Prosím o kontrolu, padá PC

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
karbi02
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 383
Registrován: březen 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu, padá PC

Příspěvekod karbi02 » 07 kvě 2008 09:06

Ahoj všem, prosím o kontrolu logu, za poslední hodinu mi 5krát spadnul natrvdo počítač.
Díky

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 8:59:56, on 7.5.2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16640)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI HYDRAVISION\HydraDM.exe
C:\Program Files\Common Files\InstallShield\UpdateService\ISUSPM.exe
C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\egui.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\ekrn.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\WINDOWS\system32\oodag.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrB.exe
C:\Program Files\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - URLSearchHook: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - (no file)
O2 - BHO: Podpora odkazu pro Adobe PDF Reader - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: WebTransBHO Class - {2DB66063-BB98-466A-AA0D-3E7ACF5ED853} - C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\LangSoft\WebIE.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O3 - Toolbar: WebTranslator - {BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} - C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\LangSoft\WebIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Google Desktop Search] "C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Run: [HydraVisionDesktopManager] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI HYDRAVISION\HydraDM.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSPM] "C:\Program Files\Common Files\InstallShield\UpdateService\ISUSPM.exe" -scheduler
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Office Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: WebTran - {7E6A20FB-153F-402c-A84B-1A64E1955D3D} - C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\LangSoft\WebIE.dll
O9 - Extra button: Zdroje informací - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} - (no file)
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748449} - C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\LangSoft\WebIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Nastavit překladač - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748449} - C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\LangSoft\WebIE.dll
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748450} - C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\LangSoft\WebIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Slovník - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748450} - C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\LangSoft\WebIE.dll
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748451} - C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\LangSoft\WebIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Přeložit &označený text - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748451} - C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\LangSoft\WebIE.dll
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748452} - C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\LangSoft\WebIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Přeložit &stránku - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748452} - C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\LangSoft\WebIE.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra button: Upload - {FD4E2FF8-973C-4A19-89BD-8E86B3CFCFE1} - C:\WINDOWS\system32\shdocvw.dll
O16 - DPF: {30528230-99f7-4bb4-88d8-fa1d4f56a2ab} (YInstStarter Class) - C:\Program Files\Yahoo!\Common\yinsthelper.dll
O16 - DPF: {917623D1-D8E5-11D2-BE8B-00104B06BDE3} (CamImage Class) - http://otter1.vanaqua.org/activex/AxisCamControl.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{6D369D02-047C-4D2E-AF26-AD69483C8CB6}: NameServer = 10.0.0.1
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\Google\GOOGLE~1\GOEC62~1.DLL,wbsys.dll
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Eset HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\EHttpSrv.exe
O23 - Service: Eset Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\ekrn.exe
O23 - Service: O&O Defrag - O&O Software GmbH - C:\WINDOWS\system32\oodag.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: PnkBstrB - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrB.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe

--
End of file - 7041 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu, padá PC

Příspěvekod memphisto » 07 kvě 2008 10:42

log je OK.příčinu bych hledal jinde.vyskočí modrá smrt nebo se natvrdo vypne? pro jistotu zkontroluj paměti memtestem (odkaz v podpise) nech jej běžet tak 2 hodiny a doplň značku a výkon zdroje popřípadě stáří

fixnout v logu můžeš:
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - URLSearchHook: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - (no file)
O9 - Extra button: (no name) - {BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} - (no file)
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

Uživatelský avatar
karbi02
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 383
Registrován: březen 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu, padá PC

Příspěvekod karbi02 » 10 kvě 2008 08:44

memphisto: Po vypnutí a zapnutí PC to přestalo dělat. Čekal jsem, jestli se to znovu ukáže a nic. Tak nevím, čím to mohlo být. Padalo to natvrdo. Takže zatím díky. Zbytečnosti fixnu.
Karbi02

Uživatelský avatar
Rewqa
Moderátor
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8133
Registrován: říjen 06
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu, padá PC

Příspěvekod Rewqa » 10 kvě 2008 09:32

Stávalo se mi to po koupi novejch ramek. Prohodil sem ty nový mezi sebou ve slotech a přestalo to nadobro dělat.
ASUS TUF Gaming B550-PLUS | Ryzen 5 3600 | ASUS ROG Strix GTX 1070 OC | 32GB Kingston DDR4 | Be Quiet! Pure Power L8 500W | Corsair 230T Graphite Series
Pravidla PC-Help

Uživatelský avatar
karbi02
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 383
Registrován: březen 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu, padá PC

Příspěvekod karbi02 » 16 kvě 2008 17:46

Ahoj, takže problém přetrvává. Za poslední půlhodinu se mi teď podařilo konečně PC na chvíli spustit. Někdy to padá 5krát za hodinu, jindy je třeba dvě hodiny pokoj. Je to šílený. Vůbec to teď nešlo nakopnout. Normálně to spadne jako když se vypne proud, ale hned se to samo začne pouštět. Mám Intel Celeron CPU 2,66GHz, 1,2 GB RAM, Radeon X1650 Series. Čím by to mohlo být? Memtest nic nenašel.

Uživatelský avatar
S/M_Show
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 104
Registrován: prosinec 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu, padá PC

Příspěvekod S/M_Show » 16 kvě 2008 17:49

Viděl bych to na vadný zdroj.
PC: AMD Phenom II X4 (3900 GHz), ATI HD 5750 DDR5 1GB, 8GB RAM, 64GB SSD, 1,5 TB HDD, Dell S2740L, LG BH7420P, GIGABYTE Aivia k8100 V2, Logitech G300, CREATIVE Sound Blaster Tactic 3D Alpha.
NTB: Acer Aspire V7-582PG, Intel i5-4200U, NVIDIA GT750m, 6GB RAM, 128GB SSD 840 EVO, 1TB HDD.

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu, padá PC

Příspěvekod memphisto » 16 kvě 2008 17:59

jj taky bych to tipoval na zdroj. zkus si půjčit od někoho výkonější a uvidíš. btw. co máš za značku zdroje?
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

Uživatelský avatar
karbi02
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 383
Registrován: březen 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu, padá PC

Příspěvekod karbi02 » 16 kvě 2008 18:04

Zjistím někde typ zdroje, aniž bych musel rozdělávat bednu? V Everestu? Ale nenašel jsem to tam... :?

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu, padá PC

Příspěvekod memphisto » 16 kvě 2008 18:11

buď z faktury k PC a nebo tím odděláním krytu bedny a nakouknutím na štítek. programy na zjištění typu zdroje nejsou
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

Uživatelský avatar
karbi02
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 383
Registrován: březen 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu, padá PC

Příspěvekod karbi02 » 20 kvě 2008 14:12

Takže jsem si půjčil zdroj a už dva dny to fachá, tak je to jasný. Co byste mi doporučili za nový?

Uživatelský avatar
Nodon
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 725
Registrován: březen 08
Bydliště: Olomouc
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu, padá PC

Příspěvekod Nodon » 20 kvě 2008 14:15

Zaleži co všechno máš v PC disky mechaniky......Jinak trochu pohldej Pc sestavy se tu řeší skoro furt a tam máš zdrojů :D

Uživatelský avatar
karbi02
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 383
Registrován: březen 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu, padá PC

Příspěvekod karbi02 » 21 kvě 2008 19:08

tak jsem tady trošku pohledal, co se doporučuje. Rozhoduji se mezi těmito dvěmi zdroji:
http://www.alfacomp.cz/php/product.php? ... archType=1
http://www.alfacomp.cz/php/product.php? ... archType=1
Jakej vzít, nebo je to prakticky jedno. Vypadá to že ten Blue Storm je tišší. Díky za tipy.


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 hostů