@kecalek: Jo, ale dnes by to už takhle nefungovalo.
@petr22:
Ty furt řešíš, jestli bude baterie KO nebo zda půjde nabít.
Já ale řeším, jestli:
A) Bude KO
B) Půjde nabít, ale baterie nebude fungovat jako u nového řádně skladovaného produktu pro její poškození špatným skladováním.
Tuhle variantu ty vůbec nebereš v potaz.C) Půjde nabít, baterii to vůbec nevadí, a bude ve stavu nové řádně skladované.
Zatím si mě posílají jako knedlík po talíři, každý kam se dovolám mi dá číslo na někoho jiného, mnohdy nefunkční, už jsem u telefonu přes hodinu a snažím se dovolat někomu s kým to mohu probrat. Ve finále v celé ETA firmě asi nikdo nepracuje.

trnitá cesta byla k někomu, komu bych tento dotaz mohl položit, ale dovolal jsem se:
Pan odborník mi poradil, že neví, jak to tenhle vysavač má, ale že dnes už jsou přístroje chytré a že by vysavač měl v případě kritického stavu baterie, tu baterii nějak odpojit ještě před tím, než by ji to začalo škodit. Takže přestože mě se jeví baterie jako plně vybitá, tak není a je nejspíše naprosto v pořádku. Z výroby prý určitě z bezpečnostních důvodů vysavače neposílají v krabicích zapnuté, a že to musel až na prodejně někdo zapnout, takže v tomhle zapnutém, ale mrtvém stavu nemohl být vysavač dlouho. Říkal že naopak li-ion bateriím svědčí skladování v téměř vybitém stavu. Říkal, že na reklamaci to poslat můžu, že technik ale udělá stejně to, že vysavač zkusí nabít a v pár cyklech ověří chování baterie a její výdrž, zřejmě simulací funkce přístroje. Nicméně, že věří, že technik dojde k tomu, že je baterie v pořádku a reklamace nebude úspěšná. Takže spíše než dobu čekat na výsledek reklamace a kontrolu akumulátoru jsem se rozhodl, že zkusím vysavač nabít sám a vyzkouším, jestli se výdrž podobá papírové výdrží, pokud ano, tak nebudu řešit a pokud ne, tak mám reálný důkaz jako podklad pro opravu v rámci reklamace ve formě výměny akumulátoru.
