Prosim o kontrolu logu - neustale stahovanie Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
phanster
Level 1
Level 1
Příspěvky: 77
Registrován: leden 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Prosim o kontrolu logu - neustale stahovanie

Příspěvekod phanster » 30 zář 2016 18:07

Dobrý deň,

prosím o kontrolu logu, nakoľko od včerajška mi začal neustále sťahovať niečo bez môjho vedomia a tým spôsobuje maximálne zaťaženie internetu. Skúsil som pátrať po príčine, žiaľ neúspešne a mám podozrenie, že to spôsobuje škodlivý softvér. Ako prílohu dávam obrázok zo správcu úloh (jedna zo služieb windowsu práve zrejme spôsobuje maximálne zaťaženie internetu).

Obrázek

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 17:53:11, on 30.09.2016
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.10586.0589)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\msoia.exe
C:\Program Files (x86)\MSI\Gaming APP\OSD\x86\MsiGamingOSD_x86.exe
C:\WINDOWS\SysWOW64\muachost.exe
C:\Users\Julino\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Users\Julino\Documents\GIGABYTE\GHOST(6980X)\GHOSTOPEN.exe
C:\Users\Julino\Documents\GIGABYTE\GHOST(6980X)\Tilt.exe
C:\Program Files (x86)\Samsung\Samsung Magician\Samsung Magician.exe
C:\Users\Julino\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=
O2 - BHO: Lync Click to Call BHO - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\OCHelper.dll
O2 - BHO: Microsoft OneDrive for Business Browser Helper - {D0498E0A-45B7-42AE-A9AA-ABA463DBD3BF} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\GROOVEEX.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [Raptr] "C:\Program Files (x86)\Raptr Inc\Raptr\raptrstub.exe" --startup
O4 - HKLM\..\Run: [GammingApp] C:\Program Files (x86)\MSI\Gaming APP\SGamingApp.exe --min
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ghost] C:\Users\Julino\Documents\GIGABYTE\GHOST(6980X)\ghostopen.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Tilt] C:\Users\Julino\Documents\GIGABYTE\GHOST(6980X)\Tilt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Live Update] C:\Program Files (x86)\MSI\Live Update\Live Update.exe /REMINDER
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\Julino\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite Automount] "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DTAgent.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [Discord] C:\Users\Julino\AppData\Local\Discord\app-0.0.296\Discord.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Startup: CurseClientStartup.ccip
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Lync Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\OCHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Lync Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\OCHelper.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: mso-minsb-roaming.16 - {83C25742-A9F7-49FB-9138-434302C88D07} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: mso-minsb.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf-roaming.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf.16 - {5504BE45-A83B-4808-900A-3A5C36E7F77A} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: ACP User Service (amdacpusrsvc) - Advanced Micro Devices - C:\Program Files\AMD\{920DEC42-4CA5-4d1d-9487-67BE645CDDFC}\amdacpusrsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: Digital Wave Update Service (DigitalWave.Update.Service) - Digital Wave Ltd. - C:\Program Files (x86)\Common Files\DVDVideoSoft\lib\app_updater.exe
O23 - Service: Disc Soft Lite Bus Service - Disc Soft Ltd - C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DiscSoftBusService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: GamingApp_Service - Micro-Star Int'l Co., Ltd. - C:\Program Files (x86)\MSI\Gaming APP\GamingApp_Service.exe
O23 - Service: GamingHotkey_Service - Micro-Star INT'L CO., LTD. - C:\Program Files (x86)\MSI\Gaming APP\GamingHotkey_Service.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: MSI_ActiveX_Service - Micro-Star INT'L CO., LTD. - C:\Program Files (x86)\MSI\MSI OC Kit\ActiveX_Service\MSI_ActiveX_Service.exe
O23 - Service: MSI Live Update Service (MSI_LiveUpdate_Service) - Micro-Star INT'L CO., LTD. - C:\Program Files (x86)\MSI\Live Update\MSI_LiveUpdate_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Samsung RAPID Mode Service (SamsungRapidSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\RAPID\SamsungRapidSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: TeamViewer 11 (TeamViewer) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)

--
End of file - 10621 bytes
CPU Intel Core i5-2400 3,10GHz LGA 1155
MB Gigabyte GA-H61M-USB3-B3 socket LGA 1155
DDR3 RAM 4GB (KIT 2x2GB) HyperXBlue Kingston
SSD Samsung 850 EVO 250GB
VGA MSI R9 380 Gaming 2G
Seasonic S12II-620 W
Skrinka Cooler Master Elite 430

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu - neustale stahovanie

Příspěvekod jaro3 » 30 zář 2016 21:10

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Scan“
Po skenu klikni na „Logfile“ ,objeví se okno „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídající log , který se otevře. ( jinak je uložen systémovem disku jako C:\AdwCleaner [C?].txt ), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na Uložit výsledky a vyber zkopírovat do schránky a vlož sem celý log.
-jinak se log nachází zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
phanster
Level 1
Level 1
Příspěvky: 77
Registrován: leden 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu - neustale stahovanie

Příspěvekod phanster » 01 říj 2016 11:36

# AdwCleaner v6.020 - *Logfile created 01/10/2016 *at 11:32:16
# *Updated on 14/09/2016 by ToolsLib
# *Database : 2016-09-30.1 [*Server]
# *Operating System : Windows 10 Home (X64)
# *Username : Julino - JULINO-PC
# *Running from : C:\Users\Julino\Desktop\AdwCleaner.exe
# *Mode: Scan
# *Support : https://toolslib.net/forum



***** [ *Services ] *****

*No malicious services found.


***** [ *Folders ] *****

*No malicious folders found.


***** [ *Files ] *****

*No malicious files found.


***** [ DLL ] *****

*No malicious DLLs found.


***** [ WMI ] *****

*No malicious keys found.


***** [ *Shortcuts ] *****

*No infected shortcut found.


***** [ *Scheduled tasks ] *****

*No malicious task found.


***** [ *Registry ] *****

*No malicious registry entries found.


***** [ *Web browsers ] *****

*No malicious Firefox based browser items found.
*No malicious Chromium based browser items found.

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1000 *Bytes] - [01/10/2016 11:32:16]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1074 *Bytes] ##########
CPU Intel Core i5-2400 3,10GHz LGA 1155
MB Gigabyte GA-H61M-USB3-B3 socket LGA 1155
DDR3 RAM 4GB (KIT 2x2GB) HyperXBlue Kingston
SSD Samsung 850 EVO 250GB
VGA MSI R9 380 Gaming 2G
Seasonic S12II-620 W
Skrinka Cooler Master Elite 430

Uživatelský avatar
phanster
Level 1
Level 1
Příspěvky: 77
Registrován: leden 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu - neustale stahovanie

Příspěvekod phanster » 01 říj 2016 11:49

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 01.10.2016
Čas skenování: 11:43
Protokol:
Správce: Ano

Verze: 2.2.1.1043
Databáze malwaru: v2016.10.01.02
Databáze rootkitů: v2016.09.26.02
Licence: Zkušební verze
Ochrana proti malwaru: Zapnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Zapnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 10
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: Julino

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 301164
Uplynulý čas: 3 min, 55 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)
CPU Intel Core i5-2400 3,10GHz LGA 1155
MB Gigabyte GA-H61M-USB3-B3 socket LGA 1155
DDR3 RAM 4GB (KIT 2x2GB) HyperXBlue Kingston
SSD Samsung 850 EVO 250GB
VGA MSI R9 380 Gaming 2G
Seasonic S12II-620 W
Skrinka Cooler Master Elite 430

Uživatelský avatar
phanster
Level 1
Level 1
Příspěvky: 77
Registrován: leden 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu - neustale stahovanie

Příspěvekod phanster » 01 říj 2016 11:55

Ospravedlňte ma za nespoluprácu, ale včera som potreboval surne používať počítač k práci s internetom..tak som použil sken hrozeb. Hodím sem log zo včerajšieho skenu, hrozby sú uložené v karanténe.

Malwarebytes Anti-Malware
http://www.malwarebytes.org

Datum skenování: 30.09.2016
Čas skenování: 19:02
Protokol:
Správce: Ano

Verze: 2.2.1.1043
Databáze malwaru: v2016.09.30.10
Databáze rootkitů: v2016.09.26.02
Licence: Bezplatná verze
Ochrana proti malwaru: Vypnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Vypnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 10
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: Julino

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 314697
Uplynulý čas: 7 min, 28 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 19
PUP.Optional.OpenCandy, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\CLSID\{47A1DF02-BCE4-40C3-AE47-E3EA09A65E4A}, Do karantény, [d87a9cdcdebcd75f875482d79a6a9d63],
PUP.Optional.OpenCandy, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\INTERFACE\{47A1DF02-BCE4-40C3-AE47-E3EA09A65E4A}, Do karantény, [d87a9cdcdebcd75f875482d79a6a9d63],
PUP.Optional.OpenCandy, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\INTERFACE\{47A1DF02-BCE4-40C3-AE47-E3EA09A65E4A}, Do karantény, [d87a9cdcdebcd75f875482d79a6a9d63],
PUP.Optional.OpenCandy, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\WOW6432NODE\INTERFACE\{47A1DF02-BCE4-40C3-AE47-E3EA09A65E4A}, Do karantény, [d87a9cdcdebcd75f875482d79a6a9d63],
PUP.Optional.OpenCandy, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\WOW6432NODE\CLSID\{47A1DF02-BCE4-40C3-AE47-E3EA09A65E4A}, Do karantény, [d87a9cdcdebcd75f875482d79a6a9d63],
PUP.Optional.OpenCandy, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\CLSID\{B9D64D3B-BE75-4FA2-B94A-C4AE772A0146}, Do karantény, [d87a9cdcdebcd75f875482d79a6a9d63],
PUP.Optional.OpenCandy, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\TYPELIB\{1112F282-7099-4624-A439-DB29D6551552}, Do karantény, [d87a9cdcdebcd75f875482d79a6a9d63],
PUP.Optional.OpenCandy, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\INTERFACE\{FA7B2795-C0C8-4A58-8672-3F8D80CC0270}, Do karantény, [d87a9cdcdebcd75f875482d79a6a9d63],
PUP.Optional.OpenCandy, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\INTERFACE\{FA7B2795-C0C8-4A58-8672-3F8D80CC0270}, Do karantény, [d87a9cdcdebcd75f875482d79a6a9d63],
PUP.Optional.OpenCandy, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\WOW6432NODE\INTERFACE\{FA7B2795-C0C8-4A58-8672-3F8D80CC0270}, Do karantény, [d87a9cdcdebcd75f875482d79a6a9d63],
PUP.Optional.OpenCandy, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\TYPELIB\{1112F282-7099-4624-A439-DB29D6551552}, Do karantény, [d87a9cdcdebcd75f875482d79a6a9d63],
PUP.Optional.OpenCandy, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\WOW6432NODE\TYPELIB\{1112F282-7099-4624-A439-DB29D6551552}, Do karantény, [d87a9cdcdebcd75f875482d79a6a9d63],
PUP.Optional.OpenCandy, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\OCComSDK.ComSDK.1, Do karantény, [d87a9cdcdebcd75f875482d79a6a9d63],
PUP.Optional.OpenCandy, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\OCComSDK.ComSDK, Do karantény, [d87a9cdcdebcd75f875482d79a6a9d63],
PUP.Optional.OpenCandy, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\OCComSDK.ComSDK, Do karantény, [d87a9cdcdebcd75f875482d79a6a9d63],
PUP.Optional.OpenCandy, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\WOW6432NODE\OCComSDK.ComSDK, Do karantény, [d87a9cdcdebcd75f875482d79a6a9d63],
PUP.Optional.OpenCandy, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\OCComSDK.ComSDK.1, Do karantény, [d87a9cdcdebcd75f875482d79a6a9d63],
PUP.Optional.OpenCandy, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\WOW6432NODE\OCComSDK.ComSDK.1, Do karantény, [d87a9cdcdebcd75f875482d79a6a9d63],
PUP.Optional.OpenCandy, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\WOW6432NODE\CLSID\{B9D64D3B-BE75-4FA2-B94A-C4AE772A0146}, Do karantény, [d87a9cdcdebcd75f875482d79a6a9d63],

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 7
PUP.Optional.AdOffer, C:\Users\Julino\AppData\Local\Temp\bitool.dll, Do karantény, [c68cafc90e8c10266e4dd262b052748c],
PUP.Optional.Somoto, C:\Users\Julino\AppData\Local\Temp\nsv50CD.tmp, Do karantény, [fa585c1c198188aedd9b702d728f27d9],
PUP.Optional.OpenCandy, C:\Users\Julino\AppData\Local\Temp\HYDDF29.tmp.1451660614\HTA\install.1451660614.zip, Do karantény, [89c9631565355ed86774e17833d1867a],
PUP.Optional.OpenCandy, C:\Users\Julino\AppData\Local\Temp\HYDDF29.tmp.1451660614\HTA\3rdparty\OCComSDK.dll, Do karantény, [d87a9cdcdebcd75f875482d79a6a9d63],
PUP.Optional.OpenCandy, C:\Users\Julino\AppData\Local\Temp\nsc3D04.tmp\OCSetupHlp.dll, Do karantény, [4d05df99e9b1e155624b5732bc487b85],
PUP.Optional.BundleInstaller, C:\Users\Julino\AppData\Local\Temp\binsis142.xml, Do karantény, [6de5c3b5811971c523b7e415887bd828],
PUP.Optional.BundleInstaller, C:\Users\Julino\AppData\Local\Temp\binsischeck654.xml, Do karantény, [7dd56e0aaeec10267c5f0bee25deed13],

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)
CPU Intel Core i5-2400 3,10GHz LGA 1155
MB Gigabyte GA-H61M-USB3-B3 socket LGA 1155
DDR3 RAM 4GB (KIT 2x2GB) HyperXBlue Kingston
SSD Samsung 850 EVO 250GB
VGA MSI R9 380 Gaming 2G
Seasonic S12II-620 W
Skrinka Cooler Master Elite 430

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu - neustale stahovanie

Příspěvekod jaro3 » 01 říj 2016 14:31

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
phanster
Level 1
Level 1
Příspěvky: 77
Registrován: leden 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu - neustale stahovanie

Příspěvekod phanster » 01 říj 2016 22:59

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.8 (09.20.2016)
Operating System: Windows 10 Home x64
Ran by Julino (Administrator) on 01.10.2016 at 22:57:21,87
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 0




Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 01.10.2016 at 22:58:34,65
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CPU Intel Core i5-2400 3,10GHz LGA 1155
MB Gigabyte GA-H61M-USB3-B3 socket LGA 1155
DDR3 RAM 4GB (KIT 2x2GB) HyperXBlue Kingston
SSD Samsung 850 EVO 250GB
VGA MSI R9 380 Gaming 2G
Seasonic S12II-620 W
Skrinka Cooler Master Elite 430

Uživatelský avatar
phanster
Level 1
Level 1
Příspěvky: 77
Registrován: leden 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu - neustale stahovanie

Příspěvekod phanster » 01 říj 2016 23:06

RogueKiller som stiahol na plochu, ale nejde spustiť (i keď klikám "Spustiť ako správca"). Nefunguje ani 32bitová, ani 64bitová verzia.

Vyhadzuje to túto hlášku:

Obrázek
CPU Intel Core i5-2400 3,10GHz LGA 1155
MB Gigabyte GA-H61M-USB3-B3 socket LGA 1155
DDR3 RAM 4GB (KIT 2x2GB) HyperXBlue Kingston
SSD Samsung 850 EVO 250GB
VGA MSI R9 380 Gaming 2G
Seasonic S12II-620 W
Skrinka Cooler Master Elite 430

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu - neustale stahovanie

Příspěvekod jerabina » 02 říj 2016 01:22

Zkus RogueKiller v nouzovém režimu.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

Uživatelský avatar
phanster
Level 1
Level 1
Příspěvky: 77
Registrován: leden 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu - neustale stahovanie

Příspěvekod phanster » 03 říj 2016 20:17

aj v safe mode sa zobrazuje ta ista hlaska
CPU Intel Core i5-2400 3,10GHz LGA 1155
MB Gigabyte GA-H61M-USB3-B3 socket LGA 1155
DDR3 RAM 4GB (KIT 2x2GB) HyperXBlue Kingston
SSD Samsung 850 EVO 250GB
VGA MSI R9 380 Gaming 2G
Seasonic S12II-620 W
Skrinka Cooler Master Elite 430

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu - neustale stahovanie

Příspěvekod jaro3 » 03 říj 2016 20:20

Vypni antivir i firewall.
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Na konci klepni na tlačítko Nastavení (ozubené kolo v rohu)> Advanced> ""
- "Přečetl jsem si upozornění a chci pokračovat stejně .....
Zaškrtnutí Auto Launch
Nezaškrtnutí Auto upload
Zaškrtnutí All Browser Extensions (Všechna rozšíření prohlížeče)
Inteligentní nastavení skenování jako náhrada za hloubkové prověření
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Klepni na tlačítko Scan now (Skenovat) a začne sken hrozeb.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
phanster
Level 1
Level 1
Příspěvky: 77
Registrován: leden 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu - neustale stahovanie

Příspěvekod phanster » 03 říj 2016 23:23

Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 19-September-2016
Tool run by Julino on 03.10.2016 at 23:06:55,56.
Microsoft Windows 10 Home 10.0.14393 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Julino\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

03.10.2016 23:07:49 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~2\Origin Games deleted successfully
C:\PROGRA~3\Comms deleted successfully
C:\PROGRA~3\SoftwareDistribution deleted successfully
C:\Users\Julino\AppData\Local\ActiveSync deleted successfully
C:\Users\Julino\AppData\Local\GHISLER deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Maps deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\PROGRA~2\Origin Games not found
C:\Users\Julino\AppData\Roaming\Curse Client deleted
C:\Users\Julino\AppData\Roaming\discord deleted
C:\PROGRA~2\SamsungPrinterLiveUpdateInstaller deleted
C:\PROGRA~2\COMMON~1\DVDVideoSoft\bin deleted
C:\PROGRA~3\Package Cache deleted

==== Chromium Look ======================


IE Tab - Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\hehijbfgiekmjfkfjpbkbammjbdenadd
Chrome Media Router - Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pkedcjkdefgpdelpbcmbmeomcjbeemfm

==== Chromium Fix ======================

C:\Users\Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_toolbar.yahoo.com_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_toolbar.yahoo.com_0.localstorage-journal deleted successfully
C:\Users\Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_www.azlyrics.com_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_www.azlyrics.com_0.localstorage-journal deleted successfully
C:\Users\Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_akcarfinder.com_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_akcarfinder.com_0.localstorage-journal deleted successfully
C:\Users\Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_static.foodity.com_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_static.foodity.com_0.localstorage-journal deleted successfully
C:\Users\Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_static.olark.com_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_static.olark.com_0.localstorage-journal deleted successfully
C:\Users\Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_c.betrad.com_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_c.betrad.com_0.localstorage-journal deleted successfully
C:\Users\Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_dsms0mj1bbhn4.cloudfront.net_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_dsms0mj1bbhn4.cloudfront.net_0.localstorage-journal deleted successfully
C:\Users\Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_search.mystartabsearch.com_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_search.mystartabsearch.com_0.localstorage-journal deleted successfully

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

==== All HKLM and HKCU SearchScopes ======================

HKLM\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKCU\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKCU\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}
HKCU\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Julino\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Julino\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\Julino\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=458 folders=114 297700783 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\Users\Julino\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on 03.10.2016 at 23:20:40,75 ======================
CPU Intel Core i5-2400 3,10GHz LGA 1155
MB Gigabyte GA-H61M-USB3-B3 socket LGA 1155
DDR3 RAM 4GB (KIT 2x2GB) HyperXBlue Kingston
SSD Samsung 850 EVO 250GB
VGA MSI R9 380 Gaming 2G
Seasonic S12II-620 W
Skrinka Cooler Master Elite 430


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 131 hostů