Ahoj, dávám kámošovi dohromady pc, je zabržděné a nejde vypnout. Děkuji
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 21:07:28, on 12.6.2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Boot mode: Normal
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Alcatel\SpeedTouch USB\Dragdiag.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\LAUNCH~1.EXE
C:\Program Files\Eset\nod32kui.exe
C:\Program Files\T-Mobile Communication Centre\Centre.exe
C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe
C:\Program Files\Option\GlobeTrotter Mobility Manager\MobilityManager.exe
C:\Program Files\GPRSpeed\GPRSpeed Client\NGSpawner.exe
C:\Program Files\GPRSpeed\GPRSpeed Client\GPRSpeed_c.exe
C:\Program Files\Option\GlobeTrotter Mobility Manager\VirtualWirelessDevice.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\Program Files\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
C:\Program Files\Eset\nod32krn.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\PROGRA~1\COMMON~1\Nokia\MPAPI\MPAPI3s.exe
C:\Program Files\Common Files\PCSuite\Services\ServiceLayer.exe
C:\hijackthis\HiJackThis.exe
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.centrum.cz/
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0 CE\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SiSPower] Rundll32.exe SiSPower.dll,ModeAgent
O4 - HKLM\..\Run: [SpeedTouch USB Diagnostics] "C:\Program Files\Alcatel\SpeedTouch USB\Dragdiag.exe" /icon
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\LAUNCH~1.EXE -onlytray
O4 - HKLM\..\Run: [nod32kui] "C:\Program Files\Eset\nod32kui.exe" /WAITSERVICE
O4 - HKCU\..\Run: [T-Mobile Communication Centre] C:\Program Files\T-Mobile Communication Centre\Centre.exe
O4 - HKCU\..\Run: [PcSync] C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe /NoDialog
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: GlobeTrotter Mobility Manager.lnk = C:\Program Files\Option\GlobeTrotter Mobility Manager\MobilityManager.exe
O4 - Global Startup: GPRSpeed Client.lnk = C:\Program Files\GPRSpeed\GPRSpeed Client\NGSpawner.exe
O8 - Extra context menu item: &ICQ Toolbar Search - res://C:\Program Files\ICQToolbar\toolbaru.dll/SEARCH.HTML
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Office Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Zdroje informací - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: ICQ Lite - {B863453A-26C3-4e1f-A54D-A2CD196348E9} - C:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ Lite - {B863453A-26C3-4e1f-A54D-A2CD196348E9} - C:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupda ... 8965767791
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{E285953B-E613-4EC6-ABB8-C9937C2A0EED}: NameServer = 192.168.2.133,217.197.152.135
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - Unknown owner - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - Unknown owner - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
O23 - Service: InCD Helper (InCDsrv) - AHEAD Software - C:\Program Files\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
O23 - Service: NOD32 Kernel Service (NOD32krn) - Eset - C:\Program Files\Eset\nod32krn.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Program Files\Common Files\PCSuite\Services\ServiceLayer.exe
--
End of file - 4454 bytes
prosím o kontrolu logu
- fredik
- člen Security týmu
-
Master Level 7
- Příspěvky: 4680
- Registrován: červenec 06
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: prosím o kontrolu logu
Má tam dva antiviry (Avast a Nod) tak ať si tam nechá jeden z nich a ten druhý odinstaluje.
Ohledně zpomaleného PC zkus provést následující kroky:
- Odinstaluj programy které nepoužívá, přes Přidat nebo odebrat programy
- Pročisti Pc pomocí od dočasných souborů pomocí některého programu:
CCleaner případně ATF-Cleaner
Stáhni si ATF-Cleaner (by Atribune) a spusť ho
- proveď také defragmentaci disku
- také se mrkni do Správce úloh, který proces(y) mu vytěžuje nejvíc Pc.
Ohledně zpomaleného PC zkus provést následující kroky:
- Odinstaluj programy které nepoužívá, přes Přidat nebo odebrat programy
- Pročisti Pc pomocí od dočasných souborů pomocí některého programu:
CCleaner případně ATF-Cleaner
Stáhni si ATF-Cleaner (by Atribune) a spusť ho
- Pod položkou Main zatrhni možnost: Select All
Pak klikni na tlačítko: Empty Selected
- - Zvol nahoře možnost Firefox
- Zatrhni možnost: Select All
- Budeš dotázán na to zda si přeješ odstranit uložené hesla z Firefoxu, podle potřeby zvol buď Ano nebo Ne
- Pak klikni na tlačítko: Empty Selected
- - Zvol nahoře možnost Opera
- Zatrhni možnost: Select All
- Budeš dotázán na to zda si přeješ odstranit uložené hesla z Opery, podle potřeby zvol buď Ano nebo Ne
- Pak klikni na tlačítko: Empty Selected
- proveď také defragmentaci disku
- také se mrkni do Správce úloh, který proces(y) mu vytěžuje nejvíc Pc.
It may take a while to get a response, because the "HJT Team" are very busy. Please, be patient, these people are volunteers. They will help you out, as soon as possible.
Pokud máte nějaký problém, tak mi neposílejte SZ/PM zprávy s logy a dejte je do fóra. Na tyto SZ není možno odpovědět
Pokud máte nějaký problém, tak mi neposílejte SZ/PM zprávy s logy a dejte je do fóra. Na tyto SZ není možno odpovědět
Re: prosím o kontrolu logu
ok, už jsem to vyřešil,je to v pohodě, dík moc
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 hostů