada na vadne pameti...

Odesláno z mého GT-I9100 pomocí Tapatalk 2
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

xuzivatel21
nováček
Příspěvky: 7
Registrován: květen 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Modrá smrt u notebooku Acer 5733z  Vyřešeno

Příspěvekod xuzivatel21 » 06 kvě 2013 21:53

Rozhodl jse mse dát notebook na záruční opravu. Moc vám děkuji za váš čas a za vaše rady


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 50 hostů