Musíš to brát tak, že ta konstrukční rychlost je 45 km/h jen kvůli papírům. Pokuď máš v TP 45 km/h a pojedeš 90 a zastaví tě PČR, nestane se nic.
Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk
Výběr motorky - Am Vyřešeno
- ClearSky
- Level 4
- Příspěvky: 1093
- Registrován: prosinec 10
- Bydliště: Hostivice
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Výběr motorky - Am
Naposledy upravil(a) ClearSky dne 03 pro 2013 10:00, celkem upraveno 1 x.
The ///M. The most powerful letter in the world.
Re: Výběr motorky - Am
ClearSky, jsi můj člověk :)
Taky jezdím na těch silnicích III. nebo II. třídy a pouštím rychlejší, ale oni furt buzerují protože je vždy naštve nějaký hovado s vlhkým řidičákem takže pak jsou hovada i ti slušní :(
ClearSky, můžeš pak soukromě třeba na Skype?
Taky jezdím na těch silnicích III. nebo II. třídy a pouštím rychlejší, ale oni furt buzerují protože je vždy naštve nějaký hovado s vlhkým řidičákem takže pak jsou hovada i ti slušní :(
ClearSky, můžeš pak soukromě třeba na Skype?
Re: Výběr motorky - Am
Karlos: podle Tvé definice by si musel považovat za překážku silničního provozu i cyklistu, kterého je taky potřeba předjet 
Já začínal před 25 lety na fichtlu, pak 125 enduro a nakonec enduro 600ccm a něco už najezdil. Je fakt, že ten ficht byl spíš honěnej po okreskách kolem vsi a vjet na tom na silnici první třídy bylo dobrodružství i tenkrát. Souhlasím s tím, že jet na dvou kolech v zimě je zbytečněj risk a nebezpečný chování vůči sobě i ostatním - promrzlý ruce na řiditkách rychle reagovat opravdu nedokážou. Ale takový zasněžený pole je něco jinýho:-)
Abych to za sebe shrnul. Kupovat motorku jen na cestu do školy je nesmysl (pokud nekoupíš nějakej prskolet za pár tisíc). Párkrát na tom zmokneš a příště to radši necháš v garáži. Pokud si chceš zajezdit během sezóny, když bude chuť a počasí, je to v pořádku. V tom případě je lepší začít nějakou malorážkou a trochu se "vyjezdit", protože na "pořádný mašině" Ti sice rychle "narostou křídla ", ale chyby se vetšinou neodpouštěj a měnej se na pomníčky kolem silnic...
Ke konstrukční rychlosti: je to taková rychlost, na kterou je dané zařízení konstruováno s ohledem na bezpečnost a životnost. Neznamená to, že to nemůže jet rychleji. To by byla maximální rychlost. Překračováním konstrukční rychlosti riskuješ poškození, nebo minimálně zkracuješ životnost zařízení. Vejtřaska jede taky z kopce 90, ale riskuješ "píchnutí kardanu do asfaltu".

Já začínal před 25 lety na fichtlu, pak 125 enduro a nakonec enduro 600ccm a něco už najezdil. Je fakt, že ten ficht byl spíš honěnej po okreskách kolem vsi a vjet na tom na silnici první třídy bylo dobrodružství i tenkrát. Souhlasím s tím, že jet na dvou kolech v zimě je zbytečněj risk a nebezpečný chování vůči sobě i ostatním - promrzlý ruce na řiditkách rychle reagovat opravdu nedokážou. Ale takový zasněžený pole je něco jinýho:-)
Abych to za sebe shrnul. Kupovat motorku jen na cestu do školy je nesmysl (pokud nekoupíš nějakej prskolet za pár tisíc). Párkrát na tom zmokneš a příště to radši necháš v garáži. Pokud si chceš zajezdit během sezóny, když bude chuť a počasí, je to v pořádku. V tom případě je lepší začít nějakou malorážkou a trochu se "vyjezdit", protože na "pořádný mašině" Ti sice rychle "narostou křídla ", ale chyby se vetšinou neodpouštěj a měnej se na pomníčky kolem silnic...
