Prosím o kontrolu logu+ zamrzavaní PC -vyřešeno-

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
akvakvac
Level 2
Level 2
Příspěvky: 224
Registrován: listopad 06
Bydliště: Dymokury
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Prosím o kontrolu logu+ zamrzavaní PC -vyřešeno-

Příspěvekod akvakvac » 18 čer 2008 20:19

Prosím o kontrolu logu,
Nějak mi blbne počítač a nevím co dál,prostě zapnu např. prohlížeč ale když ho chcu vypnout tak nejde,prostě to ztuhne a už nejde vypnout a ani nic spustit :-( musím použít tvrdý restart.
Prosím o pomoc



Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 20:06:51, on 18.6.2008
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.5512)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Program Files\Sunbelt Software\Personal Firewall\kpf4ss.exe
C:\Program Files\Eset\nod32krn.exe
C:\Program Files\CyberLink\Shared files\RichVideo.exe
C:\Program Files\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindServiceAE.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Program Files\Sunbelt Software\Personal Firewall\kpf4gui.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Program Files\Sunbelt Software\Personal Firewall\kpf4gui.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\CLI.EXE
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\Program Files\Eset\nod32kui.exe
C:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files\Gadwin Systems\PrintScreen\PrintScreen.exe
C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\ImApp.exe
C:\FRAPS\FRAPS.EXE
C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
D:\Duležité\hijackthis\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://google.daemonsearch.com/cz/ý
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O2 - BHO: Podpora odkazu pro Adobe PDF Reader - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {1CB20BF0-BBAE-40A7-93F4-6435FF3D0411} - C:\PROGRA~1\Crawler\Toolbar\ctbr.dll
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Program Files\Real\RealPlayer\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: Megaupload Toolbar - {4E7BD74F-2B8D-469E-CCB0-B130EEDBE97C} - C:\PROGRA~1\MEGAUP~1\MEGAUP~1.DLL
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O2 - BHO: FlashFXP Helper for Internet Explorer - {E5A1691B-D188-4419-AD02-90002030B8EE} - C:\PROGRA~1\FlashFXP\IEFlash.dll
O3 - Toolbar: &Crawler Toolbar - {4B3803EA-5230-4DC3-A7FC-33638F3D3542} - C:\PROGRA~1\Crawler\Toolbar\ctbr.dll
O3 - Toolbar: Megaupload Toolbar - {4E7BD74F-2B8D-469E-CCB0-B130EEDBE97C} - C:\PROGRA~1\MEGAUP~1\MEGAUP~1.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\CLIStart.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [nod32kui] "C:\Program Files\Eset\nod32kui.exe" /WAITSERVICE
O4 - HKLM\..\Run: [ICQ Lite] "C:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe" -minimize
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [Gadwin PrintScreen 3.5] C:\Program Files\Gadwin Systems\PrintScreen\PrintScreen.exe /nosplash
O4 - HKCU\..\Run: [IncrediMail] C:\Program Files\IncrediMail\bin\IncMail.exe /c
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Fraps] C:\FRAPS\FRAPS.EXE
O4 - HKCU\..\RunOnce: [ICQ Lite] C:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe -trayboot
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: Crawler Search - tbr:iemenu
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: ICQ Lite - {B863453A-26C3-4e1f-A54D-A2CD196348E9} - C:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ Lite - {B863453A-26C3-4e1f-A54D-A2CD196348E9} - C:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\nwprovau.dll
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O18 - Protocol: tbr - {4D25FB7A-8902-4291-960E-9ADA051CFBBF} - C:\PROGRA~1\Crawler\Toolbar\ctbr.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: ##Id_String1.6844F930_1628_4223_B5CC_5BB94B879762## (Bonjour Service) - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: Sunbelt Kerio Personal Firewall 4 (KPF4) - Sunbelt Software - C:\Program Files\Sunbelt Software\Personal Firewall\kpf4ss.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C:\Program Files\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NOD32 Kernel Service (NOD32krn) - Eset - C:\Program Files\Eset\nod32krn.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files\CyberLink\Shared files\RichVideo.exe
O23 - Service: StarWind AE Service (StarWindServiceAE) - Rocket Division Software - C:\Program Files\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindServiceAE.exe

--
End of file - 7161 bytes
Naposledy upravil(a) akvakvac dne 09 črc 2008 15:42, celkem upraveno 1 x.
Mak tal shree. Lok tak. Mekta satak akvakvac :-D

Reklama
guest
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Prosím o kontrolu logu+ zamrzavaní PC

Příspěvekod guest » 19 čer 2008 04:11

V logu nic nevidím ale každopádně se ráno až tu bude někdo z odborníků na HJT připomeň. Napiš jak se to stalo. Z ničeho nic, instalace, anebo odinstalace něčeho? Apod.

Uživatelský avatar
akvakvac
Level 2
Level 2
Příspěvky: 224
Registrován: listopad 06
Bydliště: Dymokury
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu+ zamrzavaní PC

Příspěvekod akvakvac » 19 čer 2008 15:16

Tak bohužel ráno,tu nejsem(práce).
Ani nevím,nic jsem neinstaloval nového snad jen addon do hry WOW ale to by snad nemělo dělat takové problémy.
Zkusil jsem to včera hloubkově project Nodem a cc cleanerem a dneska po restartu se to chová normálně tak uvidím.
Ale na druhou mi ted Manželka říka že to ráno dělalo to samé že dokonce nešel vy\pnout počítač tak fakt nevím :-(
Help pls :huh:
Mak tal shree. Lok tak. Mekta satak akvakvac :-D

Uživatelský avatar
zlobyl
Tvůrce článků
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1760
Registrován: duben 06
Bydliště: Slaný
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu+ zamrzavaní PC

Příspěvekod zlobyl » 19 čer 2008 16:29

V HJT nic škodlivého nevidím, ale můžeš fixnout:

Kód: Vybrat vše

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NeroCheck.exe



Jinak zkus zkontrolovat disk:
Start-Spustit-cmd a napiš CHKDSK C: /X a potvrď Enterem.Pak povol restart a restartuj.
Prosím, omluvte mou častou nepřítomnost na fóru.Bohužel jsou věci, které člověk nemůže ovlivnit a já tudíž nemám moc času, abych se sem dostal.Budu se snažit tady být vždy, když to bude možné, ale nic zaručit nemohu.Je mi to líto.

Uživatelský avatar
akvakvac
Level 2
Level 2
Příspěvky: 224
Registrován: listopad 06
Bydliště: Dymokury
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu+ zamrzavaní PC

Příspěvekod akvakvac » 19 čer 2008 18:18

Tak fixnul jsem dal jsem kontrolu disku u ktereho to proběhlo v pořádku,ale zkoušel jsem project PC MWAV a ten mi v pruběhu hledání našel jeden Error.
ERROR!Invalid entry system32/Drivers/sptd.sys in SYSTEM/CurrentControlSystem/services.....
a pak po chvilce se mi to zasekne jednou při 4125 a podruhe pri 3512 souboru a proste to nic neděla 30 minut a musim restartovat tak už fakt nevím :x
Mak tal shree. Lok tak. Mekta satak akvakvac :-D

guest
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Prosím o kontrolu logu+ zamrzavaní PC

Příspěvekod guest » 19 čer 2008 19:16

To vypadá spíš na HW problém. Koukni na teploty třeba prg.Everest, koukni jestli se točí větrák na CPU . Jestli sedí maměti ve slotech apod. Pokud možno dotýkej se jen okrajů modulů.

Uživatelský avatar
akvakvac
Level 2
Level 2
Příspěvky: 224
Registrován: listopad 06
Bydliště: Dymokury
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu+ zamrzavaní PC

Příspěvekod akvakvac » 22 čer 2008 10:16

Tak teplpty jsou v klidu okolo 35-38 a při hraní her okolo 45c
Zkoušel jsem ty ramky a seděly dobře,je zajmavé že když něco dělaám na PC tak jede v poho ale jakmile nechám počítač v klidu tak 10-15 minut tak prostě nejde nic spustit myš mi po monitoru normalně běhá ale když najedu na start tak se ani neoznačí a když chcu něco spustit tak nereaguje.
Jde to nějak otestovat aby se přišlo na problém který to muže zpusobovat..poradtě pls :idea:

EDIT: jo a taky to dělá že dám třeba start-tento počítač-chvilku se to tgváři že to něco děla ale nespustíse nic a PC zatuhne konec musí následovat tvrdý restart.
A asi to už nepatří do Hijackthis forá tak prosím o přesun do patřičného forá,děkuji
Mak tal shree. Lok tak. Mekta satak akvakvac :-D

Uživatelský avatar
zlobyl
Tvůrce článků
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1760
Registrován: duben 06
Bydliště: Slaný
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu+ zamrzavaní PC

Příspěvekod zlobyl » 22 čer 2008 12:11

Tak pokud to zatuhne při přístupu do Tohoto počítače, tak to něco naznačuje.

Při přístupu do Tohoto počítače totiž systém načítá stav jednotlivých jednotek a disků.
  • Zkus se podívat do Ovládacích panelů-Systému-Hardware-Správce zařízení, jestli tam není u nějakého zařízení otazník nebo vykřičník.
  • Překontroluj, zda všechny kabely správně sedí jak v mechanikách, tak na desce.
Prosím, omluvte mou častou nepřítomnost na fóru.Bohužel jsou věci, které člověk nemůže ovlivnit a já tudíž nemám moc času, abych se sem dostal.Budu se snažit tady být vždy, když to bude možné, ale nic zaručit nemohu.Je mi to líto.

guest
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Prosím o kontrolu logu+ zamrzavaní PC

Příspěvekod guest » 22 čer 2008 12:20

Na stránkách výrobce disku najdeš utilitu na kontroli HDD - ještě zkontroluj RAM. Odkaz na kontrolu RAM zde někde najdeš.

Uživatelský avatar
akvakvac
Level 2
Level 2
Příspěvky: 224
Registrován: listopad 06
Bydliště: Dymokury
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu+ zamrzavaní PC -Vyřešeno-

Příspěvekod akvakvac » 22 čer 2008 12:52

zlobyl píše:Tak pokud to zatuhne při přístupu do Tohoto počítače, tak to něco naznačuje.

Při přístupu do Tohoto počítače totiž systém načítá stav jednotlivých jednotek a disků.
  • Zkus se podívat do Ovládacích panelů-Systému-Hardware-Správce zařízení, jestli tam není u nějakého zařízení otazník nebo vykřičník.
  • Překontroluj, zda všechny kabely správně sedí jak v mechanikách, tak na desce.



Kabely jsem kontroloval a všechno sedí a v spravci zařízení je vše ok
Ještě udělám ty testy HDD a RAM

Tak Podle všeho to byla Softwerová chyba..udělal jsem reinstal a zatím zkušebně přešel na visty-premium a dva dny to jede bez problému,už jsem si dělal starosti jestli nemám něco s Zakl. deskou nebo zdrojem uf......
Mak tal shree. Lok tak. Mekta satak akvakvac :-D


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 101 hostů