Jakej kabel pro propojení NB a TV?

Místo pro témata a příspěvky spadající MIMO počítačovou problematiku (tedy např. sport, zdraví, vtipy, škola...). Témata z této sekce se NEZOBRAZUJÍ v TOPxx na hlavní straně fóra.

Moderátoři: Mods_junior, Mods_senior

Uživatelský avatar
Verxes
Level 3
Level 3
Příspěvky: 512
Registrován: leden 07
Bydliště: Vadkov 20, Prachatice
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Jakej kabel pro propojení NB a TV?

Příspěvekod Verxes » 10 úno 2007 11:30

Nazdar, mám na svém NB televizní port s-video, chci propojit NB s TV a potřebuju poradit s koupí správného kabelu. Na nettu jsem našel tento kabel, tak by mne zajímalo, jestli to s nim bude fakat?
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=23189
Zároveň se chci zeptat, bude zvuk hrát z TV? Jsem v tomhle ohledu laik a vůbec netušim... Vim že jsem měl v balení s NB akorát přechodku pro RCA vstupy, což taky nevim k čemu je dobrý... :-(
dík
Naposledy upravil(a) Verxes dne 24 úno 2007 14:44, celkem upraveno 1 x.

Reklama
Uživatelský avatar
mmmartin
Moderátor
Elite Level 10
Elite Level 10
Příspěvky: 9504
Registrován: srpen 04
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod mmmartin » 10 úno 2007 17:39

Bude to chodit v případě, že televize umí zpracovat s-video signál. Aby šel i zvuk, potřebuješ redukci ze stereo jacku 3,5 mm na dvy cinche. Jack zastrčíš do linkovýho výstupu zvukový karty a na druhej konec zapíchneš cinche od redukce z tvýho odkazu. Pokud bude obrázek na televizi jen černobílý, neumí televize s-video signál zpracovat a budeš potřebovat upravený scart, který ti "převede" s-video na kompozit. Dej do hledání "propojení PC s televizí" a najdeš tam několik návodů.

seitec
Level 3
Level 3
Příspěvky: 512
Registrován: březen 06
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod seitec » 10 úno 2007 17:55