Ke konstrukční rychlosti: je to taková rychlost, na kterou je dané zařízení konstruováno s ohledem na bezpečnost a životnost. Neznamená to, že to nemůže jet rychleji. To by byla maximální rychlost. Překračováním konstrukční rychlosti riskuješ poškození, nebo minimálně zkracuješ životnost zařízení. Vejtřaska jede taky z kopce 90, ale riskuješ "píchnutí kardanu do asfaltu".
Re: Výběr motorky - Am
furt buzerují protože je vždy naštve nějaký hovado s vlhkým řidičákem
Zřejmě myslíš motorkáře na motorkách s objemem 50ccm.
Počkej si rok a kup nějakou 125, tyhle rádoby motorky s výkonem mixéru (a mnohdy i zvukem) stojej za prd, jsou to vyhozený prachy, počkej si rok, udělej papíry na A1, a budeš mít mnohem lepší výběr.
podle Tvé definice by si musel považovat za překážku silničního provozu i cyklistu
A ne? To co mě vždycky potěší je bába na kole před horizontem která si to šlape krokem. Takže se za ní musim táhnout na jedničku jak šnek, a až za horizontem na to můžu šlápnout. Fakt potěší když spěchám. Já když už jedu na kole tak se aspoň uhnu, nejedu zatáčku uprostřed pruhu, v případě mojí i šoférovi bezpečnosti třeba zastavim a počkám za krajnicí, až auta odjedou.
Just Fucking Google It!
Re: Výběr motorky - Am
Ok, už se to trochu zvrhlo, tak kdyby jste se mohli krotit :)
Každopádně tedy někdo kdo motorkám rozumí z technickýho hlediska?
Popřípadě má přátele v servisu?
Zajímalo by mě tedy, zda lze tu Hondu CBR 125R přizpůsobit parametrům na Am nebo musím hledat zase jinou.
Každopádně tedy někdo kdo motorkám rozumí z technickýho hlediska?
Popřípadě má přátele v servisu?

Zajímalo by mě tedy, zda lze tu Hondu CBR 125R přizpůsobit parametrům na Am nebo musím hledat zase jinou.
- ClearSky
- Level 4
- Příspěvky: 1093
- Registrován: prosinec 10
- Bydliště: Hostivice
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Výběr motorky - Am
LaB píše: Překračováním konstrukční rychlosti riskuješ poškození, nebo minimálně zkracuješ životnost zařízení. Vejtřaska jede taky z kopce 90, ale riskuješ "píchnutí kardanu do asfaltu".
Toto v případě 45 km/h taky není uplně pravda. Třeba moje motorka - z linky sjela koncipovaná na vyšší konstrukční rychlost. A tak tam dali Italové omezovač otáček. U těch 2T je to spíš naopak - určitě to znáš z fichtlu - když to netočíš, tak más za chvíli plnej výfuk oleje.
Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk
The ///M. The most powerful letter in the world.
Re: Výběr motorky - Am
Jediný co to musí mít je maxmální konstrukční rychlost 45km v techničáku. Což tam legálně nedostaneš, a pokud se rozhodneš pro ilegální cestu, tak v případě že se to provalí tě čekaj sakra velký problémy.
Just Fucking Google It!
- ClearSky
- Level 4
- Příspěvky: 1093
- Registrován: prosinec 10
- Bydliště: Hostivice
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Výběr motorky - Am
Proč bys to tam legálně nedostal? Jaký problémy myslíš?
Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk
The ///M. The most powerful letter in the world.
Re: Výběr motorky - Am
Se skupinou AM pouze motorka do 50ccm. Takže na 125 si zajezdíš až v 16 a to jen v případě, že nebude mít víc jak 11KW.
Pro další dohady:
Skupina AM
motorová vozidla s konstrukční rychlostí nepřevyšující 45 km/h:
1.dvoukolová se zdvihovým objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo s výkonem elektrického motoru do 4 kW,
2.tříkolová se zdvihovým objemem zážehového motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo u jiných motorů s výkonem nejvýše 4 kW,
3.čtyřkolová o hmotnosti v nenaloženém stavu nejvýše 350 kg se zdvihovým objemem zážehového motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo u jiných motorů s výkonem nejvýše 4 kW
Pro další dohady:
Skupina AM
motorová vozidla s konstrukční rychlostí nepřevyšující 45 km/h:
1.dvoukolová se zdvihovým objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo s výkonem elektrického motoru do 4 kW,
2.tříkolová se zdvihovým objemem zážehového motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo u jiných motorů s výkonem nejvýše 4 kW,
3.čtyřkolová o hmotnosti v nenaloženém stavu nejvýše 350 kg se zdvihovým objemem zážehového motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo u jiných motorů s výkonem nejvýše 4 kW
Re: Výběr motorky - Am
Nemůžeš si sám měnit údaje v TP, od toho tady jsou úřady, a ty musej mít důvod to změnit, a to že chceš jezdit na 125 v patnácti pro ně fakt důvod nebude.
Úpravy záznamů v technickém průkazu.
Nikdo nepsal "Jakmile pojedeš rychleji než je v TP, motorka vybouchne". Jasný, můžeš na tom jezdit dokud to neshnije, a ono to vydrží. Psal že tím poškození riskuješ, ne že si na něj stoprocentně zakládáš. Pak se ale nesmíš divit když budeš každej měsíc měnit zapečený pístní kroužky a rok co rok měnit ložiska v nábojích kola.
Úpravy záznamů v technickém průkazu.
ClearSky píše:LaB píše: Překračováním konstrukční rychlosti riskuješ poškození, nebo minimálně zkracuješ životnost zařízení. Vejtřaska jede taky z kopce 90, ale riskuješ "píchnutí kardanu do asfaltu".
Toto v případě 45 km/h taky není uplně pravda. Třeba moje motorka - z linky sjela koncipovaná na vyšší konstrukční rychlost. A tak tam dali Italové omezovač otáček. U těch 2T je to spíš naopak - určitě to znáš z fichtlu - když to netočíš, tak más za chvíli plnej výfuk oleje.
Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk
Nikdo nepsal "Jakmile pojedeš rychleji než je v TP, motorka vybouchne". Jasný, můžeš na tom jezdit dokud to neshnije, a ono to vydrží. Psal že tím poškození riskuješ, ne že si na něj stoprocentně zakládáš. Pak se ale nesmíš divit když budeš každej měsíc měnit zapečený pístní kroužky a rok co rok měnit ložiska v nábojích kola.
Just Fucking Google It!
Re: Výběr motorky - Am
Každopádně tohle téma patří spíš na www.motorkáři.cz. Třeba sem:
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=47462&fid=8
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=47462&fid=8
Re: Výběr motorky - Am
Zrovna tohle téma jsem před chvílí četl, chtěl motorku protože všichni ostatní už jí maj, a on jedinej ne, takže se mu v tom pěkně vysmáli. To bych vůbec nevytahoval 
Každopádně odpovědi tam jsou zkrátka jasný, když to vyfiltruju, tak padla jedna jasná odpověď, kteoru mu radim i já: Počkej si do 16, a udělej A1, AM je zbytečná kravina.

Každopádně odpovědi tam jsou zkrátka jasný, když to vyfiltruju, tak padla jedna jasná odpověď, kteoru mu radim i já: Počkej si do 16, a udělej A1, AM je zbytečná kravina.
Just Fucking Google It!
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7
- 3268
-
od HelFix
Zobrazit poslední příspěvek
29 led 2025 18:30
-
- 2
- 3487
-
od TheSalon112
Zobrazit poslední příspěvek
18 črc 2024 21:08
-
- 9
- 4081
-
od VojtouNerCZ
Zobrazit poslední příspěvek
01 pro 2024 19:28
-
- 4
- 1285
-
od helpmeboys
Zobrazit poslední příspěvek
07 dub 2025 14:12
-
- 34
- 5599
-
od teichmann.ondrej
Zobrazit poslední příspěvek
23 kvě 2025 11:46
Zpět na “Vše ostatní (Off topic)”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti