počítač mi jel v pohodě, krom síťovky, a DvD mechaniky kterou jsem neměl zapojenou, včera jsem si koupil novou síťovku TP-LINK model. TF-3239DL, takže jsem jí zapojil do PC, a musel jsem zapojit a mechaniku kvůli ovladačům, které byly na CD, zapnu pc .. píše to nějakou chybu s DVD mechanikou (teď vám přesně nenapíšu proč ... důvod později ..), před tím vším jsem dělal něco s biose, protože ... (není důležité), tak jsem myslel že jsem tam něco pos***.), tak jsem chtěl bios vyresetovat, aby se hodil do výchozích hodnot, výjmul jsem tedy na pár minut baterii z MB, a pak jí hodil Z5, ... zapnu zdroj (tlačítkem), bez toho aniž bych zapnul PC se mi rozsvítí p.myš, pak zapnu PC, roztočí se větráky, nenajede HDD, ani větráček na Grafice se netočí, i když zkoušel jsem to vícekrát za sebou a jednou se točil, ale toť asi vše, připomínám PC jel v pořádku, do té doby, než jsem .. <<, chci se zeptat, zda s takovým problémem nemáte zkušenost, a čím by to cca mohlo být, myslím že vypisováný mojí soustavy zde není důležité, jestli budete něco potřebovat vědět, zeptejte se, co nejdřív se pokusím odpovědět
Děkuji za přečtení, a za případnou pomoct při řešení problému :)
PC počítač nejde zapnout
Re: PC počítač nejde zapnout
píše to nějakou chybu s DVD mechanikou
před tím vším jsem dělal něco s biose, protože ... (není důležité)
chces radu a tajíš podstatné věci... uvěd co máš za sestavu a hlavně jaký zdroj! Jinak to vídím na rozhození na stůl a zapojovat v minimální konfiguraci
- Petrisan01
- Level 3
- Pohlaví:
- Stav:
Re: PC počítač nejde zapnout
Máš vše dobře zapojené? Napiš svou sestavu a hlavně zdroj..
Jak se správně zeptat----HiJackThis sekce----Návod na HiJackThis----HWmonitor----UTFG
Pozor! Program ComboFix, používat pouze na doporučení někoho kdo tomu rozumí, jelikož umí nasekat více paseky, než užitku!!
Není hanba když nevíš, ale když se neptáš
Pozor! Program ComboFix, používat pouze na doporučení někoho kdo tomu rozumí, jelikož umí nasekat více paseky, než užitku!!