problém s win mail

Operační systémy Windows z dílny Microsoft a vše kolem nich

Moderátoři: Pic, Mods_senior

Hanulle
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

problém s win mail

Příspěvekod Hanulle » 24 srp 2009 15:18

Dobrý den, používám windows vista a přes win mail stahuji zprávy na seznamu.cz. Teď poslední dobou se mi při každém přihlášení stahují pořád do kola stejné zprávy. A hlásí mi to tuto chybu:

Server neočekávaně ukončil připojení. Možnou příčinou jsou potíže se serverem, potíže se sítí nebo dlouhá doba nečinnosti. Účet: 'POP3.seznam.cz', Server: 'POP3.seznam.cz', Protokol: POP3, Port: 110, Zabezpečení (SSL): Ne, Chyba zásuvky: 10053, Číslo chyby: 0x800CCC0F

Nevíte prosím někdo co s tím?

Díky Hanka J.

Reklama
Uživatelský avatar
Damned
Tvůrce článků
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8353
Registrován: prosinec 06
Bydliště: Rokycany
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: problém s win mail

Příspěvekod Damned » 24 srp 2009 15:25

Nevím jaký máš Outlook. Něco k té chybě:

PříznakyStahování e-mailové zprávy ze serveru POP3 v aplikaci Microsoft Outlook 2007 trv...Stahování e-mailové zprávy ze serveru POP3 v aplikaci Microsoft Outlook 2007 trvá velmi dlouho. Pokud například stahujete zprávu o velikosti 1 MB, může proces stahování trvat až hodinu.

Dále se může stát, že při odesílání e-mailové zprávy pomocí serveru SMTP poskytovatele služeb Internetu (ISP) vyprší časový limit pro připojení. V tomto případě se může zobrazit následující chybová zpráva:
Úkol Hlavní – odesílání a přijímání ohlásil chybu (0x800CCC0F): Připojení k serveru bylo přerušeno. Pokud tento problém potrvá, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele služeb Internetu.
Zpět nahoru
PříčinaK tomuto problému dochází, pokud síťové hardwarové zařízení, například směrovač,...K tomuto problému dochází, pokud síťové hardwarové zařízení, například směrovač, nepodporuje proměnnou velikost okna protokolu TCP. Proměnná velikost okna protokolu TCP je nová funkce systému Windows Vista.
Zpět nahoru
ŘešeníChcete-li určit, zda příčinou problému je síťové hardwarové zařízení, které nepo...Chcete-li určit, zda příčinou problému je síťové hardwarové zařízení, které nepodporuje proměnnou velikost okna protokolu TCP, postupujte takto:
Klepněte na tlačítko Start Zmenšit tento obrázekZvětšit tento obrázek, klepněte na příkaz Všechny programy a poté na příkaz Příslušenství.
Klepněte pravým tlačítkem myši na položku Příkazový řádek a klepněte na příkaz Spustit jako správce.

Zmenšit tento obrázekZvětšit tento obrázekJestliže se zobrazí výzva k zadání hesla správce nebo k potvrzení, zadejte heslo nebo klepněte na tlačítko Pokračovat.
Na příkazovém řádku zadejte následující příkaz a poté stiskněte klávesu ENTER:
netsh interface tcp set global autotuninglevel=disabled
Spusťte aplikaci Outlook. Je-li problém vyřešen, můžete buď nastavit parametr autoTuningLevel na hodnotu disabled, nebo můžete izolovat hardware, který nepodporuje proměnnou velikost okna protokolu TCP. Parametr autoTuningLevel také lze nastavit na další hodnoty popsané v části Další informace.
Zpět nahoru
Další informaceChcete-li zjistit aktuální konfiguraci parametru autoTuningLevel, postupujte tak...Chcete-li zjistit aktuální konfiguraci parametru autoTuningLevel, postupujte takto:
Klepněte na tlačítko Start Zmenšit tento obrázekZvětšit tento obrázek, klepněte na příkaz Všechny programy a poté na příkaz Příslušenství.
Klepněte pravým tlačítkem myši na položku Příkazový řádek a klepněte na příkaz Spustit jako správce.

Zmenšit tento obrázekZvětšit tento obrázekJestliže se zobrazí výzva k zadání hesla správce nebo k potvrzení, zadejte heslo nebo klepněte na tlačítko Pokračovat.
Na příkazovém řádku zadejte následující příkaz a poté stiskněte klávesu ENTER:
netsh interface tcp show global
Hodnota parametru autoTuningLevel je uvedena u položky Úroveň automatického ladění okna příjmu.
Následující seznam uvádí všechny možné hodnoty parametru autoTuningLevel:
disabled
Zamkne velikost přijímaného okna na výchozí hodnotě.
highlyrestricted
Povoluje zvětšení přijímaného okna nad výchozí velikost, ale růst velice konzervativní.
restricted
Povoluje zvětšení přijímaného okna nad výchozí velikost, ale omezuje tento nárůst pouze na určité situace.
normal
Povoluje zvětšení přijímaného okna tak, aby vyhovovalo téměř všem situacím.
experimental
Povoluje zvětšení přijímaného okna tak, aby vyhovovalo extrémním situacím.

Poznámka: Nastavení hodnoty experimental může snížit výkon v běžných situacích. Tato hodnota by se měla používat jen pro účely testování.
Velikost přijímaného okna protokolu TCP je maximální objem přijímaných dat (v bajtech), který může být současně uložen do vyrovnávací paměti na straně příjmu připojení. Odesílatel může odeslat pouze toto množství dat, pak čeká na potvrzení a aktualizaci přijímaného okna od příjemce.

Sada protokolů TCP/IP v sytému Windows Vista se ve většině prostředí automaticky optimalizuje tak, že používá větší výchozí velikosti oken než ve starších verzích systému Microsoft Windows. Místo používání pevně dané výchozí velikosti přijímaného okna upravuje protokol TCP automaticky velikost okna s cílem zvýšil procento segmentů protokolu TCP plné velikosti v hromadném přenosu dat. To pomůže snížit počet odesílaných segmentů při přenosu velkého objemu dat.

Je-li v systému Windows Vista povoleno automatické ladění, automatické ladění přijímaného okna průběžně určuje optimální skutečnou velikost přijímaného okna pomocí měření zpoždění šířky pásma a rychlosti načítání dat aplikací. Automatické ladění přijímaného okna pak upravuje maximální velikost přijímaného okna v závislosti na měnících se podmínkách sítě.

Další informace o sadě protokolů TCP/IP příští generace zahrnující funkci automatického ladění přijímaného okna naleznete na následujícím webu společnosti Microsoft:
http://technet.microsoft.com/cs-cz/libr ... 78127.aspx (http://technet.microsoft.com/en-us/libr ... 78127.aspx)
Další informace o funkcích implementace protokolu TCP v systému Windows naleznete na následujícím webu společnosti Microsoft:
http://msdn2.microsoft.com/cs-cz/library/ms819768.aspx (http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms819768.aspx)
Další informace o velikosti přijímaného okna protokolu TCP a o proměnné velikosti okna naleznete na následujícím webu společnosti Microsoft:
http://msdn2.microsoft.com/cs-cz/library/ms819736.aspx (http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms819736.aspx)
Další informace o dokumentu RFC 1323 naleznete na následujícím webu Internet Engineering Task Force:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=6746 (http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=6746)
Zpět nahoru

--------------------------------------------------------------------------------

Informace v tomto článku jsou určeny pro produkt:
Microsoft Office Outlook 2007
Nic není nemožné, proto tam, kde jsme s rozumem v koncích, neváháme použít kladivo.
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner

Uživatelský avatar
Damned
Tvůrce článků
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8353
Registrován: prosinec 06
Bydliště: Rokycany
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: problém s win mail

Příspěvekod Damned » 24 srp 2009 15:28

Nebo:

Při pokusu o odeslání nebo přijetí e-mailu se může zobrazit chybová zpráva podobná některému z následujících upozornění:
Nemohlo být vytvořeno žádné připojení, protože cílový počítač je aktivně odmítl.
Server nebyl nalezen. (Účet: název účtu, server POP: e-mail, číslo chyby: 0x800ccc0d)
Úkol název serveru – odesílání a přijímání ohlásil chybu (0x800ccc0f): Připojení k serveru bylo přerušeno. Pokud tento problém potrvá, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele internetových služeb. Odezva serveru: ? K:
Server neočekávaně ukončil připojení. Možnou příčinou jsou potíže se serverem, potíže se sítí nebo dlouhá doba nečinnosti. Účet: název účtu, server: 'název serveru, protokol: POP3, odpověď serveru: +OK, port: 110, zabezpečení (SSL): Ne, číslo chyby: 0x800ccc0f
Úkol název serveru SMTP – odesílání a přijímání ohlásil chybu (0x80042109): Aplikace Outlook se nemůže připojit k serveru odchozí elektronické pošty (SMTP). Pokud tento problém potrvá, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele internetových služeb.
Časový limit operace vypršel při čekání na odezvu z přijímacího serveru (POP) 0x8004210a.
Při komunikaci se serverem došlo k vypršení časového limitu 0x800ccc19.
Může se také zobrazit chybová zpráva, která obsahuje některé z následujících kódů chyb:
0x800ccc15
0x80042108
0x800ccc0e
0x8004210b
0x800ccc0b
0x800ccc79
0x800ccc67
0x80040900
0x800ccc81
Další informace o chybových kódech doprovázených zprávami o vypršení časového limitu naleznete v oddílu Další informace.
Zpět nahoru
PříčinaTyto chybové zprávy se mohou zobrazit, pokud aplikace Microsoft Outlook nebo Mic...Tyto chybové zprávy se mohou zobrazit, pokud aplikace Microsoft Outlook nebo Microsoft Outlook Express nemůže navázat připojení k e-mailovému serveru. Tyto chybové zprávy jsou často důsledkem některé z následujících příčin:
Nejste připojeni k síti Internet nebo k síti nebo je poštovní server dočasně nedostupný.
Nastavení účtu není správné.
Došlo k poškození uživatelského profilu v aplikaci Outlook.
Došlo k poškození e-mailové položky na serveru POP3.
Konfigurace softwaru AV je nesprávná.
Aplikace Outlook Express byla z počítače odebrána nebo je poškozena její nainstalovaná verze.
Konfigurace softwaru osobní brány firewall je nesprávná.
Zpět nahoru
ŘešeníMetody popsané v tomto článku jsou určeny pro začátečníky i pokročilé uživatele....Metody popsané v tomto článku jsou určeny pro začátečníky i pokročilé uživatele.

Nejčastější příčinou těchto chybových zpráv jsou potíže s připojením k Internetu a nesprávné konfiguraci nastavení účtu v aplikaci Outlook nebo Outlook Express. Nejprve ověřte, zda jste připojeni k Internetu. Chcete-li to provést, přejděte k metodě 1.
Metoda 1: Ověření, zda jste připojeni k Internetu
Chcete-li ověřit, zda se můžete připojit k Internetu a zda poštovní server není dočasně nedostupný, postupujte takto:
Spusťte internetový prohlížeč, například aplikaci Internet Explorer.
Zadejte do adresního řádku jednu z následujících adres.
http://www.microsoft.com
http://www.msn.com
http://www.live.com
Budete-li mít potíže s připojením k síti i po zadání jedné z těchto adres do panelu Adresa, přečtěte si další informace o řešení potíží s připojením k Internetu v následujícím článku:
936211 (http://support.microsoft.com/kb/936211/ ) Řešení problémů s připojením k síti v aplikaci Internet Explorer
Pokud jste se úspěšně připojili k Internetu, přejděte ke kroku 3.
Odešlete sami sobě testovací e-mail a ověřte, zda můžete odesílat a přijímat e-mailové zprávy, aniž by se zobrazila chybová zpráva.
Jestliže test proběhl úspěšně, jste hotovi. Pokud se stále zobrazuje chybová zpráva, přejděte k metodě 2 a zkontrolujte nastavení účtu.
Další informace o přepínačích aplikace Outlook 2007 naleznete na webu: http://office.microsoft.com/cs-cz/outlo ... 91029.aspx (http://office.microsoft.com/cs-cz/outlo ... 91029.aspx)
Metoda 2: Ověření nastavení účtu
Při vytváření nového e-mailového profilu v aplikaci Outlook 2007 nebo Outlook 2003 postupujte takto:
Klikněte na tlačítko Start a potom na příkaz Spustit.
Do pole Otevřít zkopírujte (nebo zadejte) následující příkaz a stiskněte klávesu ENTER: control panel
Pokud jste v klasickém zobrazení, dvakrát klikněte na položku Pošta. Zobrazí se dialogové okno Nastavení pošty. Přejděte ke kroku 5.
Pokud jsou v zobrazení kategorií, v ovládacích panelech klikněte na položku Přepnout do klasického zobrazení a potom dvakrát klikněte na položku Pošta. Zobrazí se dialogové okno Nastavení pošty.
V dialogovém okně Nastavení pošty klikněte na tlačítko Zobrazit profily.
Na kartě Obecné ve skupinovém rámečku Při spuštění aplikace Microsoft Office Outlook použít profil klikněte na položku Nabídnout výběr profilu a pak klikněte na tlačítko Přidat.
Do pole Název profilu zadejte požadovaný název nového e-mailového profilu a klikněte na tlačítko OK.
V dialogovém okně E-mailové účty klikněte na tlačítko Přidat nový e-mailový účet a klikněte na položku Další.
Klikněte na příslušný typ serveru pro nový e-mailový účet a klikněte na tlačítko Další.
Do povinných polí zadejte informace o účtu a potom klikněte na tlačítko Další.
Klikněte na tlačítko Dokončit a potom klikněte na tlačítko OK.
Poznámka: Ve výchozím nastavení jsou soubory adresáře aplikace Outlook a osobních složek (PST) automaticky přidány do každého nového e-mailového profilu s výjimkou e-mailových profilů vytvořených na serveru Microsoft Exchange Server. Ve výchozím nastavení nejsou soubory PST přidávány do každého nového e-mailového profilu na serveru Exchange Server.


Informace o nastavení, které je třeba v aplikaci Outlook zkontrolovat, naleznete v následujícím článku znalostní báze Microsoft Knowledge Base:
287532 (http://support.microsoft.com/kb/287532/ ) Jak v aplikaci Outlook konfigurovat e-mailové účty sítě Internet
Informace o nastavení, které je třeba v aplikaci Outlook Express 6.0 zkontrolovat, naleznete v následujícím článku znalostní báze Microsoft Knowledge Base:
171163 (http://support.microsoft.com/kb/171163/ ) Konfigurace aplikace Outlook Express 6.0 pro poštu Internetu
Pokud byla tato metoda úspěšná, jste hotovi. Pokud tato metoda nebyla úspěšná a přitom se svými uživatelskými zkušenostmi zvládáte řešení potíží pro pokročilé uživatele, přejděte k části Řešení potíží pro pokročilé uživatele. Pokud si netroufáte na postupy řešení potíží pro pokročilé uživatele, můžete přejít k části Další kroky, kde jsou uvedeny další zdroje informací, které by vám mohly pomoci.
Zpět nahoru
Řešení potíží pro pokročilé uživatele
Máte-li i po ověření nastavení e-mailového serveru u poskytovatele poštovních služeb nadále potíže s odesíláním a příjmem pošty, použijte následující kroky řešení potíží pro pokročilé uživatele. Pokud si netroufáte na postupy řešení potíží pro pokročilé uživatele, požádejte někoho o pomoc nebo se obraťte na podporu. Informace o příslušném postupu naleznete na následujícím webu společnosti Microsoft:
http://support.microsoft.com/gp/assistsupport?FR=1 (http://support.microsoft.com/gp/assistsupport)
Následující metody provádějte v uvedeném pořadí. Pokud jedna metoda problém nevyřeší, přejděte k další. Jedná se o následující metody:

