Prosím o kontrolu

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
MasterOfShadow
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 270
Registrován: červen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu

Příspěvekod MasterOfShadow » 09 čer 2013 14:22

Noo.. zrychlil se možná o 20% víc ne :/
Zakladní deska : MSI FM2-A85XA-G65
Procesor :Athlon X4 750K
Grafická karta : GIGABYTE GTX 660 Ultra Durable 2GB
Paměti : Kingston HyperX 10th Year XMP 2x4GB
Zdroj : Seasonic SS 500 ET
Case : Eurocase MiddleTower Monster II 9201

Reklama
Uživatelský avatar
MasterOfShadow
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 270
Registrován: červen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu

Příspěvekod MasterOfShadow » 09 čer 2013 14:27

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 14:26:20, on 9.6.2013
Platform: Windows 7 (WinNT 6.00.3504)
MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16476)
Boot mode: Normal

Running processes:
D:\Windows\system32\taskhost.exe
D:\Windows\system32\Dwm.exe
D:\Windows\Explorer.EXE
D:\Windows\System32\rundll32.exe
D:\Windows\System32\igfxtray.exe
D:\Windows\System32\hkcmd.exe
D:\Windows\System32\igfxpers.exe
D:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe
D:\Windows\system32\igfxsrvc.exe
D:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe
D:\Windows\System32\rundll32.exe
D:\Windows\system32\wuauclt.exe
D:\Program Files\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\AAM Updates Notifier.exe
D:\Users\Hanis\AppData\Roaming\uTorrent\uTorrent.exe
D:\Windows\system32\taskhost.exe
D:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - D:\Program Files\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - D:\Program Files\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] D:\Windows\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] D:\Windows\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] D:\Windows\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "D:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeAAMUpdater-1.0] "D:\Program Files\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SwitchBoard] D:\Program Files\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS5ServiceManager] "D:\Program Files\Common Files\Adobe\CS5ServiceManager\CS5ServiceManager.exe" -launchedbylogin
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDVCPL] D:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [Cm108Sound] RunDll32 cm108.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [PrivitizeVPN] D:\Program Files\PrivitizeVPN\PrivitizeVPN.exe /autorun
O4 - HKCU\..\Run: [Sony PC Companion] "D:\Program Files\Sony\Sony PC Companion\PCCompanion.exe" /Background
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "D:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - D:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - D:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - D:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Sony PC Companion - Avanquest Software - D:\Program Files\Sony\Sony PC Companion\PCCService.exe
O23 - Service: SwitchBoard - Adobe Systems Incorporated - D:\Program Files\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe

--
End of file - 3919 bytes
Zakladní deska : MSI FM2-A85XA-G65
Procesor :Athlon X4 750K
Grafická karta : GIGABYTE GTX 660 Ultra Durable 2GB
Paměti : Kingston HyperX 10th Year XMP 2x4GB
Zdroj : Seasonic SS 500 ET
Case : Eurocase MiddleTower Monster II 9201

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu

Příspěvekod memphisto » 09 čer 2013 20:53

To si myslím je docela dost, ne?

Ale když myslíš...

Vypni rezidentní štít antiviru a antispywaru
Stáhni si ComboFix (by sUBs)
a ulož si ho na plochu.
Ukonči všechna aktivní okna a spusť ho.
- Po spuštění se zobrazí podmínky užití, potvrď je stiskem tlačítka Ano
- Dále postupuj dle pokynů, během aplikování ComboFixu neklikej do zobrazujícího se okna
- Po dokončení skenování by měl program vytvořit log - C:\ComboFix.txt - zkopíruj sem prosím celý jeho obsah
Pokud bude po kontrole problém spustit aplikace nebo bude vyskakovat hláška o pokusu použít neplatnou operaci na klíč registru, který je oznaèen pro odstranění, stačí restartovat počítač.
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

Uživatelský avatar
MasterOfShadow
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 270
Registrován: červen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu

Příspěvekod MasterOfShadow » 10 čer 2013 00:21

Aaa. Už to jede jak má. Diky moc. Vaše prográmky + Advanced system care je super kombinace.
Zakladní deska : MSI FM2-A85XA-G65
Procesor :Athlon X4 750K
Grafická karta : GIGABYTE GTX 660 Ultra Durable 2GB
Paměti : Kingston HyperX 10th Year XMP 2x4GB
Zdroj : Seasonic SS 500 ET
Case : Eurocase MiddleTower Monster II 9201

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu

Příspěvekod jaro3 » 10 čer 2013 10:07

Zavři ostatní aplikace a prohlížeče, odpoj se od netu a fixni v HJT:
Návod

Kód: Vybrat vše

O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS5ServiceManager] "D:\Program Files\Common Files\Adobe\CS5ServiceManager\CS5ServiceManager.exe" -launchedbylogin


Stáhni si Registry Defrag


na svojí plochu a spusť ho. Program se nainstaluje a potom se spustí.
Zavři si nejprve všechny ostatní programy a prohlížeče a deaktivuj antivir.

Klikni na „Next“.
Program proskenuje registry a vytvoří nový bod obnovy. Poté restartuje PC. Po restartu program můžeš zavřít.

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 113 hostů