Prosím o kontrolu logu.

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Jitka.
nováček
Příspěvky: 21
Registrován: srpen 08
Bydliště: České Budějovice
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu.

Příspěvekod Jitka. » 22 srp 2008 09:09

Moc moc prosím o pomoc. Minulý týden jsem udělala asi šílený věci, který nejsem schopná opravit. S největší pravděpodobností jsem vymazala potřebné registry a knihovny, nebo jak se tomu říká. Jsem absolutní neznalec PC. Jediné co mě napadá je zformátovat disk a začít znovu, ale představa je to katastrofální. Nebo by pomohla oprava XP z instalačního CD? Zatím zjištěné problémy jsou. Nefunguje outlook express,ani microsoft outlook, při stahování a odesílání pošty to hlásí neznámou chybu,dále nejde přidat novou tiskárnu hlásí nelze dokončit operaci, nefunguje scener. Nainstalovat tiskárnu se scenerem nelze ani z originálního CD. Nefungujou ovladače. Časem pravděpodobně přijdu i na další závady. Zasílám log jestli to pomůže.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 8:35:23, on 22.8.2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16705)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\RunDLL32.exe
C:\Program Files\ScanSoft\OmniPageSE2.0\OpwareSE2.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\Program Files\PowerISO\PWRISOVM.EXE
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Program Files\Nero\Nero 7\InCD\InCDsrv.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindServiceAE.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://google.icq.com/search/search_frame.php
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
R3 - URLSearchHook: free-downloads.net Toolbar - {ecdee021-0d17-467f-a1ff-c7a115230949} - C:\Program Files\free-downloads.net\tbfree.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: BitComet ClickCapture - {39F7E362-828A-4B5A-BCAF-5B79BFDFEA60} - C:\Program Files\BitComet\tools\BitCometBHO_1.1.11.30.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Mario Forever Toolbar Helper - {A20854FD-DDB5-4931-8F76-D11EA2364D94} - C:\Program Files\Mario Forever Toolbar\v3.2.0.0\MarioForever_Toolbar.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: Catcher Class - {ADECBED6-0366-4377-A739-E69DFBA04663} - C:\Program Files\Moyea\FLV Downloader\MoyeaCth.dll
O2 - BHO: free-downloads.net Toolbar - {ecdee021-0d17-467f-a1ff-c7a115230949} - C:\Program Files\free-downloads.net\tbfree.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: Easy-WebPrint - {327C2873-E90D-4c37-AA9D-10AC9BABA46C} - C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Toolband.dll
O3 - Toolbar: Mario Forever Toolbar - {71B6ACF7-4F0F-4FD8-BB69-6D1A4D271CB7} - C:\Program Files\Mario Forever Toolbar\v3.2.0.0\MarioForever_Toolbar.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {4E7BD74F-2B8D-469E-CCB0-B130EEDBE97C} - (no file)
O3 - Toolbar: free-downloads.net Toolbar - {ecdee021-0d17-467f-a1ff-c7a115230949} - C:\Program Files\free-downloads.net\tbfree.dll
O3 - Toolbar: :-)mojelogo SMS ToolBar - {CFBC2741-0C1F-11D6-9224-004F490BED09} - C:\Program Files\Mojelogo\SMS ToolBar\smsbar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [High Definition Audio Property Page Shortcut] HDAShCut.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [SW20] C:\WINDOWS\system32\sw20.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RunDLL32.exe NvMCTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [OpwareSE2] "C:\Program Files\ScanSoft\OmniPageSE2.0\OpwareSE2.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PWRISOVM.EXE] C:\Program Files\PowerISO\PWRISOVM.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime Alternative\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMax] "C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSPM Startup] "C:\Program Files\Common Files\InstallShield\UpdateService\isuspm.exe" -startup
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSScheduler] "C:\Program Files\Common Files\InstallShield\UpdateService\issch.exe" -start
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\RunOnce: [RunCanonMsetUp] C:\DOCUME~1\JITKA\LOCALS~1\Temp\MasterReboot\CANON_IJ\MCDCheck.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\program files\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: &Translate English Word - res://c:\program files\google\GoogleToolbar2.dll/cmwordtrans.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\program files\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\program files\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint Add To Print List - res://C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_AddToList.html
O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint High Speed Print - res://C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_HSPrint.html
O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint Preview - res://C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_Preview.html
O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint Print - res://C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_Print.html
O8 - Extra context menu item: Jsou dostupné nové verze pluginů. Přejete si je nainstalovat? - C:\Jitka\USDownloader-Lite\Ext\downloadie.html
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\program files\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate Page into English - res://c:\program files\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: BitComet - {D18A0B52-D63C-4ed0-AFC6-C1E3DC1AF43A} - res://C:\Program Files\BitComet\tools\BitCometBHO_1.1.11.30.dll/206 (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {5F5F9FB8-878E-4455-95E0-F64B2314288A} (ijjiPlugin2 Class) - http://gamedownload.ijjimax.com/gamedow ... n11USA.cab
O16 - DPF: {67DABFBF-D0AB-41FA-9C46-CC0F21721616} (DivXBrowserPlugin Object) - http://download.divx.com/player/DivXBrowserPlugin.cab
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
O23 - Service: InCD Helper (InCDsrv) - Nero AG - C:\Program Files\Nero\Nero 7\InCD\InCDsrv.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C:\Program Files\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: StarWind AE Service (StarWindServiceAE) - Rocket Division Software - C:\Program Files\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindServiceAE.exe

--
End of file - 10303 bytes


V tabulce pro označení Fix checked se mi objeví snad 150 souborů. Dnes odjíždím na 10 dnů mimo ČR, tak se předem omlouvám, pokud nebudu na rady a odpovědi ihned reagovat. Vůbec nevím, co s tím. Prosím pomozte.

Reklama
Jitka.
nováček
Příspěvky: 21
Registrován: srpen 08
Bydliště: České Budějovice
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu.

Příspěvekod Jitka. » 22 srp 2008 11:48

Bohužel uvedené řádky ve volbě pro zaškrtnutí vůbec nejsou

O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O9 - Extra button: ICQ Lite - {B863453A-26C3-4e1f-A54D-A2CD196348E9} - C:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ Lite - {B863453A-26C3-4e1f-A54D-A2CD196348E9} - C:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} - (no file)
O16 - DPF: {30528230-99f7-4bb4-88d8-fa1d4f56a2ab} -
po zaškrtnutí klikni na tlačítko Fix Checked

Je tam jen toto

O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe"



Jsem zoufalá. Omlouvám se,že jsem minulý příspěvek napsala špatně.Jsem opravdu laik.

Uživatelský avatar
fredik
člen Security týmu
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4680
Registrován: červenec 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu.

Příspěvekod fredik » 22 srp 2008 14:54

To co jsi napsala ohledně toho fixnutí patřilo k jinému logu. Toto nedorozumění vzniklo tím že jsi vložila svůj log do rozřešeného tématu.

Zkus použít obnovu systému:
Jdi přes Start -> Spustit... a napiš/zkopíruj do okna tento příkaz označený modře:
%systemroot%\system32\restore\rstrui.exe
a dej Ok.

Otevře si ti okno Obnovení systému a tam nech vybranou možnost Obnovit předchozí stav počítače a klikni na tlačítko Další >
- vyber si patřičný bod obnovy (datum před tím něž si něco smazala a objevily se problémy) a pak přes průvodce dokončíš obnovu. Přečti si pozorně co ti tam píše...
It may take a while to get a response, because the "HJT Team" are very busy. Please, be patient, these people are volunteers. They will help you out, as soon as possible.
Pokud máte nějaký problém, tak mi neposílejte SZ/PM zprávy s logy a dejte je do fóra. Na tyto SZ není možno odpovědět

Jitka.
nováček
Příspěvky: 21
Registrován: srpen 08
Bydliště: České Budějovice
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu.

Příspěvekod Jitka. » 31 srp 2008 12:27

Obnovení systému jsem zkoušela jako první variantu ještě před tím, než jsem Vás kontaktovala. Něco se dalo dopořádku, ale výše uvedené problémy zůstaly.

Jitka.
nováček
Příspěvky: 21
Registrován: srpen 08
Bydliště: České Budějovice
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu.

Příspěvekod Jitka. » 01 zář 2008 06:49

Prosím, pomozte mi někdo.

Uživatelský avatar
george
Level 3
Level 3
Příspěvky: 429
Registrován: květen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu.

Příspěvekod george » 01 zář 2008 07:08

Klid, nic se nejí tak horké. Rozepište se pro pochopení víc o tom, co současnému stavu počítače předcházelo a uveďte svoje poslední zásahy, pokud si vzpomenete a chybová hlášení.
Myslím, že by to bylo dobré řešit...ne jen psaním s moderátory. Víme přece své a jak to chodí...

Jitka.
nováček
Příspěvky: 21
Registrován: srpen 08
Bydliště: České Budějovice
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu.

Příspěvekod Jitka. » 01 zář 2008 12:55

Takže od začátku. V PC jsem měla nainstalovaný program pro komunikaci s telefonem sony ericsson.Našla jsem novou verzi. Původní jsem odinstalovala, chtěla nainstalovat novou, ale ta při instalaci křičela, že už tam je. Takže nefungovala ani jedna. Na radu jednoho "odborníka" jsem v registrech odstranila vše, co obsahovalo slovo ericsson a tím to vlastně všechno začalo.V nabídce přidat-odebrat programy ale stále visí a nejdou odstranit. Nyní mi nejde spustit průvodce instalací tiskárny.Jako kdyby v PC vůbec nebyl. Objevuje se hláška "nelze dokončit operaci".Stará taky funguje špatně,je připojená přes USB. Při pokusu o konfiguraci portu se objeví hláška "během konfigurace portu došlo k chybě. Tato funkce není podporována". Nejde změnit ovladač. Nejde nainstalovat ani z originálního CD hláška "systém nemohl načíst instalační program pro image". Odinstalovat taky ne. Dále mi nejte přijímat a odesílat poštu z microsoft outlooku hláška "neznámá chyba 0x80040154", outlook expres taky nejde hláška "aplikaci nelze spustit,neboť nebyla nalezena jedna z jeho knihoven.Je možné,že aplikace není správně nainstalovaná". Prostě chaos.

Jitka.
nováček
Příspěvky: 21
Registrován: srpen 08
Bydliště: České Budějovice
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu.

Příspěvekod Jitka. » 02 zář 2008 11:38

Pomohlo by třeba z instalačního CD XP obnovit původní registry a ovladače? Samozřejmě s tím, že by se pak konkrétní ovladače musely nainstalovat znovu. Mám z toho docela strach a nevím, jak na to.


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 99 hostů