Kód: Vybrat vše
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
namespace Bojovka
{
class postava
{
public string jmeno;
public int utok = 0;
public int obrana = 0;
public int zivoty;
public int bodyrozdeleni = 35;
public void VyberAtributy()
{
Console.WriteLine("----------------");
Console.WriteLine(jmeno);
Console.WriteLine("Útok: " + utok);
Console.WriteLine("Obrana: " + obrana);
Console.WriteLine("Životy " + zivoty);
Console.WriteLine("----------------");
}
public void RozdeleniAtributu()
{
Console.WriteLine("Zbývá rozdělit " + bodyrozdeleni + " bodů");
Console.WriteLine("Které dovednosti chcete zlepšit?");
Console.WriteLine("U pro útok");
Console.WriteLine("O pro obranu");
}
public int VyhodnoceniObrany()
{
int konecnyutok = utok - obrana;
return konecnyutok;
}
public void DalsiNepratele(string Jmeno, int Utok, int Obrana, int Zivoty)
{
jmeno = Jmeno;
utok = Utok;
obrana = Obrana;
zivoty = Zivoty;
}
}
class Program
{
static void Main(string[] args)
{
//Vytvoření všeho a rozdělení atributů
postava postavahrace = new postava();
postava nepritel1 = new postava();
Console.WriteLine("Zadejte prosím svoji přezdívku: ");
postavahrace.zivoty = 100;
postavahrace.jmeno = Console.ReadLine();
Console.WriteLine("Vytvořte postavu rozdělením bodů mezi jednotlivé atributy");
while (postavahrace.bodyrozdeleni > 0)
{
postavahrace.VyberAtributy();
postavahrace.RozdeleniAtributu();
switch (Console.ReadLine())
{
case "U":
postavahrace.bodyrozdeleni -= 5;
postavahrace.utok += 5;
postavahrace.VyberAtributy();
postavahrace.RozdeleniAtributu();
break;
case "O":
postavahrace.bodyrozdeleni -= 5;
postavahrace.obrana += 5;
postavahrace.VyberAtributy();
postavahrace.RozdeleniAtributu();
break;
default:
Console.WriteLine("Neplatný vstup!");
break;
}
if (postavahrace.bodyrozdeleni == 0)
{
Console.WriteLine();
}
}
//Bojování proti nepřátelům
Random nahodnacisla = new Random();
nepritel1.DalsiNepratele("Kostlivec", 20, 10, 80);
Console.WriteLine("Potkal jsi kostlivce, který má tyto atributy");
nepritel1.VyberAtributy();
Console.WriteLine("Chceš na něho zaútočit? [A/N]");
if (Console.ReadLine() == "A")
{
Console.WriteLine();
Console.WriteLine("Souboj začíná!");
Console.WriteLine("----------------");
while (postavahrace.zivoty > 0 && nepritel1.zivoty > 0)
{
int konecnyutokhrace = postavahrace.utok - nepritel1.obrana;
int konecnyutoknepritele = nepritel1.utok - postavahrace.obrana;
if (postavahrace.obrana > konecnyutoknepritele)
{
konecnyutoknepritele = 0;
}
else if (nepritel1.obrana > konecnyutokhrace)
{
konecnyutokhrace = 0;
}
Console.WriteLine("Útok začíná");
while (true)
{
if (postavahrace.zivoty <= 0 || nepritel1.zivoty <= 0)
{
break;
}
nepritel1.zivoty -= konecnyutokhrace;
postavahrace.zivoty -= konecnyutoknepritele;
Console.WriteLine("Po útoku máš " + postavahrace.zivoty + " životů");
Console.WriteLine("Kostlivec má " + nepritel1.zivoty + " životů");
Console.WriteLine("Pro další útok stiskni libovolnou klávesu");
Console.ReadKey();
}
}
}
Console.ReadKey();
}
}
}