"Žádný takový, PC bylo na reklamaci a buď je to vina technika provádějící opravu a nebo dopravy."
Autor snimku pise ze se jedna o nove PC (tedy s tim resenym od zacatku vlakna nema nic spolecneho).
Coz znamena jedine - reklamaci. Nicmene pokud bylo PC posilano zasilkovou sluzbou k zakaznikovi, mohlo dojit
k poskozeni az pri finalnim prevozu, coz stejne je vina prodejce.
O tom ze pitomec bez mozku (za cenu 1 cloveka s mozkem ma prodejce 3 lidi bez mozku) dokaze pri skladani pocitacu
provest neiveritelne veci uz jsme se opakovane presvedcili i kdyz ve vetsine pripadu to znamena, ze dotycny musi mit
nizke IQ, ale velkou silu. Kdyz neco nekam nejde a nevim proc, tak se jdu zeptat nekoho chytrejsiho a ne ze to tam narvu.
Chudak zakaznik aby u vseho co prebiral kontroloval, jak je to smontovane.
"Je to vina jak dopravy, tak prodejce. S dopravou se nic udělat nedá."
Ve slusne spolecnosti neexistuje vina dopravy, pouze vina prodejce. Prodejce, vymlouvajici se na dopravce, neni slusny
prodejce. Zbozi az do uspesneho doruceni je majetkem prodejce. Napr. pri prodeji na Ebay prodejce jasne zodpovida za
doruceni neposkozeneho zbozi zakaznikovi a nejake vymluvy na poskozeni pri doprave nikoho nezajimaji. Pokud doslo k
poskozeni pri preprave, je slusnosti prodejce se zakaznikovi omluvit a situaci urychlene vyresit. Ne aby se zakaznik - jak
je u nas zvykem - dozvedel kupu vymluv nebo si to dokonce sam reklamoval u dopravce.
Po reklamaci ohnutý CPU chladič
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3
- 2018
-
od Kminek
Zobrazit poslední příspěvek
23 srp 2024 05:58
Zpět na “Problémy s hardwarem”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů