BlueScreen Vyřešeno

Operační systémy Windows z dílny Microsoft a vše kolem nich

Moderátoři: Pic, Mods_senior

Nikaa
nováček
Příspěvky: 2
Registrován: duben 10
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

BlueScreen  Vyřešeno

Příspěvekod Nikaa » 10 dub 2010 22:23

Prosim o pomoc!!!


Dnes mi to vyhodilo nestihla som to cele opisat :crazy:
Neviete niekto nahodou cim to moze byt sposobene vopred dik.....



BCP3: A070B944
BCP4: 00000000

OS Version: 6_0_6002
Service Pack: 2_0
Product: 768_1



C:\Windows\Minidump\Mini041010-01.dmp
C:\Users\Veronika\AppData\Local\Temp\WER-79375-0.sysdata.xml
C:\Users\Veronika\AppData\Local\Temp\WERD07A.tmp.version.txt


Este raz dik;)

Reklama
Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: BlueScreen

Příspěvekod MiliNess » 10 dub 2010 22:33

Pošlete mi všechny soubory ze složky Windows\Minidump na m.ness@tiscali.cz
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Uživatelský avatar
mike007
Master Level 7.5
Master Level 7.5
Příspěvky: 5860
Registrován: srpen 07
Bydliště: Pardubice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: BlueScreen

Příspěvekod mike007 » 13 dub 2010 16:21

Žádné posílání na mail. Buďto to řešte tady nebo téma označím za vyřešené a bude.
Nejlepší hra je Excel!
Pravidla fóra PC-helpJak označit téma za vyřešené
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
UPOZORNĚNÍ - můj Skype, Soukromé zprávy či email neslouží jako tech. podpora.
Dotazy pište do fóra. Od toho tu je.

Uživatelský avatar
iDkcz
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2538
Registrován: červenec 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: BlueScreen

Příspěvekod iDkcz » 13 dub 2010 16:51

Asi tak. Hod ten dmp soubor sem. Klidně někam upni. :smile:
Lenovo Legion 5 ( Ryzen 7, RTX3070 140W, 32GB RAM )
Acer Predator G5-793 ( i7 6700HQ, GTX1060 6GB )

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: BlueScreen

Příspěvekod MiliNess » 13 dub 2010 23:15

mike007 píše:Žádné posílání na mail. Buďto to řešte tady nebo téma označím za vyřešené a bude.

Je to proti pravidlům fóra?
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Uživatelský avatar
alenka_v_říši_divů
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3201
Registrován: únor 09
Bydliště: Brno
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: BlueScreen

Příspěvekod alenka_v_říši_divů » 14 dub 2010 00:22

Proti psaným asi ne... ale rozhodně to není vhodné... na tomto nestojí princip fóra.

Není to emailová poradna. Fórum slouží pro informovanost veřejnosti (je veřejné) a né pro studijní účely dychtivých analyzátorů minidump výpisů (nic ve zlém, ale tento způsob se mi nezamlouvá, taky bych třeba rád nakoukl do crash logu a nejen já /pro objektivitu/.... představ si, že někdo sem vloží třeba výpis z ComboFixu a nějaký "rádce" mu napíše "hoď mi to na mejla" .... na základě subjektivního rozboru mu poradí nějaký nesmysl, a uživatel příjde o data).

Byla by to rozhodně negativní "reklama"

Jak se dozví lidi se stejným problémem, co bylo obsahem minidump, když uživatel s totožnou chybou ti ho pošle na email a né sem? Prostě je to nesmysl a pokud toto pravidlo není zapsáno... tak by mělo vzniknout co nejdříve... nebo máme všichni řešit problémy tajně přes email?

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: BlueScreen

Příspěvekod MiliNess » 14 dub 2010 02:27

Proti psaným asi ne

Pak je reakce typu "Žádné posílání na mail. Buďto to řešte tady nebo téma označím za vyřešené a bude" vcelku prudká.
Čekal bych spíše něco jako: "Hele Mili, takhle ne, tohle tu neděláme". A já bych řekl: Hele soráč, já to fakt nevěděl, už se to nestane.
Jak se dozví lidi se stejným problémem, co bylo obsahem minidump, když uživatel s totožnou chybou ti ho pošle na email a né sem

Nemyslím si, že je mnoho uživatelů, kterým bude obsah výpisu paměti k užitku, ale dejme tomu.
pro studijní účely dychtivých analyzátorů minidump výpisů

To mě trochu urazilo. Dělám to především pro lidi, kteří mají nějaký problém a potřebují pomoci. Vlastně jsem to začal dělat až po přečtení několika desítek rad na různých fórech, kde "odborníci" uživatelům, kterým padal systém radili stylem "Musíš přeinstalovat Windows", "naformátovat disk" atd.
na základě subjektivního rozboru mu poradí nějaký nesmysl, a uživatel příjde o data

Už jsem byl svědkem likvidace dat na základě kolektivního rozhodnutí :smile:
Byla by to rozhodně negativní "reklama"

Negativní reklama pro toto fórum by bylo uzamčení diskuze, aniž by se vyřešil problém tazatele.
nebo máme všichni řešit problémy tajně přes email?

e-mail mi slouží pouze k tomu, abych se co nejdříve dostal k výpisu paměti. Potom tazateli vysvětlím, v čem spočívá problém, takže případný další zájemce není o nic ošizen.

Takže se tedy přizpůsobuji a tímto to pokládám za uzavřené.
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Uživatelský avatar
mike007
Master Level 7.5
Master Level 7.5
Příspěvky: 5860
Registrován: srpen 07
Bydliště: Pardubice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: BlueScreen

Příspěvekod mike007 » 14 dub 2010 04:54

Podepisuji se pod to, co napsal alenka. Lépe bych to nenapsal.

MiliNess píše:Negativní reklama pro toto fórum by bylo uzamčení diskuze, aniž by se vyřešil problém tazatele.

A jak prosím tě zjistíme, že je problém vyřešen, když si píšete maily?

Takže Mili, takhle ne, tohle tu neděláme! :evil:

Tazateli radím dobře - nikdy neřešte takové problémy přes mail. Nikdy nevíte s kým ve finále máte čest a oprava nemusí dopadnout zrovna nejlíp ...
Nejlepší hra je Excel!
Pravidla fóra PC-helpJak označit téma za vyřešené
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
UPOZORNĚNÍ - můj Skype, Soukromé zprávy či email neslouží jako tech. podpora.
Dotazy pište do fóra. Od toho tu je.

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: BlueScreen

Příspěvekod MiliNess » 14 dub 2010 11:39

Zřejmě jsi nečetl, co jsem zde napsal
e-mail mi slouží pouze k tomu, abych se co nejdříve dostal k výpisu paměti. Potom tazateli vysvětlím, v čem spočívá problém, takže případný další zájemce není o nic ošizen

viewtopic.php?f=46&t=46465
viewtopic.php?f=46&t=49115
viewtopic.php?f=46&t=48167
To, že jsem v některých případech požádal tazatele, aby mi dumpy zaslal a tím komunikace zde na fóru skoncila neznamená nic jiného,
než že se na to dotyčný vykašlal. (Tedy neprobíhala ani žádná další e-mailová komunikace)

Takže Mili, takhle ne, tohle tu neděláme!

V pořádku, už to neudělám :rolleyes:

// Super. Díky.
// mike007
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Nikaa
nováček
Příspěvky: 2
Registrován: duben 10
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Příspěvekod Nikaa » 14 dub 2010 13:51

Dik za pomoc
Naposledy upravil(a) Nikaa dne 15 dub 2010 15:07, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
alenka_v_říši_divů
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3201
Registrován: únor 09
Bydliště: Brno
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: BlueScreen

Příspěvekod alenka_v_říši_divů » 14 dub 2010 14:22

Log vlož sem viewforum.php?f=70 do sekce HijackThis


Zpět na “Windows 11, 10, 8...”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů