Prosím o pomoc, nejsem odborník tak napíšu celou historii jak jsem k problému došel.
Snažil jsem se nainstalovat na fungujícím pc (Win 7) další win Xp sp3 přes flash disk usb, mám fyzicky dva disky a každý systém měl být na jednom oddílu z nich, ale něco krachlo při instalaci těch XP. Sice se install tvářil ok, ale nebyl, po posledním restartu čistých win mi boot menu dalo na výběr dva systémy: Win X a Win X, ale jen první byl funkční a ten druhý ne, takže mně to zrušilo Win 7; to je fuk, ale SP3 mi nevzal ovladače od integrované zvukovky a nějak blbnou i catalysty a nějak mě padají některé programy, takže zpět na win XP sp2, jenže už je to v háji, teď i s XP sp2 mi pc hlásí u zvukovky, že nefunguje správně (zvuk sice jde, ale u něčeho to blbne).
Pořád mi to dává na výběr ze dvou systémů (to jsem už zrušil upravením boot.ini). Ještě musím doplnit, že před instalem XPsp2 jsem zformátoval jeden disk, kde byli, XPsp3. Ty XPsp2 jsem hodil místo Win7.
Takže souhrn:
Zvukovka nejde správně a asi díky tomu mi padají sem tam některé programy i hry.
Catalysty po mě chtějí při instalaci .net framework 2.0, i když to před tím nikdy nechtěly, .net framework 3.5 už nefunguje.
Jde s tím prosím něco udělat? Všechno se tak nějak podělalo u řádku 2.
Za každou radu budu vděčný, dík.
Nepovedená instalace XP, problémy se ZK a GK.* Vyřešeno
Nepovedená instalace XP, problémy se ZK a GK.* Vyřešeno
Naposledy upravil(a) Myloš dne 09 lis 2009 09:38, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Oprava nadpisu (s ohledem na pravidla fóra) z nic neříkajícího „Win XP potíže“. Při té příležitosti jsem text trochu učesal (dělení do odstavců a pár překlepů).
Důvod: Oprava nadpisu (s ohledem na pravidla fóra) z nic neříkajícího „Win XP potíže“. Při té příležitosti jsem text trochu učesal (dělení do odstavců a pár překlepů).
Re: Win XP potíže
Net framework mě problémy problémy nedělá, něco je se sytémem a reinstal nic neřeší, už nevím co s tím.
Tady nevím jestli to je k tomuto problému potřeba výpis z hijackthis: