Vysoký packet loss

Routery, modemy, Wifi AP, switche, kabely, konektory…

Moderátoři: Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Eryo
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: únor 19
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Vysoký packet loss

Příspěvekod Eryo » 02 úno 2019 21:34

Zdravím,
trápí mě vysoký packet loss a nevím si s ním rady. Předem děkuji za návrhy řešení,

Rád bych věděl, jestli je chyba někde na mé straně sítě, nebo na straně poskytovatele internetu.

Na obrázku níže je můj problém.

Obrázek

Reklama
Uziv00
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Vysoký packet loss

Příspěvekod Uziv00 » 02 úno 2019 21:56

Vítej na PC-HELP!
Chyba je na tvé síti - předpokládám, že máš router.
Vzhledem k tomu, že je to tak hezky pravidelné, tak buď vir, nějaká žroutská aplikace, nebo aktualizace woken.
Ostatní zařízení v síti jsou v pořádku?

Eryo
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: únor 19
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Vysoký packet loss

Příspěvekod Eryo » 02 úno 2019 22:55

Přidávám záznam z druhého notebooku

Obrázek

Nevím, co by mohlo způsobovat takové relativně pravidelné ztráty na dvou zařízeních.

Případně dodám jakékoliv další podklady.

Uziv00
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Vysoký packet loss

Příspěvekod Uziv00 » 02 úno 2019 23:05

Odpoj ten první počítač od sítě a pak to zkus na tom druhém.

Eryo
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: únor 19
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Vysoký packet loss

Příspěvekod Eryo » 02 úno 2019 23:25

Ok, odpojil jsem první PC od sítě a po chvíli opět připojil, což se projevilo okamžitou a souvislou ztrátou packetů, po čase 23:13

Obrázek

Jak se dá zjistit, co v PC to způsobuje?

Uziv00
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Vysoký packet loss

Příspěvekod Uziv00 » 02 úno 2019 23:26

ITCrowd píše:Vzhledem k tomu, že je to tak hezky pravidelné, tak buď vir, nějaká žroutská aplikace, nebo aktualizace woken.


Dodatečně přidáno po 10 minutách 12 vteřinách:
Nejdříve si zkontroluj aktuaizace woken.
Až bude systém aktualizovaný, pak si stáhni Process Monitor https://docs.microsoft.com/en-us/sysint ... ds/procmon Nech ho chvíli běžet, poté v menu vyber "tools" a zde zvol "Network Summary". Seřaď výsledky pole "Total Events" od největšího. Měl by se ukázat proces, který síť tak vytěžuje.
A nakonec - pokud ho neidentifikujeme, pak tě odkážu na sekci HijackThis pro odblešení.

Eryo
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: únor 19
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Vysoký packet loss

Příspěvekod Eryo » 02 úno 2019 23:40

Díky, mrknu se na to a dám info

Dodatečně přidáno po 23 minutách 5 vteřinách:
Tak aktualizace se tváří, že neprobíhají.

Zde výsledek probíhajících procesů

Obrázek

Uziv00
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Vysoký packet loss

Příspěvekod Uziv00 » 03 úno 2019 06:18

Aáá, tak ještě jednou :-)
Psal jsem to popaměti :-)
Postup stejný, jen místo Network Summary vybereš Process Activity Summary. Mělo by to vypadat nějak takto:
Přílohy
ProcSum.png

Eryo
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: únor 19
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Vysoký packet loss

Příspěvekod Eryo » 03 úno 2019 08:37

tak nový výpis
Přílohy
Výstřižek - LOG.PNG

Uziv00
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Vysoký packet loss

Příspěvekod Uziv00 » 04 úno 2019 12:17

Vzhledem k pravidelnosti vypadá slibně tebou označený proces. Je to nějaká služba od HP. Týká se síťových tiskáren. Zkus službu zastavit a uvidíš.
Jinak největší žrout WindowsStore? Proč má vůbec běžet?

Uživatelský avatar
Clorky
Moderátor / člen HW týmu
Master Level 8.5
Master Level 8.5
Příspěvky: 7032
Registrován: květen 10
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Vysoký packet loss

Příspěvekod Clorky » 04 úno 2019 15:33

K účelu omezení vytížení připojení využívám Netlimiter, je dostupný zdarma v trial verzi, lze v něm omezovat bandwidth jednotlivých aplikací (procesů) a zároveň ti v reálném čase ukazuje, které aplikace využívají jaký bandwidth.
Vyzkoušej a uvidíš.
https://www.netlimiter.com/

Eryo
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: únor 19
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Vysoký packet loss

Příspěvekod Eryo » 04 úno 2019 23:41

Děkuji za pomoc při hledání problému, ani po zastavení služby od HP nedošlo ke změně, tedy kromě toho, že se mi už v nezobrazovalo nic co by vytěžovalo síť, program netlimiter je super díky za ukázání, ale ani s jeho pomocí sem si neporadil.

Nakonec jsem právě přeinstaloval systém, asi to bylo asi nejjednodušší řešení, naštěstí pro mě jsem měl vše mimo programů zálohováno.

díky


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Vysoký jitter u notebooku na wifi
    od emcom40 » 07 bře 2025 09:09 » v Sítě - hardware
    2
    4210
    od pcmaker Zobrazit poslední příspěvek
    07 bře 2025 18:37

Zpět na “Sítě - hardware”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti