Prosim o kontrolu logu, problem s pc

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

mishel275
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 145
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu, problem s pc

Příspěvekod mishel275 » 09 črc 2008 22:42

a pomocou logu sa to neda dat prec??????????

Reklama
mishel275
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 145
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu, problem s pc

Příspěvekod mishel275 » 09 črc 2008 23:31

no hento som fixol a tu je dalsi log

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 23:29:46, on 9.7.2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\PAStiSvc.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\Program Files\ICQ6\ICQ.exe
C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\Documents and Settings\Ondrej\Plocha\HiJackThis.exe
C:\WINDOWS\System32\wbem\wmiprvse.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.google.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
R3 - URLSearchHook: ICQ Toolbar - {855F3B16-6D32-4fe6-8A56-BBB695989046} - C:\PROGRA~1\ICQTOO~1\toolbaru.dll
R3 - URLSearchHook: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll
O2 - BHO: Yahoo! Toolbar Helper - {02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll
O2 - BHO: XTTBPos00 Class - {055FD26D-3A88-4e15-963D-DC8493744B1D} - C:\PROGRA~1\ICQTOO~1\toolbaru.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_04\bin\ssv.dll
O3 - Toolbar: ICQ Toolbar - {855F3B16-6D32-4fe6-8A56-BBB695989046} - C:\PROGRA~1\ICQTOO~1\toolbaru.dll
O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SpyHunter Security Suite] C:\Program Files\Enigma Software Group\SpyHunter\SpyHunter3.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: E&xportovať do programu Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: ICQ6 - {E59EB121-F339-4851-A3BA-FE49C35617C2} - C:\Program Files\ICQ6\ICQ.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ6 - {E59EB121-F339-4851-A3BA-FE49C35617C2} - C:\Program Files\ICQ6\ICQ.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {30528230-99f7-4bb4-88d8-fa1d4f56a2ab} (YInstStarter Class) - C:\Program Files\Yahoo!\Common\yinsthelper.dll
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{D7905B28-D910-45EF-A0F1-B3697F13CEE0}: NameServer = 192.168.4.1
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
O23 - Service: Bonjour Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod Service - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: STI Simulator - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\PAStiSvc.exe
O23 - Service: TuneUp Drive Defrag Service (TuneUp.Defrag) - TuneUp Software GmbH - C:\WINDOWS\System32\TuneUpDefragService.exe

--
End of file - 6274 bytes

takze pls help me

Uživatelský avatar
cicero
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 939
Registrován: březen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu, problem s pc

Příspěvekod cicero » 10 črc 2008 10:13

Zkus odinstalovat Daemon (program na simulaci virtual.mech).někdy jsou s ním potíže a způsobuje různé problémy s PC.

Tholus
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 3081
Registrován: prosinec 07
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu, problem s pc

Příspěvekod Tholus » 10 črc 2008 10:56

PC už je v pohodě? Nic v logu nevidím.

mishel275
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 145
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu, problem s pc

Příspěvekod mishel275 » 10 črc 2008 11:37

ale antispyware tam najde trojany

Tholus
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 3081
Registrován: prosinec 07
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu, problem s pc

Příspěvekod Tholus » 10 črc 2008 11:52

Spíš antivir, ne? Tak je odstraň, v čem je problém?

mishel275
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 145
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu, problem s pc

Příspěvekod mishel275 » 10 črc 2008 17:25

problem je v tom, ze si ho musim najpr kupit az potom mi to odstrani :evil:

Tholus
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 3081
Registrován: prosinec 07
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu, problem s pc

Příspěvekod Tholus » 10 črc 2008 17:27

Tak si pořiď jinej, to ti je pak antivir na-nic. :roll: Dříve, než jsem přešel na ESET Smart Security, jsem používal Aviru.

Uživatelský avatar
fredik
člen Security týmu
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4680
Registrován: červenec 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu, problem s pc

Příspěvekod fredik » 10 črc 2008 18:49

Odinstaluj SpyHuntera

Doporučil bych ti aktualizovat Javu:
- Stáhni si poslední verzi Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 7
- Posuň se dolů kde je napsáno Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 7 a klikni na tlačítko Download
- Načte se ti nová stránka
- Pod nadpisem Select Platform and Language for your download:
* u položky Platform: vyber OS který používáš
* zatrhni možnost kde je napsáno: I agree to the Java SE Runtime Environment 6 License Agreement
* klikni na tlačítko Continue >>
- Načte se ti nová stránka
- Klikni na odkaz pro stažení pod položkou: Windows Offline Installation
Obrázek
a ulož si ho na disk

- Ukonči běžící programy které máš spuštěné, hlavě webový prohlížeč
- Jdi přes Start -> Ovládací panely -> Přidat nebo odebrat programy a odinstaluj všechny staré verze Javy
- Podívej se po položkách s názvem Java Runtime Environment (JRE or J2SE)
* příklady starých verzí v Přidat nebo odebrat programy:
    J2SE Runtime Environment 5.0
    J2SE Runtime Environment 5.0 Update 8
    Java 2 Runtime Environment, SE v1.4.2
- Odinstaluj je přes tlačítko Změnit nebo odebrat nebo Odebrat
- Odinstaluj postupně po sobě případné všechny staré verze Javy
- Po skončení odinstalovaní restartuj Pc.
- Pak už jen spusť instalaci poslední verze ze souboru jre-6u7-windows-i586-p.exe, který sis stáhl na začátku

Stáhni si Deckard's System Scanner (DSS) a ulož si ho na plochu
- ukonči všechna aktivní okna a spusť ho
- potvrď licenční podmínky a postupuj podle pokynů
- začne prohlídka systému
- po ukončení kontroly program vytvoří dva logy a zobrazí je: main.txt a extra.txt, tak sem vlož obsah souboru/logu main.txt
- jinak jsou logy uloženy v adresáři: c:\Deckard\System Scanner\
It may take a while to get a response, because the "HJT Team" are very busy. Please, be patient, these people are volunteers. They will help you out, as soon as possible.
Pokud máte nějaký problém, tak mi neposílejte SZ/PM zprávy s logy a dejte je do fóra. Na tyto SZ není možno odpovědět


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 89 hostů