První hru jsem napsal v QBasicu, pak nějaký hry v Delphi (Object Pascal), pozdějc v C#, nedávno jednu v JavaScriptu (přes WebGL).
Na vejšce nás učili hlavně Javu a po jednom předmětu na Prolog a Tolog, pak jsem napsal jeden web v PHP včetně administrace (bez jakýchkoliv frameworků nebo RS) a Daskalos, ten se učí na ČVUT a kdo ho zažil, tak si ho pamatuje dodnes - každých 5 minut to spadlo.
V prvním zaměstnání jsem používal hlavně C# na desktop "hru", PHP na administraci tý "hry" a v Delphi byly nějaký starší projekty, kde bylo potřeba občas něco upravit nebo opravit + se k tomu všemu používala MySQL.
Ve druhým zaměstnání starší aplikace napsaná ve VB + MSSQL a web, co jsme dělali v ASP.NET (C#).
Momentálně mě živí hlavně v C++, občas jsem po doma něco disassembloval nebo psal nějaký menší funkce v assembleru - třeba když jsem se snažil udělat miniaturní exáč.
Když někde používám DirectX nebo OpenGL, tak shader píšu v HLSL nebo GLSL.
Takže zhruba tyhle:
Assembler, C, C++, C#, Java, JavaScript, QBasic, Visual Basic, PHP, Object Pascal (Delphi), Prolog, Tolog, SQL (MySQL, MSSQL, Oracle), GLSL/HLSL, Daskalos
Značkovací pak ty klasický jako HTML, XML, XAML, JSON, CSS... , ale těch už se dá vymyslet spousta.
A je celkem fuk, kolik jazyků člověk ovládá, důležitý je i na jaký úrovni a jak kvalitní kód píše - nejlepší je číst kód po někom, kdo všechen kód napsal do jedný tisíciřádkový funkce a proměnný maj jednopísmenný názvy...
