Pomoc s připojením k internetu Vyřešeno

Routery, modemy, Wifi AP, switche, kabely, konektory…

Moderátoři: Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

himmm
nováček
Pohlaví: Muž
Stav:

Pomoc s připojením k internetu

Příspěvekod himmm » 13 lis 2012 19:56

Zdravím vás,
předtím než na vás začnu chrlit svůj problém, vám říkám hned, že nejsem nikterak velký odborník, co se týče hardwaru a především sítí.

Před několika lety jsem si nechal zřídit bezdrátový internet pro můj stolní počítač. Čili na blízký dům poskytovatel umístil svou anténu a já mám u okna namontovanou tuto http://www.wifihw.cz/max8pan/, z tohoto zařízení vede r-sma kabel, koncovka se pak zašroubovala do karty ve stolním pc.
Stolní PC už ale nemám, vyměnil jsem ho za notebook a ještě než jsme zrekonstruovali dům, připojoval jsem se přímo na anténu poskytovatele přímo přes wi-fi v notebooku. Do notebooku jsem musel ovšem zadávat napevno ip adresu, masku, vých. bránu a dns servery. Problém byl v tom, že jsem měl velice slabý signál, než jak tomu bylo při použití antény a po rekonstrukci domu signál chytnu opravdu jen zřídka, a když už, tak hned připojení spadne. Navíc nám v domácnosti přibyl ještě jeden notebook a mobily s wi-fi. Tak jsem se ptal poskytovatele, jak to vyřešit, abych se mohl připojit s více zařízeními, ten mi doporučil řešení pomocí Access Pointu a Wifi-Routeru, nastavit jsem to od něj nechtěl, protože po mě chtěl 3000 jenom za nastavení + nějaké peníze za to, že za mnou přijede. Později jsem na tento způsob slyšel velkou kritiku, ale mě to takto zatím vyhovuje a později stejně přemýšlím nad změnou poskytovatele připojení, protože ten současný o jiném způsobu zapojení nechce ani slyšet.