Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Kotik
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2384
Registrován: únor 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Kotik » 14 kvě 2013 10:13

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 10:13:11, on 14.5.2013
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v10.0 (10.00.9200.16537)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe
C:\Program Files (x86)\EgisTec MyWinLocker\x86\mwlDaemon.exe
C:\Program Files (x86)\Acer\Acer VCM\AcerVCM.exe
C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\PmmUpdate.exe
C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\Acer Backup Manager\BackupManagerTray.exe
C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LMworker.exe
C:\Windows\SysWOW64\RunDll32.exe
C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\EgisUpdate.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Kotik\Desktop\Programy\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O2 - BHO: Pomocná služba pro přihlášení ke službě Windows Live ID - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O3 - Toolbar: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IAStorIcon] C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SuiteTray] "C:\Program Files (x86)\EgisTec MyWinLockerSuite\x86\SuiteTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [EgisUpdate] "C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\EgisUpdate.exe" -d
O4 - HKLM\..\Run: [EgisTecPMMUpdate] "C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\PmmUpdate.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BackupManagerTray] "C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\Acer Backup Manager\BackupManagerTray.exe" -h -k
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [avast] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastUI.exe" /nogui
O4 - HKCU\..\Run: [OscarEditor] "C:\Program Files (x86)\OSCAR Editor\OscarEditor.exe" Minimum
O4 - Global Startup: Acer VCM.lnk = ?
O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Odeslat obrázek do zařízení &Bluetooth... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Odeslat stránku do zařízení &Bluetooth... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1004 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - (no file)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1003 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - (no file)
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Odeslat do zařízení Bluetooth - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Odeslat do zařízení &Bluetooth... - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\Program Files (x86)\Acer\Acer VCM\Skype4COM.dll
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btwdins.exe
O23 - Service: Dritek WMI Service (DsiWMIService) - Dritek System Inc. - C:\Program Files (x86)\Launch Manager\dsiwmis.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Acer ePower Service (ePowerSvc) - Acer Incorporated - C:\Program Files\Acer\Acer PowerSmart Manager\ePowerSvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: GREGService - Acer Incorporated - C:\Program Files (x86)\Acer\Registration\GREGsvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Rapid Storage Technology (IAStorDataMgrSvc) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: MBAMScheduler - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamscheduler.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: MyWinLocker Service (MWLService) - Egis Technology Inc. - C:\Program Files (x86)\EgisTec MyWinLocker\x86\MWLService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NTI IScheduleSvc - NewTech Infosystems, Inc. - C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\Acer Backup Manager\IScheduleSvc.exe
O23 - Service: NTI Backup Now 5 Backup Service (NTIBackupSvc) - NewTech InfoSystems, Inc. - C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\NTI Backup Now 5\BackupSvc.exe
O23 - Service: NTI Backup Now 5 Scheduler Service (NTISchedulerSvc) - NewTech Infosystems, Inc. - C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\NTI Backup Now 5\SchedulerSvc.exe
O23 - Service: Acer ODD Power Service (ODDPwrSvc) - Acer Incorporated - C:\Program Files\Acer\Optical Drive Power Management\ODDPWRSvc.exe
O23 - Service: PandoraService (PanService) - Pandora.TV - C:\Program Files (x86)\PANDORA.TV\PanService\PandoraService.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: Raw Socket Service (RS_Service) - Acer Incorporated - C:\Program Files (x86)\Acer\Acer VCM\RS_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management & Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: Updater Service - Acer Group - C:\Program Files\Acer\Acer Updater\UpdaterService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 11376 bytes

____________________________________________________________________________________________________________________________________

aswMBR version 0.9.9.1771 Copyright(c) 2011 AVAST Software
Run date: 2013-05-14 10:16:41
-----------------------------
10:16:41.255 OS Version: Windows x64 6.1.7601 Service Pack 1
10:16:41.255 Number of processors: 4 586 0x2505
10:16:41.256 ComputerName: KOTIK-PC UserName: Kotik
10:16:42.750 Initialize success
10:16:43.156 AVAST engine defs: 13051301
10:16:50.966 Disk 0 (boot) \Device\Harddisk0\DR0 -> \Device\Ide\IAAStorageDevice-1
10:16:50.970 Disk 0 Vendor: WDC_WD75 01.0 Size: 715404MB BusType: 3
10:16:51.134 Disk 0 MBR read successfully
10:16:51.138 Disk 0 MBR scan
10:16:51.144 Disk 0 Windows 7 default MBR code
10:16:51.149 Disk 0 Partition 1 00 27 Hidden NTFS WinRE NTFS 13312 MB offset 2048
10:16:51.167 Disk 0 Partition 2 80 (A) 07 HPFS/NTFS NTFS 100 MB offset 27265024
10:16:51.181 Disk 0 Partition 3 00 07 HPFS/NTFS NTFS 351057 MB offset 27469824
10:16:51.187 Disk 0 Partition - 00 0F Extended LBA 350933 MB offset 746434560
10:16:51.222 Disk 0 Partition 4 00 07 HPFS/NTFS NTFS 350932 MB offset 746436608
10:16:51.243 Disk 0 scanning C:\Windows\system32\drivers
10:16:59.188 Service scanning
10:17:15.705 Modules scanning
10:17:16.044 Disk 0 trace - called modules:
10:17:16.089 ntoskrnl.exe CLASSPNP.SYS disk.sys iaStor.sys hal.dll
10:17:16.096 1 nt!IofCallDriver -> \Device\Harddisk0\DR0[0xfffffa8004c68060]
10:17:16.104 3 CLASSPNP.SYS[fffff88001b1b43f] -> nt!IofCallDriver -> \Device\Ide\IAAStorageDevice-1[0xfffffa80049df050]
10:17:17.061 AVAST engine scan C:\Windows
10:17:19.617 AVAST engine scan C:\Windows\system32
10:19:06.592 AVAST engine scan C:\Windows\system32\drivers
10:19:16.847 AVAST engine scan C:\Users\Kotik
10:20:35.456 AVAST engine scan C:\ProgramData
10:20:58.264 Scan finished successfully
10:21:39.305 Disk 0 MBR has been saved successfully to "C:\Users\Kotik\Desktop\MBR.dat"
10:21:39.310 The log file has been saved successfully to "C:\Users\Kotik\Desktop\aswMBR.txt"
Ntb: HP Pavilion 13-a250nc
PC: i7-4770 + Noctua NH-U9B SE2 / GIGABYTE GA-B85M-D3H rev.1.1 / 2x Kingston HyperX Fury White 4GB 1866 MHz / Asus RX-570 OC / Samsung 870 EVO 500GB / Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB /BITFENIX Neos, bílá + EVGA 500B / Win11 Home 64bit / AOC i2369VM
+ Genius SW​-HF 5.1 4000

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 14 kvě 2013 20:44

Zavři ostatní aplikace a prohlížeče, odpoj se od netu a fixni v HJT:
Návod

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O9 - Extra button: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1004 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - (no file)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1003 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - (no file)

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.


Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Provést rychlý sken a klikni na tlačítko Skenovat
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Zobrazit výsledky
- pak zvol možnost uložit log a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Vlož sem pak obsah toho logu.

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.


Popiš problémy.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Kotik
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2384
Registrován: únor 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Kotik » 15 kvě 2013 07:38

Raději se zeptám, abychom případně nemuseli dále dělat zbytečné věci. Jaro, nepřehlédl jsi první stránku, kde jsme vše kromě fixnutí v HJT a TFC, již dělali? Mně by se totiž v předchozím kroku nevešlo vše na jednu stránku, rozdělil jsem proto příspěvky na dva.
Nicméně vše jsem zatím provedl, ale v HJT nejde fixnout

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
zkoušel jsem to několikrát, samozřejmě s vypnutým internetem.

TFC jsem spustil, nicméně po napsání Total files cleaned nebo tak něco, mi to ntb samo nerestartovalo , restartoval jsem tedy sám. Zde jsou pak další logy:

# AdwCleaner v2.300 - Log vytvooen 15/05/2013 v 07:25:32
# Aktualizováno 28/04/2013 Xplode
# Operaení systém : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)
# Uživatel : Kotik - KOTIK-PC
# Spuštin systém : Normální
# Spuštino z : C:\Users\Kotik\Desktop\adwcleaner.exe
# Volba [Prohledat]


***** [Služby] *****


***** [Soubory / Složky] *****

Složka Nalezeno : C:\ProgramData\boost_interprocess

***** [Registry] *****


***** [Internetové prohlížeee] *****

-\\ Internet Explorer v10.0.9200.16537

[OK] Registry jsou eisté.

-\\ Google Chrome v26.0.1410.64

Soubor : C:\Users\Kotik\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences

[OK] Soubor je eistý.

*************************

AdwCleaner[R1].txt - [1398 octets] - [12/05/2013 20:07:17]
AdwCleaner[R2].txt - [789 octets] - [15/05/2013 07:25:32]
AdwCleaner[S1].txt - [1641 octets] - [13/05/2013 21:43:13]

########## EOF - C:\AdwCleaner[R2].txt - [908 octets] ##########

___________________________________________________________________________________________________________________________________

MBAM bez nálezu!
Ntb: HP Pavilion 13-a250nc
PC: i7-4770 + Noctua NH-U9B SE2 / GIGABYTE GA-B85M-D3H rev.1.1 / 2x Kingston HyperX Fury White 4GB 1866 MHz / Asus RX-570 OC / Samsung 870 EVO 500GB / Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB /BITFENIX Neos, bílá + EVGA 500B / Win11 Home 64bit / AOC i2369VM
+ Genius SW​-HF 5.1 4000

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod memphisto » 15 kvě 2013 08:58

Mě to taky zmátlo ten HJT na začátku :-) Vypadá to vše ok. Odinstalujeme Combofix. jsou nějaké problémy?

ComboFix se odinstaluje takto:
Start-Spustit a zadej ComboFix /Uninstall

Vyčisti systém CCleanerem

Stáhni si OTC na plochu. Poklepej na něj. Potom klikni na Clean up!.
Restartuj PC , pokud Ti bude doporučeno.
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

Kotik
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2384
Registrován: únor 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Kotik » 15 kvě 2013 09:31

Napadlo mě to, že Vás to zmátlo.
Vše jsem provedl, akorát mi na ploše zbyly aswMBR a RogueKiller, ty mohu zřejmě běžně odstranit, jakožto to soubory, nikam se neinstalovaly, je to tak?
A druhý dotaz, pokud dám v CClenaru opravit špatné registry, nevrátím zpět např. fixnuté položky v HJT? Běžně totiž registry dávám opravit a teď mě todle napadlo, když jsem viděl, že se názvy registrů odstraněným položkám podobají.

Jinak počítač je rozhodně lepší, už "nebzíká" jako dříve - načítání "Vítejte -> plocha (včetně) trvalo věčnost", ne pořád jako po obnově (nainstalováno mám 1 hru, pár prográmků a aktualizace), ale už to jde.
Ntb: HP Pavilion 13-a250nc
PC: i7-4770 + Noctua NH-U9B SE2 / GIGABYTE GA-B85M-D3H rev.1.1 / 2x Kingston HyperX Fury White 4GB 1866 MHz / Asus RX-570 OC / Samsung 870 EVO 500GB / Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB /BITFENIX Neos, bílá + EVGA 500B / Win11 Home 64bit / AOC i2369VM
+ Genius SW​-HF 5.1 4000

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 15 kvě 2013 10:47

fixy v HJT se dají vrátit..

klikni na config , pak na Backups , dej zatržítko a klikni na restore..

aswMBR a RogueKiller můžeš smazat.

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Kotik
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2384
Registrován: únor 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Kotik » 15 kvě 2013 10:58

Asi si nerozumíme, nebo jsem to spíš špatně napsal. Nechci vrátit zpět, to co jsme fixnuli, to je v pořádku, ale když v CCleaneru dám v registrech vyhledat a dám nalezené pložky opravit, zda-li to nevrátí zpět to, co jsme spolu fixnuli -> "budu tam, kde jsem byl před čištením."
Možná je to blbost, ale nějak mě to napadlo.

Todle už bude ode mne poslední věc a díky moc!
Ntb: HP Pavilion 13-a250nc
PC: i7-4770 + Noctua NH-U9B SE2 / GIGABYTE GA-B85M-D3H rev.1.1 / 2x Kingston HyperX Fury White 4GB 1866 MHz / Asus RX-570 OC / Samsung 870 EVO 500GB / Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB /BITFENIX Neos, bílá + EVGA 500B / Win11 Home 64bit / AOC i2369VM
+ Genius SW​-HF 5.1 4000

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 15 kvě 2013 11:10

Nevrátí , to jsou různé věci , HJT--položky fixnuté , už tam prostě jako nejsou , jen v HJT je záloha.

CCleaner--registry , dělá vlastní zálohu , toho co maže..
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Kotik
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2384
Registrován: únor 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu  Vyřešeno

Příspěvekod Kotik » 15 kvě 2013 11:31

Dobrá, díky za objasnění a ještě jednou velký dík za pomoc v čištění!
Ntb: HP Pavilion 13-a250nc
PC: i7-4770 + Noctua NH-U9B SE2 / GIGABYTE GA-B85M-D3H rev.1.1 / 2x Kingston HyperX Fury White 4GB 1866 MHz / Asus RX-570 OC / Samsung 870 EVO 500GB / Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB /BITFENIX Neos, bílá + EVGA 500B / Win11 Home 64bit / AOC i2369VM
+ Genius SW​-HF 5.1 4000


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 107 hostů