navrhujte ulohy do karla

Místo pro dotazy a rady ohledně programovacích jazyků (C++, C#, PHP, ASP, Javascript, VBS..) a tvorby webových stránek

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
lubos123
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1278
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

navrhujte ulohy do karla

Příspěvekod lubos123 » 30 srp 2014 16:37

dobrý den
je mi 13 a teď mě napadlo že bych mohl začít se učit programovat v nějakém herním enginu a chci začít s karlem,umím základy c# ale to je jedno.
Chci po vás jen aby jste mi do karla navrhly nějaké ukoly co by měl dělat a nějaké podmínky
všem předem děkuji :-)

Reklama
Uživatelský avatar
lubos123
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1278
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: navrhujte ulohy do karla

Příspěvekod lubos123 » 31 srp 2014 10:32

UP

Petrisan01
Level 3
Level 3
Příspěvky: 534
Registrován: únor 14
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: navrhujte ulohy do karla

Příspěvekod Petrisan01 » 31 srp 2014 11:03

Zkus prvně něco jednoduššího, třeba aby ti poskládal šachovnici. A podmínka k tomu ? Aby to fungovalo na jakkoli velkém poli, tz., abys tam neměl 'natvrdo' napsané čísla. :-)

Uživatelský avatar
faraon
Master Level 8.5
Master Level 8.5
Příspěvky: 7400
Registrován: prosinec 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: navrhujte ulohy do karla

Příspěvekod faraon » 31 srp 2014 12:11

Pro začátek si můžeš vytvořit pár vlastních příkazů, řadu z nich budeš dál používat ve složitějších programech, takže bez nich nemůžeš tak jako tak být:

ČELEM-VZAD - asi není potřeba vysvětlovat
VPRAVO-VBOK - ten se dá udělat hned na několik způsobů
KE-ZDI - dojde k nejbližší zdi a zastaví, také jde na několik způsobů, včetně rekurze
NA-ZNAČKU - dojde na pole kde je značka, pokud stojí na poli se značkou, zůstane stát, i tohle jde na několik způsobů, včetně rekurze
?KROK - opatrný krok, provede se jen když nestojí před zdí
DVOJKROK - udělá dva kroky najednou
COUVNI nebo KROK-ZPĚT - couvne o jedno pole, po skončení příkazu musí být otočený stejným směrem jako byl před ním
ÚKROK-VPRAVO - posune se o jedno políčko vpravo, po skončení příkazu musí být otočený stejným směrem jako byl před ním
ÚKROK-VLEVO - totéž jako předchozí, ale o políčko vlevo
NA-SEVER - z jakéhokoliv směru se otočí vždy na sever, jde na víc způsobů včetně rekurze
NA-JIH, NA-VÝCHOD, NA-ZÁPAD - totéž s příslušnými světovými stranami
?ZVEDNI - zvedne značku jen pokud pod ním nějaká je
ZVEDNI-VŠE - sebere všechny značky na políčku kde stojí
POSUŇ - je-li na políčku kde stojí značka, posune jí o políčko dál, bacha na zeď
POSUŇ-VŠE - totéž jako předchozí, ale se všemi značkami které na políčku jsou
NA-START - umístí Karla do levého dolního rohu tak, aby stál čelem k východu (vpravo)
DO-POLOVINY - přemístí se na poloviční vzdálenost od zdi proti níž stojí

To by pro začátek mohlo stačit, až na těchhle jednoduchých úlohách zvládneš základní principy, budeš je používat ve složitějších programech. Dva moje oblíbené úkoly, takovou malou závěrečnou zkoušku, si můžeš prohlédnout tady: viewtopic.php?f=39&t=124859&p=973810#p973810

Jakého Karla používáš?
"Král Lávra má dlouhé oslí uši, král je ušatec!

(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)


Zpět na “Programování a tvorba webu”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů