Dobrý den všem,
mám problém s notebookem. Stručně ho tu popíšu:
Jedná o model od HP G62
- začalo to tím, že pár minut po spuštění se objevilo "Microsoft Windows přestal pracovat" a systém prakticky úplně zamrzl. Byl nutný restart.
- přehříval se
- umístil jsem ho tedy na dobře větratelné místo a začal zkoušet
- samotný systém se již nespustí, dojede pouze k bootovacímu logu
- při spouštění systému z DVD (zkoušel jsem kaspersky, ubuntu apod) vždy zamrzne tím, že se objeví černá obrazovka a tam bliká bílé podtržítko
- toto zamrznutí se děje při kontrole disku i při kontrole ram paměti
- kontrolu disku jsem zkoušel přes kaspersky a na disku cca 100GB dat jsem se po 5 hodinách dostal asi na 15% a přes noc asi o další dvě procenta.
- zkoušel jsem vytahnout po jednom paměti ram a problém přetrvává
Už si nevím rady, doufám, že se tu najde někdo kdo mi pomůže problém alespoň analyzovat.
Předem mockrát děkuji.
Problém s notebookem - zamrzává, nelze spustit Vyřešeno
Problém s notebookem - zamrzává, nelze spustit
NB: ASUS N53SV-S1803V (Intel Core i7 2670QM Sandy Bridge, 6GB RAM, HDD 750GB, NVIDIA GeForce GT540M 2GB, Windows 7 Home Premium CZ x64)
- the ProtoType
- Level 4
- Příspěvky: 1437
- Registrován: prosinec 11
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Problém s notebookem - zamrzává, nelze spustit Vyřešeno
- kontrolu disku jsem zkoušel přes kaspersky a na disku cca 100GB dat jsem se po 5 hodinách dostal asi na 15% a přes noc asi o další dvě procenta.
Z toho bych usuzoval že je na vině disk. Zkus ho připojit k PC, pokud máš tu možnost, a zkontrolovat CDI.
Rád se naučím něco nového, takže jenom do mě. 
Google taky dobře poradí, stačí chvilku hledat...

Google taky dobře poradí, stačí chvilku hledat...
Re: Problém s notebookem - zamrzává, nelze spustit
Zítra koupim box na 2.5HDD a dám vědět. Do testu HDD v notebooku se ani nedostanu bohužel :-/
NB: ASUS N53SV-S1803V (Intel Core i7 2670QM Sandy Bridge, 6GB RAM, HDD 750GB, NVIDIA GeForce GT540M 2GB, Windows 7 Home Premium CZ x64)
Re: Problém s notebookem - zamrzává, nelze spustit
Opravdu to byl disk. Díky!
NB: ASUS N53SV-S1803V (Intel Core i7 2670QM Sandy Bridge, 6GB RAM, HDD 750GB, NVIDIA GeForce GT540M 2GB, Windows 7 Home Premium CZ x64)
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
MS Office nelze spustit - Exception code: 0xc0000005
od krysarr » 18 dub 2025 15:52 » v Windows 11, 10, 8... - 3
- 3705
-
od pcmaker
Zobrazit poslední příspěvek
20 dub 2025 20:38
-
-
- 8
- 3121
-
od atari
Zobrazit poslední příspěvek
30 zář 2024 10:04
-
- 0
- 288
-
od liborek
Zobrazit poslední příspěvek
včera, 17:08
-
- 7
- 5066
-
od makojed
Zobrazit poslední příspěvek
21 led 2025 18:23
-
- 1
- 1878
-
od Tint
Zobrazit poslední příspěvek
02 pro 2024 19:41
Zpět na “Problémy s hardwarem”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti