vývoj voxel based hry /minecraft style/

...

Moderátor: Mods_senior

dumdum
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: listopad 14
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

vývoj voxel based hry /minecraft style/

Příspěvekod dumdum » 19 led 2015 17:52

Dobrý den, docela dlouho držím v hlavě nápad vytvořit počítačovou hru (survival hru s procedurálně generovaným terénem), něco už mám hotovo, mám vytvořené zvuky, textury, mám nápad a vymyšlený hlavní koncept. Chtěl bych se zeptat, jestli se nenajde někdo, kdo by na tomto projektu nechtěl spolupracovat, nejlépe programátora, aby uměl pracovat s XNA game studiu pro visual studio, popř. dokázal vytvořit vlastní primitivní engine.
Předem upozorňuji, že nemám velké znalosti programování, takže do zdrojového kódu nebudu zasahovat a v tomto Vám nechám naprostou volnost.
Popravdě ani nevím, jaký software budu používat např. pro tvoření postav a následné rozpohybování, tvorba jednotlivých bloků, ale dle mého by bylo optimální na toto vytvořit také nějaký software a tím i usnadnit komunitě vytvářet obsah hry.

Pokud Vás můj nápad zaujal a měli byste zájem, kontaktujte mne prosím na tuto e-mailovou adresu: andreas.zachariadis@volny.cz

Reklama

Zpět na “Vše ostatní (sw)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Seznam[Bot] a 8 hostů