Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?
-
- člen HW spec týmu
-
Elite Level 12
- Příspěvky: 16119
- Registrován: květen 08
- Bydliště: České Budějovice
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?
Posílám věci po záruce do http://www.abax.cz
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?
ti jsou dobří jo? díky za odpověď
- Tomina
- Level 5.5
- Příspěvky: 2690
- Registrován: březen 08
- Bydliště: Praha
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?
já bojuju zhruba měsíc s czc.cz,
koupil jsem si u nich notebook HP Pavillion dm3 za cenu 15.250,- Notebook jevil známky předešlého používání, inu poslal jsem jim tento notebook ve 14-denní lhůtě zpět a požadoval vrácení peněz. Poté jsem změnil názor a chtěl pouze výměnu za nový kus. Tahalo se to neuvěřitelně dlouho, dnes mi došel notebook nový, ten samý typ. Čekalo mě ale překvapení, chtěli po mě doplatit 250,- proto, že na jejich webu byla v době expedice cena 15.500,- (nyní však 15.194,-)
Napsal jsem jim, že pokud to myslí vážně, začínám mít o jejich společnosti nehezké názory. Snažil jsem se jim vysvětlit, že já notebook kupoval za cenu 15.250,- a to 2.4.10 a že mě navýšení ceny nezajímá. Oni kvůli systému udělali novou objednávku, což mě samozřejmě už vůbec nezajímá. Je to sice 250,- ale jde tu především o princip, kdyby se ten noťas zdražil na 17.000,- ti ***** by po mě chtěli 1.500,- neprávem.
Nuže, opět se mi omluvili, že je to jejich interní chyba, prý mi těch 250,- pošlou na účet. Co jsem ovšem nyní u nového kusu zjistil a co mě zaráží je to, že opět chybí nálepka na touchpadu, která tam prostě má být a hlavně, celá klávesnice, respektive plast u ní je odstátý, notebook má zkroucené šasi, takže na rovné podložce se kymácí. Začínám mít vztek, po víkendu to zabalím a pošlu jim to zpět, budu požadovat vrácení peněz a mohu vám s klidným svědomím sdělit, že czc.cz už nikdy více...
Co se týká HP, začínám si myslet, že co kus to originál, minulý kus byl o hodně kvalitnější, byť to byla předváděčka a každý na to hrabal. Pochopil jsem, že o značce to dnes není, všechno se to montuje v jedné továrně v Číně, pokaždé však v jiném šasi a s jinou nálepkou..
koupil jsem si u nich notebook HP Pavillion dm3 za cenu 15.250,- Notebook jevil známky předešlého používání, inu poslal jsem jim tento notebook ve 14-denní lhůtě zpět a požadoval vrácení peněz. Poté jsem změnil názor a chtěl pouze výměnu za nový kus. Tahalo se to neuvěřitelně dlouho, dnes mi došel notebook nový, ten samý typ. Čekalo mě ale překvapení, chtěli po mě doplatit 250,- proto, že na jejich webu byla v době expedice cena 15.500,- (nyní však 15.194,-)
Napsal jsem jim, že pokud to myslí vážně, začínám mít o jejich společnosti nehezké názory. Snažil jsem se jim vysvětlit, že já notebook kupoval za cenu 15.250,- a to 2.4.10 a že mě navýšení ceny nezajímá. Oni kvůli systému udělali novou objednávku, což mě samozřejmě už vůbec nezajímá. Je to sice 250,- ale jde tu především o princip, kdyby se ten noťas zdražil na 17.000,- ti ***** by po mě chtěli 1.500,- neprávem.
Nuže, opět se mi omluvili, že je to jejich interní chyba, prý mi těch 250,- pošlou na účet. Co jsem ovšem nyní u nového kusu zjistil a co mě zaráží je to, že opět chybí nálepka na touchpadu, která tam prostě má být a hlavně, celá klávesnice, respektive plast u ní je odstátý, notebook má zkroucené šasi, takže na rovné podložce se kymácí. Začínám mít vztek, po víkendu to zabalím a pošlu jim to zpět, budu požadovat vrácení peněz a mohu vám s klidným svědomím sdělit, že czc.cz už nikdy více...
Co se týká HP, začínám si myslet, že co kus to originál, minulý kus byl o hodně kvalitnější, byť to byla předváděčka a každý na to hrabal. Pochopil jsem, že o značce to dnes není, všechno se to montuje v jedné továrně v Číně, pokaždé však v jiném šasi a s jinou nálepkou..
- Pic
- Moderátor
-
Guru Level 13
- Příspěvky: 23292
- Registrován: září 06
- Bydliště: Východní Čechy
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?
Zde máš servisní středisko Aceru Brno - najdi si tel. číslo na této stránce a zavolej tam.
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!
Nic není dokonalé, ani člověk!
-
- člen HW spec týmu
-
Elite Level 12
- Příspěvky: 16119
- Registrován: květen 08
- Bydliště: České Budějovice
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?
Pozor, to Brno je autorizovaný servis. Pozáruční ceny jsou trochu mimo obzor běžných oprav. Např. mechanika 3800,-, v neautorizovaném 1800,-. Zrovna teď jeden takový laptop řeším.
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
-
- člen HW spec týmu
-
Elite Level 12
- Příspěvky: 16119
- Registrován: květen 08
- Bydliště: České Budějovice
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?
Přidám jednu čerstvou zkušenost s reklamačním střediskem Acer v Brně. Měl jsem k reklamaci notebook, který vůbec nešel zapnout.
Postup reklamace byl následující:
25.5 - náhlášení, objednání svozu
26.5 - předání převpravní službě
27.5 - sms zpráva, že zařízení bylo přijato k opravě
28.5 - tj. dnes, sms, že zařízení bylo opraveno a bude předáno přepravní službě
Volal jsem na Acer, abych zjistil detaily. Zařízení mělo vadnou základní desku, byla vyměněna.
Pokud toto není nejlepší servis laptopů v ČR (s rychlejším jsem se za 10 let působení v IT osobně nesetkal), tak určitě patří mezi špičku a hodně to napovídá o značce Acer jako takové.
Postup reklamace byl následující:
25.5 - náhlášení, objednání svozu
26.5 - předání převpravní službě
27.5 - sms zpráva, že zařízení bylo přijato k opravě
28.5 - tj. dnes, sms, že zařízení bylo opraveno a bude předáno přepravní službě
Volal jsem na Acer, abych zjistil detaily. Zařízení mělo vadnou základní desku, byla vyměněna.
Pokud toto není nejlepší servis laptopů v ČR (s rychlejším jsem se za 10 let působení v IT osobně nesetkal), tak určitě patří mezi špičku a hodně to napovídá o značce Acer jako takové.
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 20
- 9048
-
od domitea
Zobrazit poslední příspěvek
16 čer 2025 12:23
-
-
Čtečky knih - zkušenosti
od michal84 » 29 črc 2024 14:49 » v Mobily, tablety a jiná přenosná zařízení - 5
- 4101
-
od michal84
Zobrazit poslední příspěvek
15 srp 2024 19:02
-
-
- 3
- 2903
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
28 říj 2024 11:29
-
- 0
- 2098
-
od Acey
Zobrazit poslední příspěvek
13 úno 2025 12:28
-
-
Asus AM5 (X870E/X870/B850) desky - infa, zkušenosti
od FlanK3r » 03 zář 2024 16:08 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC - 2
- 3395
-
od FlanK3r
Zobrazit poslední příspěvek
10 říj 2024 17:29
-
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti