V aplikaci Explorer.exe došlo k problému

Operační systémy Windows z dílny Microsoft a vše kolem nich

Moderátoři: Pic, Mods_senior

Kubula333
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: listopad 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

V aplikaci Explorer.exe došlo k problému

Příspěvekod Kubula333 » 21 lis 2013 17:26

Dobrý den. Mám takový problém že při každém například otevření obrázku na mě skočí chyba že V aplikaci Explorer.exe došlo k problému a je třeba ji zavřít. Vůbec nevím co by to mohlo dělat. V poslední době jsem nic ani neinstaloval. Mám Win XP. Co mám s tím dělat ? Děkuji

Reklama
Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: V aplikaci Explorer.exe došlo k problému

Příspěvekod MiliNess » 21 lis 2013 20:34

1.Spusť nástroj Dr. Watson s parametrem -i (Start->Spustit->napiš drwtsn32.exe -i a OK).
2.Spusť nástroj Dr. Watson (Start->Spustit->napiš drwtsn32.exe bez parametrů a OK).
3.V konfiguračním okně zvol typ výpisu při chybě na Krátký
4.V Možnosti nech zaškrtlé vše mimo Zvukové upozornění.

Až dojde k pádu exploreru, Dr.Watson napíše, že byl zjištěn problém v aplikaci explorer a že generuje výpis paměti.
Až to udělá, upni mi soubor User.dmp ze složky C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Microsoft\Dr Watson
na http://www.leteckaposta.cz
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Kubula333
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: listopad 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: V aplikaci Explorer.exe došlo k problému

Příspěvekod Kubula333 » 21 lis 2013 22:44


Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: V aplikaci Explorer.exe došlo k problému

Příspěvekod MiliNess » 21 lis 2013 23:01

No tak shazuje ti to dynamická knihovna ekrnEpfw.dll, což je součást ESET Personal Firewallu, běžící v uživatelském režimu.
Dochází tam k chybě při alokaci paměti z haldy procesu.
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Kubula333
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: listopad 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: V aplikaci Explorer.exe došlo k problému

Příspěvekod Kubula333 » 21 lis 2013 23:08

Takže když dám pryč eset a dám tam třeba avast tak to poběží ? Nebo jak by jsi to řešil ?

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: V aplikaci Explorer.exe došlo k problému

Příspěvekod MiliNess » 21 lis 2013 23:37

Jak je ten Eset starý? Ta dynamická knihovna je z roku 2008.
V některých případech se také jedná o malware, který se snaží takto maskovat.
ekrnepfw.dll bys měl prověřit na http://www.virustotal.com.
Je ale ve složce C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\ekrnEpfw.dll, takže to asi opravdu součást sw od Esetu.
Naposledy upravil(a) MiliNess dne 21 lis 2013 23:43, celkem upraveno 1 x.
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Kubula333
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: listopad 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: V aplikaci Explorer.exe došlo k problému

Příspěvekod Kubula333 » 21 lis 2013 23:43

To netuším, ale asi hodně. Není to můj PC. Už je na něm prošlá i licence. Asi nejjednodušší bude se ho zbavit ne ? Pomůže to ne ?

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: V aplikaci Explorer.exe došlo k problému

Příspěvekod MiliNess » 21 lis 2013 23:45

No tak pokud je to nějaká předpotopní verze, už ji odinstalovávej.
Nahraď ji třeba Microsoft Security Essentials, Microsoft se celkem polepšil a je to free.
Pak už by to mělo být ok a počítač bude určitě lépe chráněný, než do teď.
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Kubula333
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: listopad 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: V aplikaci Explorer.exe došlo k problému

Příspěvekod Kubula333 » 22 lis 2013 00:06

Tak jsem to odinstaloval a pořád stejný problém. Už to padá i při otevření texťáku. Tady je nový hlášení: http://leteckaposta.cz/530200782

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: V aplikaci Explorer.exe došlo k problému

Příspěvekod MiliNess » 22 lis 2013 01:06

Odinstaloval, ale blbě. Stále to shazuje dynamická knihovna ekrnEpfw.dll, takže části antiviru od Esetu zůstaly v systému. Jak jsi to odinstalovával?
Stáhni a spusť Autoruns, až proskenuje systém, v nabídce File klikni na Save
a výsledný ARN soubor upni.
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Kubula333
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: listopad 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: V aplikaci Explorer.exe došlo k problému

Příspěvekod Kubula333 » 22 lis 2013 12:33

Normálně přes přidat a odebrat programy. A ta knihovna už v tý složce není. Proskenuju to o víkendu a hodím ti to sem. Dneska už nestíhám.

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: V aplikaci Explorer.exe došlo k problému

Příspěvekod MiliNess » 22 lis 2013 13:29

Proskenuj. A můžeš upnout i nový user.dmp

--- Doplnění předchozího příspěvku (22 Lis 2013 13:32) ---

Nemáš chybně nasteven systémový čas?
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Tvorba webu/aplikací
    od matty » 09 lis 2024 13:41 » v Programování a tvorba webu
    6
    4522
    od domitea Zobrazit poslední příspěvek
    14 lis 2024 19:51
  • zamrzání Ntb + dlouhé načítání stránek a aplikací
    od PARKR » 11 led 2025 12:56 » v Problémy s hardwarem
    8
    2557
    od PARKR Zobrazit poslední příspěvek
    11 led 2025 15:10
  • Tuto aplikaci zablokoval správce systému Příloha(y)
    od Minapark » 21 bře 2025 07:38 » v Windows 11, 10, 8...
    10
    7356
    od RIKI22 Zobrazit poslední příspěvek
    05 dub 2025 11:04

Zpět na “Windows 11, 10, 8...”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů