Tak dávám k posouzení třetí hru co synek vytvořil. Opět bych rád věděl co je na tom dobrého a co špatného.Zatím samozřejmě nejde ani tak o herní mechanismy/kdo zná, tak je to styl Total War/Učí se za chodu. Hra není ještě zdaleka hotová, ale nějaká ukázka tu je. Dík za, jakékoli, názory. Jsou tam ještě i dvě další, starší, videa od této hry.
https://youtu.be/YGgi1PnMOq4
Na upozornění autora hry opraveno. Nejedná se trailer, ale o ukázku grafického zpracování. Hlavně uniforem.
Hra od syna 3
- liborek
- Level 5.5
- Příspěvky: 2703
- Registrován: prosinec 05
- Bydliště: Kroměříž
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Hra od syna 3
Naposledy upravil(a) liborek dne 31 bře 2022 17:24, celkem upraveno 1 x.
Intel Core i7-6700,MB Gigabyte GA-B150-HD3,MSI-GeForce GTX 1070 Gaming X 8G,2 x8GB DD4 2133MHz,Win 10 64bit.
Windows 7Pro,Intel CoreDuo E6750,SAPHIRE RADEON HD 5770 VAPOR-X,RAM 3GB, Gigabyte MB GA-P35-DS4,Corsair 600w.
Windows 7Pro,Intel CoreDuo E6750,SAPHIRE RADEON HD 5770 VAPOR-X,RAM 3GB, Gigabyte MB GA-P35-DS4,Corsair 600w.
Re: Hra od syna 3
Považuji za velmi nevkusné a neetické, dělat hru pro děti, kde se zabíjejí hospodářská zvířata.
Re: Hra od syna 3
A když se tam budou zabíjet lidi, tak to bude etické a v pořádku?
Ryzen 5 1600AF, RX 6600XT. 16GB 3200 Mhz
Re: Hra od syna 3
Neeticke v dnesni dobe je spis problem, kdyz tam nebude aspon jeden cernoch, cinan, shemale, nebinarni druh, jednorozec a na obloze duha. Jo a vlajka ukrajiny.
Jinak hezka hricka, at se snazi dal!
Jinak hezka hricka, at se snazi dal!
AMD Ryzen 5 5600X | MSI MAG B550 TOMAHAWK | G.Skill Aegis 32GB 3200MHz | Kingston A2000 1TB | PowerColor Red Devil RX 6700 XT 12GB | XPG Core Reactor 750W | Be quiet! PURE BASE 500 | Asus VG27AQ1A
- mmmartin
- Moderátor
-
Elite Level 10
- Příspěvky: 9504
- Registrován: srpen 04
- Bydliště: Praha
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Hra od syna 3
extrem: Nevkládej OT dotazy do cizího tématu. Tvůj dotaz nereaguje na žádost, uvedenou v prvním příspěvku. Pokud tu chceš probírat etiku zabíjení, založ si vlastní téma.
Nicméně když už byla otázka položena, odpověď zní NENÍ.
Nicméně když už byla otázka položena, odpověď zní NENÍ.
ASUS Prime Z390-P / Hexa Core Intel core i5 Coffee Lake-S / Gigabyte GeForce GTX 650 Ti / FORTRON BlueStorm Bronze 80PLUS / W 11
Re: Hra od syna 3
Pokud pominu různé teorie o vzniku lidstva, tak lidé jako savci, se odpoutali od přírody a kromě jiného se začali systematicky zabíjet. A k tomu si vyrábějí zbraně za účelem hromadného zabíjení. Všichni se shodujeme, že to není správné, ale zvykli jsme si na to, a bereme to jako běžnou součást dnešního světa. (Teď neřeším, zda hry se zabíjením lidí jsou výchovné/nevýchovné nebo neškodný způsob vybití emocí – energie.)
Zvířata toto nedělají, ty si jenom hájí svoje teritorium a řeší potravu.
V tom je ten rozdíl, lidé versus zvířata.
Například mé dceři by se takováto hra se zabíjením zvířátek zhnusila.
Zvířata toto nedělají, ty si jenom hájí svoje teritorium a řeší potravu.
V tom je ten rozdíl, lidé versus zvířata.
Například mé dceři by se takováto hra se zabíjením zvířátek zhnusila.
Re: Hra od syna 3
Zvirata zabijeji pro zabavu, simpanzi jdou jen pro tu zabavu vyvrazdit guerezy, kosatky pro zabavu prekusuji
tulene a tucnaky a tak dale a tak dale. Prave do her se zvirata umistuji proto, aby ta hra nebyla o vrazdeni lidi.
Paratky a kridylka letajici vsude okolo nevadi, s rucickama a nozickama je to prinejmensim nekorektni hra ktera
podnecuje nasili.
Nazev hry je jasny, ze samotne hry toho ale zatim moc videt neni. Doufejme ze AI nepritele nebude na urovni te kachny.
Graficke glitche se urcite podari vychytat, takto je to zatim na urovni Goat Simulatoru.
tulene a tucnaky a tak dale a tak dale. Prave do her se zvirata umistuji proto, aby ta hra nebyla o vrazdeni lidi.
Paratky a kridylka letajici vsude okolo nevadi, s rucickama a nozickama je to prinejmensim nekorektni hra ktera
podnecuje nasili.
Nazev hry je jasny, ze samotne hry toho ale zatim moc videt neni. Doufejme ze AI nepritele nebude na urovni te kachny.
Graficke glitche se urcite podari vychytat, takto je to zatim na urovni Goat Simulatoru.
Vyjádření od autora
Zdravím, jsem vývojář této hry a chtěl bych se vyjádřit ke všemu, na co tu padla řeč.
1. Děkuji všem, co projevili svůj názor, uvědomil jsem si, že lidé nepochopí proč je něco ve hře tak, jak to je.
2. Je jasné že není poznat, o čem hra je, protože toto video NENÍ TRAILER NA HRU, pouze ukázka uniforem.
"Považuji za velmi nevkusné a neetické, dělat hru pro děti, kde se zabíjejí hospodářská zvířata."
Není to hra určená pro malé děti, ale dá se vyvodit, že zaujme hlavně je. Proto jsem se rozhodl pro grafiku takovou, jaká je. Nechci zachycovat v AAA grafice to jak kachny trpí, zato prvky krve chci zachovat.
Když zabíjení hospodářských zvířat není v pořádku, je například Mortal Kombat v pořádku, protože jsou tam lidi, ne zvířata? V této hře se zabíjejí kachny navzájem, stejně jako v jakékoli jiné střílečce, pouze jsou zde kachny místo lidí.
Pokud by lidé zabíjeli zvířata, rozhodně by to podle mého názoru v pořádku nebylo.
"Graficke glitche se urcite podari vychytat, takto je to zatim na urovni Goat Simulatoru."
Které grafické glitche máš na mysli? Moc rád bych to věděl, abych je mohl opravit.
"Prave do her se zvirata umistuji proto, aby ta hra nebyla o vrazdeni lidi."
Pravděpodobně by v této hře lidé byli, jediný důvod proč jsou v ní kachny je to, že jsem nedokázal vymodelovat člověka
"Zvířata toto nedělají, ty si jenom hájí svoje teritorium a řeší potravu."
V této hře jsem se pokusil udělat to, že kachny jsou zároveň na úrovni zvířecí, i lidské.
Hájí svoje teritorium, řeší potravu, pouze se chovají a bojují více jako lidé.
"Doufejme ze AI nepritele nebude na urovni te kachny."
Na úrovni kachny rozhodně nebude, ale taky nebude úžasné, jako v Total war.
Jelikož se hra odehrává z třetí osoby, je složitější ovládat jednotky, a proto, se snažím nedělat AI moc obtížné, protože bez pohledu z vrchu je nemožné proti němu bojovat.
Znovu děkuji všem!
1. Děkuji všem, co projevili svůj názor, uvědomil jsem si, že lidé nepochopí proč je něco ve hře tak, jak to je.
2. Je jasné že není poznat, o čem hra je, protože toto video NENÍ TRAILER NA HRU, pouze ukázka uniforem.
"Považuji za velmi nevkusné a neetické, dělat hru pro děti, kde se zabíjejí hospodářská zvířata."
Není to hra určená pro malé děti, ale dá se vyvodit, že zaujme hlavně je. Proto jsem se rozhodl pro grafiku takovou, jaká je. Nechci zachycovat v AAA grafice to jak kachny trpí, zato prvky krve chci zachovat.
Když zabíjení hospodářských zvířat není v pořádku, je například Mortal Kombat v pořádku, protože jsou tam lidi, ne zvířata? V této hře se zabíjejí kachny navzájem, stejně jako v jakékoli jiné střílečce, pouze jsou zde kachny místo lidí.
Pokud by lidé zabíjeli zvířata, rozhodně by to podle mého názoru v pořádku nebylo.
"Graficke glitche se urcite podari vychytat, takto je to zatim na urovni Goat Simulatoru."
Které grafické glitche máš na mysli? Moc rád bych to věděl, abych je mohl opravit.
"Prave do her se zvirata umistuji proto, aby ta hra nebyla o vrazdeni lidi."
Pravděpodobně by v této hře lidé byli, jediný důvod proč jsou v ní kachny je to, že jsem nedokázal vymodelovat člověka
"Zvířata toto nedělají, ty si jenom hájí svoje teritorium a řeší potravu."
V této hře jsem se pokusil udělat to, že kachny jsou zároveň na úrovni zvířecí, i lidské.
Hájí svoje teritorium, řeší potravu, pouze se chovají a bojují více jako lidé.
"Doufejme ze AI nepritele nebude na urovni te kachny."
Na úrovni kachny rozhodně nebude, ale taky nebude úžasné, jako v Total war.
Jelikož se hra odehrává z třetí osoby, je složitější ovládat jednotky, a proto, se snažím nedělat AI moc obtížné, protože bez pohledu z vrchu je nemožné proti němu bojovat.
Znovu děkuji všem!
Re: Hra od syna 3
Kachny a dalsi ptaky urcite nechat, to je originalni (i kdyz existuje podobna hra kde jsou krysy).
Ve starsich videiich mi pripada, ze jednotky se mohou pohybovat skrz sebe (napr kachna projde
mezerou kam by se nemela vejit). Animace je stejna najakemkoliv sklonu povrchu, pri pohledu
zblizka je to videt, kachny jdouci z kopce stoji na patach (to ale nicemu nevadi).
Pokud jde o krev - velmi malokdy z vojaka jakehokoliv druhy vytecou litry krve, tedy by kazdy padly
nemusel lezet v obrovske cervene kaluzi.
Hlavne nedelat ptaka ktery predstavuje Napoleona mensiho nez ostatni - on totiz mensi nebyl, naopak
patril k tem vyssim.
Ve starsich videiich mi pripada, ze jednotky se mohou pohybovat skrz sebe (napr kachna projde
mezerou kam by se nemela vejit). Animace je stejna najakemkoliv sklonu povrchu, pri pohledu
zblizka je to videt, kachny jdouci z kopce stoji na patach (to ale nicemu nevadi).
Pokud jde o krev - velmi malokdy z vojaka jakehokoliv druhy vytecou litry krve, tedy by kazdy padly
nemusel lezet v obrovske cervene kaluzi.
Hlavne nedelat ptaka ktery predstavuje Napoleona mensiho nez ostatni - on totiz mensi nebyl, naopak
patril k tem vyssim.
Re: Hra od syna 3
Napoleona rozhodně neudělám menšího, samozřejmě vím že byl průměrné výšky.
Zato co se týče toho, že jednotky chodí skrz sebe, nevím, jestli to budu moci opravit. Musel jsem udělat vlastní systém na pohybování, protože základní byl špatně optimizovaný, a nevím jestli jsem schopný přidat to aby se kachny vyhýbaly ostatním, ale pokusím se.
Co se týče toho, že kachní nohy nejsou orientované směrem k zemi. Rozhodně by to udělat šlo, pomocí takzvaných Inverse Kinematics, ale s tímto systémem by se hra pravděpodobně hodně sekala a nevím jestli stojí za to přijít o 10-15 FPS jen kvůli nohám. V ostatních hrách, kde používají IK, většinou mají pouze 10 postav v jednu chvíli, mezitím zde je jich třeba 100.
Zato co se týče toho, že jednotky chodí skrz sebe, nevím, jestli to budu moci opravit. Musel jsem udělat vlastní systém na pohybování, protože základní byl špatně optimizovaný, a nevím jestli jsem schopný přidat to aby se kachny vyhýbaly ostatním, ale pokusím se.
Co se týče toho, že kachní nohy nejsou orientované směrem k zemi. Rozhodně by to udělat šlo, pomocí takzvaných Inverse Kinematics, ale s tímto systémem by se hra pravděpodobně hodně sekala a nevím jestli stojí za to přijít o 10-15 FPS jen kvůli nohám. V ostatních hrách, kde používají IK, většinou mají pouze 10 postav v jednu chvíli, mezitím zde je jich třeba 100.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 12
- 1580
-
od 32387
Zobrazit poslední příspěvek
30 led 2024 07:00
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů