Reklamace PC

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
Frumar
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: únor 05
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Reklamace PC

Příspěvekod Frumar » 14 úno 2005 10:15

Dobrý den, prosím o radu s reklamací počítačové sestavy. 30.4.2004 jsem zakoupil počítač a dodaný firmou z HK viz.: http://www.spotrebitel.cz/poradna/odpov ... POVED=4892
Bohužel jsou s tímto počítačem neustálé problémy a nemohu ho používat k účelu, pro který jsem si ho pořizoval, tudíž uplatňuji reklamační nároky. Tento dotaz jsem poslal na ČOI i na Spotřebitel.cz ale odpověděli mě pouze všeobecně. Firma, která počítač sestavila a dodala se k těmto reklamacím staví velice arogantně a odmítavě. Při poslední reklamaci nebyl dodavatel schopen zabezpečit opravu ani výměnu reklamovaného komponentu, takže jsem písemně odstoupil od smlouvy.Nevím, jaké mám právo na odstoupení od smlouvy v uvedeném případě a jestli mohu odstoupit od smlouvy a požadovat peníze za celou sestavu, :?: když na faktuře jsou rozepsané komponenty, z kterých byla složena a k tomu montáž a otestování. :cry: Prosím o radu, zda jsem v právu, či nikoli, a jak bych měl postupovat. :?: Níže jsou popsané problémy s uvedenou firmou a počítačem. Sestava byla dodána jako komplet s monitorem, klávesnicí, reproduktory. Na dodacím listě a na faktuře byla specifikována montáž, otestování a komponenty, z kterých byla složena, s vyznačením doby záruky. Po několika dnech užívání se na zakoupeném výrobku postupně vyskytly vady, které byly řádně a včas reklamovány. Jednalo se zejména o nefunkční zvuk, který nešel ihned po dodání počítače, i když si firma účtovala otestování (reklamace č. RMAR040328 ze dne 3.5.2004). Další závadou byl nefunkční videovstup u grafické karty. Nejdříve technik udal, že závadu vyzkouší. Po dvou dnech mi bylo sděleno že grafiku zaslali na reklamaci. Grafiku výrobce zaslal zpět firmě s oznámením, že se závada neprojevila. Po naléhání na tuto firmu a požadování předvedení mi bylo dáno za pravdu a byla mi nabídnuta karta od jiného výrobce (reklamace č. RMAR040364 ze dne 17.5.2004). Tato reklamace se vyřizovala více než měsíc. :evil: Následovaly další problémy s výše uvedenou grafickou kartou a s opakovanými vibracemi ventilátoru na této kartě. Při první reklamaci technik uvedl, že se musí vyměnit zmíněný ventilátor. Za týden uvedený ventilátor pouze namazal. Z tohoto postupu se mohu domnívat, že namazáním byl problém řešen i poprvé. Protože byly tyto reklamace provedly na počkání, nemohu je bohužel doložit písemně. Další reklamací, která následovala bylo vypadávání zvuku ze sluchátek (reklamace č. RMAR040787 ze dne 25.10.2004), a dále pak nefunkční grafická karta, která mi byla vyreklamována a vyměněna za novou. (reklamace č. RMAR040793 ze dne 27.10.2004), Nová karta ale neměla videovstup. Tuto skutečnost jsem zjistil ještě tentýž den a žádal nápravu. Technik firmy slíbil nápravu a dohodli jsme se, že do týdne mi tuto kartu vymění za správnou. Po sjednané době jsem do firmy volal a bylo mi sděleno, že kartu nemají, a že se dohodne s vedoucím na možné náhradě. Přislíbil, že obratem zavolá. Čekal jsem marně. Vzhledem k této reklamaci, která trvala více než měsíc a dalším závadám na dodané sestavě jsem sestavu zabalil a odvezl do výše uvedené firmy. Sdělil jsem majiteli další zjištěné závady a skutečnost, že chci odstoupit od smlouvy. Ten, po konzultaci s technikem, mi sdělil, že na odstoupení od smlouvy nemám nárok a nabídl mi vracení peněz za grafickou kartu. Jiná náhrada mi nabídnuta nebyla. Tato informace byla pro mě nepřijatelná. K čemu by mi byl počítač bez grafické karty? Domnívám se totiž, že by byl problém sehnat další firmu, která mi namontuje kartu a především s případnými dalšími reklamacemi. Ve firmě mi bylo řečeno, že ztrácím čas a dále se semnou nehodlali bavit. Prý mám podat odstoupení od smlouvy písemně. Toto jsem následně učinil 2.12.2004. :!: Od té doby se firma neozvala a po mém dotazu mi bylo sděleno, že na odstoupení nemám nárok. Já jsem požadoval, aby mi bylo odpovězeno písemně. To se do dnešního dne nestalo. Pouze mi 13.01.2005 zavolali a oznámili, že mám u nich tu žádanou grafiku a mám se pro ni dostavit. Reagoval jsem sdělením, že na odstoupení trvám. Zpětně mi majitel firmy telefonicky oznámil, že pokud se do 14.01.2005 nedostavím pro kartu, odešle ji zpět dodavateli s tím, že si ji odmítám převzít. Dále uvádím další závady uvedené při odstoupení smlouvy: nefunkční výstup audio na sluchátka na DVD-ROM, nefunkční kopírování CD na DVD-ROM (v druhé mechanice kopie proběhne úspěšně), špatné měření otáček ventilátoru na základní desce a procesoru - nemožnost používat dodávaný program CoreCenter, velká rezonance trafa u reproduktoru, zasekávání směrových šipek na klávesnici. Majitel mě zdělil že tyto závady jsou kraviny a že na odstoupení to vžádném případě není. :shock: Tak jsem jim to tam odvezl abych jim dokázal že tyto závady tam jsou. Od 26.1.2005 mají počítač ve firmě ale na dotaz které závady mě to neuznávají mě nechtějí odpovědět, že na to mají ještě dost času a více se se mnou nechtějí bavit že je zdržuji od práce. :mad: Jsem s pozdravem a děkuji za rady.
Naposledy upravil(a) Frumar dne 26 úno 2005 11:20, celkem upraveno 1 x.
Petr

Reklama
Uživatelský avatar
Ltb
Administrátor
Master Level 8.5
Master Level 8.5
Příspěvky: 6777
Registrován: únor 03
Bydliště: Praha západ
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Příspěvekod Ltb » 14 úno 2005 10:50

Ahoj, celé jsem si to přečetl a závad na PC jsi měl opravdu hodně :? .

1. Co se týče reklamace PC, jako klíčovou věc bych viděl zjištění, zda-li při zakoupení PC jako celku, máš nárok na reklamaci celého PC a ne jen po jednotlivých komponentách. Dle mého názoru by měla probíhat reklamace jako celku. ALE.....doporučoval bych ti obrátit se na info linku prodejce PC - např. na http://www.alzasoft.cz nebo http://www.czechcomputers.cz a tam se poptat, jak to s reklamacemi dělají oni - z toho bych dále vycházel.
(to, že se může reklamovat 3x asi víš)

2. PC jsi kupoval přímo v obchodě nebo přes internet??? Důležité (!) - jelikož pokud by jsi kupoval přes internet, máš právo na odstoupení od smlouvy do 14ti dnů - POKUD tě na to prodejce neupozorní (nemá to v obch. podmínkách), prodlužuje se tato doba automaticky na 3 měsíce.

3. Mohl by jsi zkusit pohrozit s Obchodní inspekcí. Že postup prodejce při vyřizování reklamace nepovažuješ správný a pokud do xx. xx. nesjednají nápravu (vyrovnání), obrátíš se na Obchodní inspekci. Mě tahle věc při vyřizování reklamace (když byly problémy s prodejcem) již 2x pomohla.

Uživatelský avatar
mmmartin
Moderátor
Elite Level 10
Elite Level 10
Příspěvky: 9555
Registrován: srpen 04
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod mmmartin » 14 úno 2005 12:27

Vřele doporučuju oznámit prodejci, že kontaktuješ Obchodní inspekci, nechat jim den nebo dva na to, aby to rozdejchali a pak na ně ČOIku skutečně poštvat. A hlavně se nenechat zatáhnout do zdržovacích manévrů prodejce, většinou vědí moc dobře, na čí hlavě že je to máslo a snaží se zdržovat, doufají, že ti buď povolí nervy a dáš pokoj, nebo že ti vyprší lhůta pro uplatnění reklamace. V případě abnormální zarputilosti (pokud jseš si jistej, že jsi v právu) lze taky kontaktovat Živnostenský odbor příslušného Obecního úřadu. :evil:

Uživatelský avatar
Frumar
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: únor 05
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Firma AB COM HK

Příspěvekod Frumar » 15 úno 2005 09:22

Díky za podporu ale chovaj se fakt dost arogantně. Jsou to obchodníci a ne odborníci. To jsem ještě nepsal že při druhý reklamaci ventilátoru na grafice mě ho vůbec nezapojili takže mě odešel čip. Jinak tuto firmu všem vřele doporučuji pokud chcete přijít o své naspořené peníze.
Petr

Uživatelský avatar
Frumar
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: únor 05
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod Frumar » 16 úno 2005 11:11

Pokud bude mít někdo zájem tak se podívejte na tento odkaz tam to rozebíráme trchu podrobněji. http://www.tvfreak.cz/modules.php?name= ... =7263&f=33
Diky
Petr

Uživatelský avatar
Frumar
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: únor 05
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod Frumar » 26 úno 2005 01:48

Předem se omlouvám že to je tak dlouhé ale strávil jsem v této firmě 4 hodiny s velmi špatným výsledkem: Tak dnes jsem byl po 30 dnech pro svůj počítač který mě byl slíbený že je v pořádku a připraven na předání. Počítač tam měli opravdu připravený ale smůla. Reklamace vyřízeny jenom některé cituji: dvd-rom jsme vám vyměnily, reprobedýnky jsme vám vyměnily, a zbytek se nám neprojevil. A to je: zasekavání směrových šipek na bezdrátové klávesnici ve 3D Hrách, špatné měření otáček ventilátoru na základní desce MSI při používání dodávaného programu CoreCenter (neustále vyskakuje alarm že se ventilátor netočí a v biosu to skáče z nuly do různých otáček. Podle podpory MSI tel.:800101010 na kterou jsem si měl zavolat tento program je s mou deskou MSI 865PE Neo2 nekorektní a nefunguje takže mě doporučují tento program nepoužívat. :?: A že tento program je nadstandardní služba.) Ale po 15minutách práce na PC mě CoreCell Chip instalovaný na desce udělá z PC vysavač i když je procesor studený 45-52C více to nikdy nebylo ani při snížených otáčkách a běhu počítače 48h. výše uvedeným programem. Ale na reklamaci to prý není. Mám si koupit jiný ventilátor. :shock:
Zpět k té klávesnici s technikem a se svědkem který tam byl jsme spustily hru která byla uložena na disku a předvedl problém po chvíli dohadování nám uznal že to asi není v pořádku. A že jemu se to zdálo normální. A že nám dáj dobropis.
Při této demonstraci jsem ale zjistil závadu že ze zvukovky jde jenom pouze jeden kanál a ze předního panelu to jde stereo.
A ouha teď nastal ten zlomový bod kdy jsme se začali dohadovat. Já jsem tvrdil že zezadu to musí jít stereo a zepředu taky. A při zasunutí sluchátek do předního panelu se to vzadu odpojí. :D
Ale technik že ne že už zapojoval nejmíň sto desek a že při propojení do předního panelu se zadní výstup odpojí. Na dotaz jak to že tam teda jde jeden kanál nám neodpověděl a ukazoval manuál v angličtině jesli vím co to tam je napsaný. Pouze jsem mu sdělil že vím jak to do předního panelu funguje a požádal jsem o manuály v češtině.
Po několika telefonech s majitelem mě sdělil že nikdo v prodejně není oprávněn řešit moje reklamace. :?:
Po varování že tam budu nocovat tak majitel přijel ale moc jsem si nepomohl. Po půl hodinové poradě ve skladu dal Technikovi za pravdu že to tak má být. A Technik že závada na klávesnici se opět neprojevila.
Tak to mě naprdnul před půl hodinou tvrdil něco jiného. Majitel my sdělil že jsem si měl přinést orig. software při kterém se má závada projevit. Ale já jsem si to přinesl ale nenechali mě to nainstalovat pořád hráli nějaké divadlo že se mě pořád závady množí a oni mě jednu odstraní a já se dvěma přijdu. :shock:
Reklamovanou grafiku ze dne 27,10,2004 mě konečně vyměnily za jiný typ po čtyřech měsících to je úspěch gratuluji. Tato grafika MSI NX 6600 je originál dodávána s patnácti CD ale mě tři chybí, asi jim někde vypadli a určitě mě je co nejdříve dodají. Reklamační list jsem na ni nedostal ani po mém požadování. Dostal jsem ji pouze v bílé krabici která je ještě pod orig obalem na kterém je sériové číslo a typ této karty. Po mé prosbě mě ji technik chtěl předat ale pan majitel ho zarazil že to nepotřebuji. Tak nevím jestli je toto předání korektní. :evil:
Při všech reklamacích a následné výměně mě byl vydán dodací a reklamační list ale dnes na tři vyměněné údajně nové věci mě vydali velice podezřelí doklad který bych vám přál vidět na reklamační protokol na kterém bylo velice málo místa namastil seriová čísla bez udajů o typu kam to šlo a to je prý můj doklad na dva roky ale na výše zmíněnou grafiku podle internetu je záruka tři roky. :?:
S takovýmto výsledkem jsem se nemohl spokojit a trval na odstoupení od smlouvy ze dne 2.12.2004 (který jsem podal písemně a oni mě sdělili že na odstoupení to není) a dnes my sdělil že na to nemám nárok. Ještě se divím že se snimi dohaduji ale pokoušel jsem se domluvit ale nejde to, pan Ambrož se náhle sebral a odešel a při odchodu mě řekl pokud chci ať si sestavu vemu a pokud se mi něco nelíbí ať přijdu další týden. Toť vše víc se semnou nikdo nebavil a já byl nucen odejít poněvač měli pozavírací době. A já jsem byl zjejich chování paf.
Kdo tento dopis nepochopil tak se mu ani nedivím a udávám adresu kde tento problém je uveden od začátku mé strasti s firmou viz.: http://www.tvfreak.cz/modules.php?name= ... 4604#74604
Upozorňuji že tuto firmu touto formou nechci nijak poškodit ale pouze poukazuji na její chování. Které je alarmující a tyto informace se zakládají na pravdě a nic než pravdě. Mám svědky.
Po dotazu na české manuály mě řekl že to není problém že je opatří. Takže uvidíme ale moc tomu po tom všem nevěřím. :?
Petr :oops: :oops:
Naposledy upravil(a) Frumar dne 26 úno 2005 11:21, celkem upraveno 1 x.
Petr

miras
Tvůrce článků
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2159
Registrován: červenec 04
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod miras » 26 úno 2005 09:20

Tohle už je skoro smutný. Bejt ta firma aspoň trochu solidní tak to veme zpátky a nebude dělat takovýhle problémy. Divím se že ta jedna sestava jim za to stojí. Tohle už je skoro na poradu s právníkem :wink:
Pokusím se připojit několik poznámek.
V podstatě asi základní neshoda je v tom, jestli ti to prodali jako sestavu, nebo jako komponenty. Dle mýho názoru by mělo bejt rozhodující co je uvedeno na faktuře. Pokuď je tam něco jako Počítačová sestava blablabla a vedle přiloženej montážní list, je to sestava, jestli sou i na faktuře jednotlivý komponenty a k tomu nějaká práce za sestavení, asi to jako sestavu nelze brát.
Další zajímavá věc je ta grafika. Když ti tvrdí že ti to prodali jako komponenty, měli by ti ke všemu dát i krabice a veškerý přiložený příslušenství. Do sestavy grafiku zamontujou a asi ti nemusí dávat v podstatě nic.
Tohle co tady píšu si jen myslím, nijak podložený to nemám.
K tomu zvuku. Nezapojoval sem sice stovky desek, ale něco málo už za sebou mám. Mělo by to chodit tak, že když je zapojený front audio, zezadu neleze vůbec nic. Desku, která by signál posílala dopředu i dozadu zároveň sem ještě neviděl. To bych spíš tipoval že to bylo špatně zapojený.
Další perlička sou ty manuály. Jak ti slíbili že seženou český tak sis to měl nechat podepsat, protože to se jim zaručeně nepovede :wink:. Viděl sem už hodně věcí, ale českej manuál k desce ještě ne. Pochybuju že jim budeš stát za tu námahu překládat ho :D

Tohle už je fakt docela drsný. Zároveň je ale taky trochu blbý, že ty mluvíš o něčem, na co se nemůžeme podívat. Teď mám na mysli různý ty faktury, montážní listy, reklamační protokoly a podobně. Očividně tohle visí na slovíčkaření, jestli to je, nebo není sestava. Nemohl bys třeba aspoň něco naskenovat a někde zveřejnit?

Uživatelský avatar
Frumar
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: únor 05
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod Frumar » 26 úno 2005 11:07

Na Skenování se pracuje já ho osobně nemám doma a tak co nejdříve tyto dokumenty převedu do digitální podoby.
Na dotaz proč mě nechtějí vrátit peníze mě bylo zděleno že na to nemám nárok a že musím být chytřejší než oni a tak bych to měl vědět.
Petr
Petr

miras
Tvůrce článků
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2159
Registrován: červenec 04
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod miras » 26 úno 2005 11:23

Až teď sem našel sílu přečíst si to celý od začátku :wink:
Z toho co píšeš se obávám že opravdu nemáš nárok reklamovat to jako celek. Oni dodali komponenty, ty sestavili a otestovali. Mohl bys reklamovat to "otestování" s tím, že sestava nefunguje jek má, ale jestli potom budeš mít nárok na odstoupení od smlouvy těžko říct. Opravdu by to chtělo vidět dotyčný dokumenty.
Asi by nebylo od věci ony závady prodiskutovat s nějakou nezávislou osobou, která by posoudila nakolik sou opodstatněný. Taktéž někoho nezávislýho by bylo vhodný brát sebou na návštěvy dotyčnýho obchodu a cokoliv ti slíbí si nechat hodit na papír a podepsat.
Seš v docela nezáviděníhodný situaci...

Uživatelský avatar
Frumar
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: únor 05
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod Frumar » 03 bře 2005 02:23

Na Váš dotaz ze dne 19.02.2005 odpověděl náš právník dne 02.03.2005
http://www.spotrebitel.cz/poradna/odpov ... POVED=5252

Reklamace sestavy nebo komponentů
Dobrý den děkuji za vaši odpověď kterou jste my zodpověděli váš odkaz http://www.spotrebitel.cz/poradna/odpov ... POVED=4892 A prosím o zodpovězení jesli mám nárok na odstoupení od smlouvy jako na celou sestavu nebo pouze na jednotlivé komponenty. Je to velmi důležité pokud se budu muset domáhat svých práv u soudu tak bych nerad ztroskotal na špatném sepsání faktury. Opakuji že na faktuře jsou uvedené komponenty, sestavení a montáž. Na dodacím a záručním listě jsou jenom komponenty s uvedenou dobou záruky. Bude na toto přihlížet soud jako na sestavu? V opačném případě by firmy takto sestavené faktury zneužívaly ve svůj prospěch a je proti tomuto nějaká obrana? Majitel mě sdělil že uvedené závady jsou kraviny a že na odstoupení to v žádném případě není. Tak jsem sestavu odvezl abych jim dokázal že tyto závady tam jsou. Od 26.1.2005 mají počítač ve firmě ale na dotaz které závady mě to neuznávají mě nechtějí odpovědět, že na to mají ještě dost času a více se semnou nechtějí bavit že je zdržuji od práce. Jsem s pozdravem a děkuji za rady.

19.02.2005
• Reklamace sestavy
Pokud byla sestava zakoupena současně jako jeden funkční celek, je pravděpodobně možné - pokud budete mít dle zákona právo od smlouvy odstoupit - odstoupit od celé kupní smlouvy, tedy ve vztahu ke všem komponentům současně. Pokud jde o povahu vad, není možné tuto záležitost v naší poradně bez znalosti věci hodnotit.


DOTAZ:
Dobrý den děkuji za rychlou odpověď k mému dotazu na vaši poradnu vaše vyjádření k němu (č. 5094/AN-54) http://poradna.spotrebitele.info/dotazy.php?ukaz=5094 ale nezodpověděli jste my tu nejduležitější část dotazu, jesli mám nárok na odstoupení od smlovy jako od celku nebo pouze na jednotlivé komponenty. Opakuji že na Faktuře mám jednotlivé komponenty jejich montáž a otestování. Pokud budu se muset domáhat svých práv u soudu nerad bych stroskotal na špatném sepsání faktury. Na dodacím a záručním listě jsou pouze komponenty z kterých tato firma mě uvedenou sestavu sestavila a prodala.
Na faktuře jsou uvedené komponenty a montáž a otestování. Bude se k tomu u soudu přihlížet že jsem koupil jednotlivé komponenty nebo sestavený počítač.
Velmi děkuji za odpověď.
Tyto firmy se tímto asi zbavují zodpovědnosti za svoji sestavu.
Je proti tomu nějaká obrana?
S pozdravem Petr Frumar

ODPOVĚĎ:
Věc bude záležet na tom, zda-li jste si koupil pouze komponenty a ty si pak nechal zkompletovat, kdy samotná montáž byla odlišná služba od zakoupených komponentů. Kdyby se jednalo o zakoupení počítačové sestavy, dalo by se na věc hledět jako na celek, na který pak uplatňujete reklamaci. Nicméně asi by záleželo na výkladu soudu, zda-li by se Váš případ, kdy se faktura tváří jako prodej jednotlivých komponentů a sestavení jako další služba, nedal klasifikovat jako prodej sestavy, kdy taková faktura pouze simuluje prodej jednotlivých součástek a kdy je pak nutné reklamovat vždy jednotlivou věc a ne celek. Je to věcí právního posouzení na základě konkrétní předložené faktury.

Je to k pláči asi se snima ještě dva roky budu otravovat a nebo to prodám. :cry:
Petr
Petr

miras
Tvůrce článků
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2159
Registrován: červenec 04
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod miras » 03 bře 2005 14:03

Co teď konkrétně teda nefunguje nebo zlobí? Nemáš někoho kdo by na to mohl mrknout a pokusit se aspoň něco z toho odstranit?

Uživatelský avatar
Frumar
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: únor 05
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod Frumar » 03 bře 2005 20:38

Zveřejňuji dopis který jsem zasílal soudnímu znalci který se mě na to bude dívat já netvrdím že by to nešlo opravit mě jenom sere že člověk nemá dovolání a nikdo se semnou nechce bavit. Klávesnice se stejně musí vyměnit ale nevidím důvod proč bych toměl platit ze svýho. :mad:

Zdravím děkuji za zájem, abych vše uvedl na pravou míru takže: :D

1/ (zasekávání kurzorových kláves v konkrétní aplikaci (hra))
Mám bezdrátovou klávesnici i s myší to že to zlobí při hrách jsem si všiml hned od začátku ale já moc tyto hry nehraju, takže jsem to přehlížel ale můj malý syn chtěl hrát Šhreka2 a pro něj je tato hra nehratelná, zdůvodu zaseknutí směrové šipky a postavička neustále běží nebo couve nebo jde do strany. Tato závada se my projevila ve všech 3Dhrách s postavou např. Mafia,Hitmen2,Drakan a už nevím co jsem zkoušel.(u Need for speed a jiné podobné se závada neprojeví) Na odstranění teto závady je potřeba znovu stlačit stejné směrové tlačítko aby pohyb ustal, ostatní klávesy na to nemají vliv. Tato závada se neprojevuje ve stejném místě ale pokaždé jinde a časový interval je také jiný.
Klávesnice má hodnotu 1000,- korun takže bych si mohl koupit jinou ale po neustálém doprošování a neustálém nezájmu ze strany firmy AB COM chci výměnu této klávesnice myslim si že pokud není na hry uzpůsobena mělo by to v návodu být uvedené.

2/ (chybné snímání otáček ventilátoru CPU)
Snímání otáček ventilátoru jsem vyřešil tuto sobotu stáhnutím nové verze programu CoreCenter o toto jsem se snažil půl roku ale firma MSI měla na svých stránkách chybný odkaz a nešlo to. Můj počítač měli měsíc na opravě s touto vadou a jak jsem počítač předal tak mě ho vrátily, pouze zavolali na podporu MSI a tam zdělili že program je nekorektní a doporučují mě ho nepoužívat. Tento telefonát proběhl až 30 den při předávání počítače takže na to celý měsíc prděli a vyřešily to výrokem že dodávaný program je nadstandartní a není potřeba ho používat.

3/ (hlučné ventilátory v PC)
V biosu nelze nastavit otáčky ventilátoru o toto se stará čip na desce zvaný CorellCell nebo tak nějak krabici mám na půdě. Takže tento čip po chvilce práce zvedne otáčky ventilátoru na max. a poněvadž mám počítač v obýváku a boxovaný P4 2,8 už není nic jiného slyšet než počítač. Takže používám víše zmiňovaný program v kterém to jde nastavit ručně na požadovanou hodnotu. jinak to nelze ale od soboty toto chodí bez problému a nebudu se dále o tomto problému zmiňovat. Jenom mě štve že jsem si to musel vyřešit sám a uvedená firma ani podpora MSI o toto nemá zájem. Ale po třičtvrtě roce je to uleva.

4/ (u AudioOut na zvuk. kartě funguje pouze jeden kanál)
AudioOut na zvuk.kartě: Mám tento zvuk propojený na sluchátka do předního panelu počítače. Používám to hlavně při střihu videa a děti když si hrají. Třičtvrtě roku mě to chodilo bez problému a ještě jsem si to musel zapojit sám poněvadž technik v AB COMU to po hodině vzdal že to nejde což už o této firmě něco svědčí. Když se v PC hrabali naposled tak jde pouze jeden kanál ze zadního AudioOut na základní desce. Ze předního výstupu je to OK. Mám takoví dojem že závada je v zástrčce na předním panelu a tam je jeden kontakt rozpojený takže se signál dozadu na výstup nevrací. Toto se má rozpojit až při vsunutí konektoru sluchátek aby nebylo potřeba vypínat připojené repro nebo zesilovač a podobně. Závada se dá odstranit během 15 minut ale s AB COMem není domluva a tvrdí že to je normální, evidentně neví jak je to zapojené a technik dokáže pouze mávat anglickým návodem před nosem. Jak by jste jinak přeložil vy toto: (5-Right channel audio signal to front panel / 6-Right channel audio signal return from front panel). Pokud nechci zapojit přední výstup tak 5-6 jsou propojeny propojkou standartně z výroby. Mnoho lidí neví že něco takového jde zrovna o víkendu jsme na toto téma diskutovali na netu. A udivilo mě i ostřilení nevěděli očem je řeč.

5/ (chybné odpojování AudioOut při zapojení konektoru na Front panelu skříně )
Ta je jasná z výše uvedeného bodu tam je vše pořádku při zasunutí konektoru se odpojí AudioOut.

6/ (hlučný (rezonující) ventilátor na VGA kartě.)
Toto jste špatně pochopil ale rád vysvětlím, ventilátor grafické karty jsem dvakrát reklamoval během 14 dní a při poslední reklamaci mě zmíněný ventilátor nezapojily takže se grafika usmažila. Nezbilo mě nic jiného než opět navštívit zmíněnou firmu a tuto grafiku reklamovat. Firma mě grafiku bezevšeho za 14dní vyměnila ale bez Video Input neboli vstupu který potřebuji na grabování videa. Nápravu slíbily do týdne ale tento týden trval 4měsíce takže asi pochopíte proč jsem na tuto firmu naštvaný a neslevím jim ani chlup a budu ponich požadovat aby vše šlapalo tak jak má. Grafiku mám novou MSI GT 6600 VIVO. Ještě jsem nestihl ten vstup vyskoušet doufám že pujde poněvadž u první grafiky od MSI 5600 vivo nešel po měsíci my ji vyměnily za Pixelview 5700 a ta šla do chvíle stím ventilátorem.

Tak to jsem vysvětlil ty body co jste uvedl.

Zpět k tomu co bych po vás potřeboval, posudek na tu klávesnici že není vhodná na hraní tohoto typu her a že uvedená závada se projevuje. Podle mého by mě ji měli vyměnit když se toto projevuje u všech her tohoto typu s drátovou a nebo s rádiovou jiného výrobce se tato závada neprojevuje a vše je v pořádku.
S tím zvukem nevím jesli jste ochotný se v tom šťourat a posoudit vadu podle mého je tato závada jasná.
Nevím jak jinak se mám domáhat svého práva. Stouto firmou nic nehne vysvětlovat naléhat stejně se semnou nechtějí bavit a vše akorát protahují už mě to nebaví kolik jsem snimi strávil času. A asi ještě strávím protože záruka je ještě dlouhá a pochybuji při mé smůle se co nejdříve zas něco rozbije.
Na ČOI jsem psal o jejich postupech a jsem zvědavý jesli se tím budou zabývat za půl roku je toho až hanba. Tuto stížnost přikládám jako přílohu aby jste měl obrázek.
Můžete my prosím zdělit kolik by posouzení těchto dvou závad asi stálo. Myslím že jsou tyto závady banality ale co snimy mám jiného dělat včera jsem jim zas posílal mail a pokoušel se snimi domluvit ale nejde to. Takovíhle firmy by měli stát frontu na pracáku a né otravovat lidi.

S pozdravem Petr
8)
Petr


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Reklamace Přehřívající Se Grafiky Příloha(y)
    od MichaelSR » 21 srp 2024 15:51 » v Problémy s hardwarem
    24
    3840
    od MichaelSR Zobrazit poslední příspěvek
    26 srp 2024 02:03

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host