BlueScreen

Operační systémy Windows z dílny Microsoft a vše kolem nich

Moderátoři: Pic, Mods_senior

Zamčeno
Nikaa
nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 10 dub 2010 21:37

BlueScreen

Příspěvek od Nikaa »

Prosim o pomoc!!!


Dnes mi to vyhodilo nestihla som to cele opisat :crazy:
Neviete niekto nahodou cim to moze byt sposobene vopred dik.....



BCP3: A070B944
BCP4: 00000000

OS Version: 6_0_6002
Service Pack: 2_0
Product: 768_1



C:\Windows\Minidump\Mini041010-01.dmp
C:\Users\Veronika\AppData\Local\Temp\WER-79375-0.sysdata.xml
C:\Users\Veronika\AppData\Local\Temp\WERD07A.tmp.version.txt


Este raz dik;)
Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Příspěvky: 9112
Registrován: 19 říj 2009 01:35
Bydliště: Cheb

Re: BlueScreen

Příspěvek od MiliNess »

Pošlete mi všechny soubory ze složky Windows\Minidump na m.ness@tiscali.cz
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti
Uživatelský avatar
mike007
Master Level 7.5
Master Level 7.5
Příspěvky: 5860
Registrován: 01 srp 2007 18:10
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: BlueScreen

Příspěvek od mike007 »

Žádné posílání na mail. Buďto to řešte tady nebo téma označím za vyřešené a bude.
Nejlepší hra je Excel!
Pravidla fóra PC-helpJak označit téma za vyřešené
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
UPOZORNĚNÍ - můj Skype, Soukromé zprávy či email neslouží jako tech. podpora.
Dotazy prosím pište do fóra. Od toho tu je.
Uživatelský avatar
iDkcz
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2538
Registrován: 18 črc 2008 08:51

Re: BlueScreen

Příspěvek od iDkcz »

Asi tak. Hod ten dmp soubor sem. Klidně někam upni. :smile:
Lenovo Legion 5 ( Ryzen 7, RTX3070 140W, 32GB RAM )
Acer Predator G5-793 ( i7 6700HQ, GTX1060 6GB )
Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Příspěvky: 9112
Registrován: 19 říj 2009 01:35
Bydliště: Cheb

Re: BlueScreen

Příspěvek od MiliNess »

mike007 píše:Žádné posílání na mail. Buďto to řešte tady nebo téma označím za vyřešené a bude.
Je to proti pravidlům fóra?
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti
Uživatelský avatar
alenka_v_říši_divů
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3201
Registrován: 06 úno 2009 19:01
Bydliště: Brno

Re: BlueScreen

Příspěvek od alenka_v_říši_divů »

Proti psaným asi ne... ale rozhodně to není vhodné... na tomto nestojí princip fóra.

Není to emailová poradna. Fórum slouží pro informovanost veřejnosti (je veřejné) a né pro studijní účely dychtivých analyzátorů minidump výpisů (nic ve zlém, ale tento způsob se mi nezamlouvá, taky bych třeba rád nakoukl do crash logu a nejen já /pro objektivitu/.... představ si, že někdo sem vloží třeba výpis z ComboFixu a nějaký "rádce" mu napíše "hoď mi to na mejla" .... na základě subjektivního rozboru mu poradí nějaký nesmysl, a uživatel příjde o data).

Byla by to rozhodně negativní "reklama"

Jak se dozví lidi se stejným problémem, co bylo obsahem minidump, když uživatel s totožnou chybou ti ho pošle na email a né sem? Prostě je to nesmysl a pokud toto pravidlo není zapsáno... tak by mělo vzniknout co nejdříve... nebo máme všichni řešit problémy tajně přes email?
Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Příspěvky: 9112
Registrován: 19 říj 2009 01:35
Bydliště: Cheb

Re: BlueScreen

Příspěvek od MiliNess »

Proti psaným asi ne
Pak je reakce typu "Žádné posílání na mail. Buďto to řešte tady nebo téma označím za vyřešené a bude" vcelku prudká.
Čekal bych spíše něco jako: "Hele Mili, takhle ne, tohle tu neděláme". A já bych řekl: Hele soráč, já to fakt nevěděl, už se to nestane.
Jak se dozví lidi se stejným problémem, co bylo obsahem minidump, když uživatel s totožnou chybou ti ho pošle na email a né sem
Nemyslím si, že je mnoho uživatelů, kterým bude obsah výpisu paměti k užitku, ale dejme tomu.
pro studijní účely dychtivých analyzátorů minidump výpisů
To mě trochu urazilo. Dělám to především pro lidi, kteří mají nějaký problém a potřebují pomoci. Vlastně jsem to začal dělat až po přečtení několika desítek rad na různých fórech, kde "odborníci" uživatelům, kterým padal systém radili stylem "Musíš přeinstalovat Windows", "naformátovat disk" atd.
na základě subjektivního rozboru mu poradí nějaký nesmysl, a uživatel příjde o data
Už jsem byl svědkem likvidace dat na základě kolektivního rozhodnutí :smile:
Byla by to rozhodně negativní "reklama"
Negativní reklama pro toto fórum by bylo uzamčení diskuze, aniž by se vyřešil problém tazatele.
nebo máme všichni řešit problémy tajně přes email?
e-mail mi slouží pouze k tomu, abych se co nejdříve dostal k výpisu paměti. Potom tazateli vysvětlím, v čem spočívá problém, takže případný další zájemce není o nic ošizen.

Takže se tedy přizpůsobuji a tímto to pokládám za uzavřené.
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti
Uživatelský avatar
mike007
Master Level 7.5
Master Level 7.5
Příspěvky: 5860
Registrován: 01 srp 2007 18:10
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: BlueScreen

Příspěvek od mike007 »

Podepisuji se pod to, co napsal alenka. Lépe bych to nenapsal.
MiliNess píše:Negativní reklama pro toto fórum by bylo uzamčení diskuze, aniž by se vyřešil problém tazatele.
A jak prosím tě zjistíme, že je problém vyřešen, když si píšete maily?

Takže Mili, takhle ne, tohle tu neděláme! :evil:

Tazateli radím dobře - nikdy neřešte takové problémy přes mail. Nikdy nevíte s kým ve finále máte čest a oprava nemusí dopadnout zrovna nejlíp ...
Nejlepší hra je Excel!
Pravidla fóra PC-helpJak označit téma za vyřešené
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
UPOZORNĚNÍ - můj Skype, Soukromé zprávy či email neslouží jako tech. podpora.
Dotazy prosím pište do fóra. Od toho tu je.
Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Příspěvky: 9112
Registrován: 19 říj 2009 01:35
Bydliště: Cheb

Re: BlueScreen

Příspěvek od MiliNess »

Zřejmě jsi nečetl, co jsem zde napsal
e-mail mi slouží pouze k tomu, abych se co nejdříve dostal k výpisu paměti. Potom tazateli vysvětlím, v čem spočívá problém, takže případný další zájemce není o nic ošizen
http://www.pc-help.cz/viewtopic.php?f=46&t=46465" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pc-help.cz/viewtopic.php?f=46&t=49115" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pc-help.cz/viewtopic.php?f=46&t=48167" onclick="window.open(this.href);return false;
To, že jsem v některých případech požádal tazatele, aby mi dumpy zaslal a tím komunikace zde na fóru skoncila neznamená nic jiného,
než že se na to dotyčný vykašlal. (Tedy neprobíhala ani žádná další e-mailová komunikace)
Takže Mili, takhle ne, tohle tu neděláme!
V pořádku, už to neudělám :rolleyes:

// Super. Díky.
// mike007
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti
Nikaa
nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 10 dub 2010 21:37

Příspěvek od Nikaa »

Dik za pomoc
Naposledy upravil(a) Nikaa dne 15 dub 2010 15:07, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
alenka_v_říši_divů
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3201
Registrován: 06 úno 2009 19:01
Bydliště: Brno

Re: BlueScreen

Příspěvek od alenka_v_říši_divů »

Log vlož sem http://www.pc-help.cz/viewforum.php?f=70" onclick="window.open(this.href);return false; do sekce HijackThis
Zamčeno

Zpět na „Windows 11, 10, 8...“