Metoda 1: Spuštění aplikace Outlook v nouzovém režimu
Metoda 2: Vytvoření nového e-mailového profilu
Metoda 3: Odstranění podezřelých zpráv ze schránky
Metoda 4: Získání dalších možností řešení na webu výrobce antivirového softwaru
Metoda 5: Odebrání a následná přeinstalace aplikace Outlook Express
Metoda 6: Ověření platnosti všech e-mailových adres SMTP v distribučním seznamu
Metoda 7: Ověření konfigurace softwaru brány firewall
Metoda 1: Spuštění aplikace Outlook v nouzovém režimu
Chcete-li aplikaci Outlook spustit v nouzovém režimu, postupujte takto:

Windows Vista
Klikněte na tlačítko Start.
Zadejte text outlook.exe /safe do pole Spustit hledání.
Stiskněte klávesu ENTER.
Windows XP, Windows Server 2003 a Windows 2000
Klikněte na tlačítko Start.
Klikněte na tlačítko Spustit.
Zadejte text outlook.exe /safe.
Klikněte na tlačítko OK.
Spustíte-li aplikaci Outlook v nouzovém režimu, bude spuštěna bez doplňků, podokna náhledu a vlastního nastavení panelu nástrojů. Tato situace může indikovat poškozený profil nebo aplikaci či doplněk jiného výrobce, který způsobuje konflikt. Pokyny k vytvoření nového e-mailového profilu naleznete v metodě 2. Se žádostí o pomoc při identifikaci problémové aplikace nebo doplňku se můžete obrátit na podporu.
Metoda 2: Vytvořte nový profil e-mailu
Uvedené potíže bude pravděpodobně možné odstranit vytvořením nového profilu e-mailu. Další informace o vytváření profilů v aplikaci Outlook získáte v následujících článcích znalostní báze Microsoft Knowledge Base:
829918 (http://support.microsoft.com/kb/829918/ ) Vytvoření nového e-mailového profilu v aplikacích Outlook 2007 a Outlook 2003
287072 (http://support.microsoft.com/kb/287072/ ) Vytvoření nového e-mailového profilu pro aplikaci Outlook 2002
195718 (http://support.microsoft.com/kb/195718/ ) Vytvoření nového e-mailového profilu v aplikaci Outlook 2000 (Tento článek může obsahovat odkazy na anglický obsah (dosud nepřeložený).)
Metoda 3: Odstraňte z poštovní schránky všechny podezřelé zprávy
Pokud poštovní schránka obsahuje poškozenou zprávu, odstraníte uvedené potíže některým z následujících kroků:
Obraťte se na poskytovatele služeb Internetu a požádejte jej o odstranění všech podezřelých e-mailů.
Odstraňte podezřelé e-maily tak, že pomocí webového programu pro e-mail od poskytovatele služeb Internetu přejdete do poštovní schránky.
Metoda 4: Na webu příslušného dodavatele antivirového programu zkuste najít další možné postupy
Tvoří-li součást antivirového řešení funkce kontroly e-mailů, bude pravděpodobně nutné provést další konfigurační akce, aby bylo možné používat uvedenou funkci zároveň s aplikací Outlook nebo Outlook Express.

Mezi antivirový software, u kterého bylo zjištěno, že uvedené potíže způsobuje, patří produkty od následujících dodavatelů:
Symantec (Norton),
McAfee,
Trend Micro (PC-cillin),
Panda.
Další informace naleznete na následujících webech pro příslušný antivirový software:

Symantec:
http://www.symantec.com/support (http://www.symantec.com/support)
Další informace o použití aplikací systému Office s modulem plug-in Norton AntiVirus Office: http://support.microsoft.com/kb/329820?FR=1 (http://support.microsoft.com/kb/329820) McAfee:
http://support.microsoft.com/kb/329820/en-us (http://us.mcafee.com/root/support.asp?cid=9045)
Trend Micro:
http://esupport.trendmicro.com/support/ ... l.do?id=m1 (http://esupport.trendmicro.com/support/ ... l.do?id=m1)
Panda:
http://www.pandasecurity.com/homeusers/support (http://www.pandasecurity.com/homeusers/support)
Poznámka: Antivirový program pomáhá chránit počítač před viry. Pokud je antivirový program vypnutý, nesmíte stahovat a otevírat soubory z nedůvěryhodných zdrojů, navštěvovat nedůvěryhodné weby ani otevírat přílohy e-mailů. Další informace o počítačových virech získáte v následujícím článku znalostní báze Microsoft Knowledge Base:
129972 (http://support.microsoft.com/kb/129972/ ) Počítačové viry: popis, prevence a obnovení
Společnost Microsoft se vám snaží usnadnit získání technické podpory poskytnutím informací o kontaktech na jiné výrobce. Tyto kontaktní informace se mohou bez upozornění změnit. Společnost Microsoft neručí za správnost těchto informací o kontaktech.
Produkty jiných výrobců popisované v tomto článku vyrábějí společnosti, které jsou nezávislé na společnosti Microsoft. Společnost Microsoft neposkytuje žádnou záruku (implicitně předpokládanou ani jinou) týkající se výkonu a spolehlivosti těchto produktů.
Metoda 5: Odebrání a následná přeinstalace aplikace Outlook Express
Pokud byla aplikace Outlook Express z počítače odebrána nebo je poškozena její nainstalovaná verze, nebude aplikace Outlook fungovat správně a pravděpodobně způsobí generování některé z chybových zpráv uvedené v části Příznaky. Tento problém vyřešíte přeinstalováním aplikace Outlook Express. Další informace naleznete v následujících článcích znalostní báze Microsoft Knowledge Base:
318378 (http://support.microsoft.com/kb/318378/ ) Jak přeinstalovat nebo opravit aplikaci Internet Explorer v systému Windows Vista a Windows XP
Další informace s vysvětlením důvodu, proč aplikace Outlook vyžaduje aplikaci Outlook Express, získáte v následujícím článku znalostní báze Microsoft Knowledge Base:
230076 (http://support.microsoft.com/kb/230076/ ) Aplikace Outlook 2000 vyžaduje aplikaci Outlook Express (Tento článek může obsahovat odkazy na anglický obsah (dosud nepřeložený).)
Metoda 6: Ověření platnosti všech e-mailových adres SMTP v distribučním seznamu
Je-li některá z adres SMTP v distribučním seznamu poškozena nebo vytvořena nesprávně, může dojít k chybě 0x8004210b. Zkontrolujte všechny adresy v distribučním seznamu a ověřte, zda jsou správné. Navíc můžete odeslat jednotlivé testovací zprávy všem členům distribučního seznamu a určit tak chybné adresy.
Metoda 7: Zkontrolujte konfiguraci softwaru brány firewall
Upozornění: Tento postup může oslabit zabezpečení počítače nebo sítě vůči útoku uživatelů se zlými úmysly nebo škodlivému softwaru, například virům. Toto řešení se nedoporučuje, jsou ale poskytnuty tyto informace, s jejichž pomocí můžete řešení implementovat podle vlastního uvážení. Toto řešení používáte na vlastní nebezpečí.

Důležité: Tento postup může zvýšit bezpečnostní riziko pro počítač. Tento postup může také oslabit zabezpečení počítače nebo sítě vůči útoku uživatelů se zlými úmysly nebo škodlivému softwaru, například virům. Doporučujeme použít postup uvedený v tomto článku, který umožňuje, aby programy pracovaly zamýšleným způsobem, nebo použít specifické možnosti programů. Před provedením změn však doporučujeme vyhodnotit nebezpečí spojená s nasazením daného postupu v konkrétním prostředí. Pokud se rozhodnete tento postup použít, učiňte veškerá vhodná dodatečná opatření k ochraně systému. Doporučujeme tento postup použít pouze tehdy, pokud je to opravdu nutné.

Nakonfigurujte software brány firewall tak, aby byl přístup na Internet udělen pro následující soubory.
Aplikace Outlook Express: Msimn.exe
Aplikace Outlook: Outlook.exe
Ve výchozím nastavení musí mít většina e-mailových klientů přístup pro odchozí připojení na portu 25 a přístup pro příchozí připojení na portu 110. Další informace o portech, které komunikují s e-mailovým serverem, vám poskytne poskytovatel internetových služeb nebo správce systému.

Mezi software brány firewall, u kterého bylo zjištěno, že uvedené potíže způsobuje, patří produkty od následujících dodavatelů:
McAfee,
Symantec,
ZoneLabs,
Cisco,
Sygate,
Sonicwall,
Freedom Security Zero Knowledge.
McAfee Personal Firewall
Zkontrolujte nastavení konfigurace v programu McAfee Personal Firewall a zajistěte, aby byl aplikaci Microsoft Outlook nebo Microsoft Outlook Express udělen úplný přístup.

Další informace o konfiguraci programu McAfee Personal Firewall najdete na následujícím webu společnosti McAfee:
http://www.mcafee.com (http://www.mcafee.com)
Další možnost představuje odebrání a přeinstalace programu McAfee Personal Firewall. Během procesu přeinstalování je znovu vytvořen soubor podpisu programu, který je využíván bránou firewall. Tento proces rovněž ověří, zda v seznamu programů, pro něž je povolen přístup k Internetu, je zahrnuta aplikace Outlook i aplikace Outlook Express.
Norton Personal Firewall (Symantec)
Používáte-li software Norton Personal Firewall 2002, Norton Internet Security nebo Norton SystemWorks od společnosti Symantec, vyžádejte si u technické podpory společnosti Symantec pokyny pro upgrade nebo změnu konfigurace, které by tyto potíže měly vyřešit.

Další informace o postupu při kontaktování společnosti Symantec naleznete na následujícím webu společnosti Symantec:
http://www.symantec.com/feedback/contactus.jsp (http://www.symantec.com/feedback/contactus.jsp)
Zpět nahoru
Další informacePokud se spolu s kódem chyby zobrazí chybová zpráva o vypršení časového limitu,...Pokud se spolu s kódem chyby zobrazí chybová zpráva o vypršení časového limitu, bude možné uvedené potíže odstranit nastavením vyšší hodnoty časového limitu v aplikaci Outlook nebo Outlook Express. Chcete-li zvýšit nastavení časového limitu na serveru, použijte následující metodu, která odpovídá použité verzi aplikace Outlook nebo Outlook Express.
Aplikace Outlook 2000 v režimu Podniková nebo pracovní skupina (CW)
Spusťte aplikaci Outlook.
V nabídce Nástroje klikněte na příkaz Služby.
Na kartě Služby klikněte na položku E-mail v Internetu potom klikněte na tlačítko Vlastnosti.
Klikněte na kartu Upřesnit.
Postupně zvyšujte hodnotu nastavení časového limitu, dokud potíže neodstraníte.
Aplikace Outlook 2000 v režimu Pouze pošta sítě Internet (IMO)
Spusťte aplikaci Outlook.
V nabídce Nástroje klikněte na příkaz Účty.
Vyberte cílový účet a klikněte na tlačítko Vlastnosti.
Klikněte na kartu Upřesnit.
Postupně zvyšujte hodnotu nastavení časového limitu, dokud potíže neodstraníte.
Aplikace Outlook 2002 a Outlook 2003
Spusťte aplikaci Outlook.
V nabídce Nástroje klikněte na příkaz E-mailové účty.
Klikněte na přepínač Zobrazit nebo změnit existující e-mailové účty a pak na tlačítko Další.
Klikněte na svůj účet POP3 a na tlačítko Změnit.
Klikněte na tlačítko Další nastavení.
Klikněte na kartu Upřesnit.
Postupně zvyšujte hodnotu nastavení časového limitu, dokud potíže neodstraníte.
Outlook 2007
Spusťte aplikaci Outlook.
V nabídce Nástroje klikněte na příkaz Nastavení účtu.
Kliknutím vyberte cílový účet POP3 a pak klikněte na tlačítko Změnit.
Klikněte na tlačítko Další nastavení.
Klikněte na kartu Upřesnit.
Postupně zvyšujte hodnotu nastavení časového limitu, dokud potíže neodstraníte.
Aplikace Outlook Express 5.x a 6.0
Spusťte aplikaci Outlook Express.
V nabídce Nástroje klikněte na příkaz Účty.
Klikněte na kartu Pošta.
Klikněte na svůj účet POP3 a na tlačítko Vlastnosti.
Klikněte na kartu Upřesnit.
Postupně zvyšujte hodnotu nastavení časového limitu, dokud potíže neodstraníte.
Produkty jiných výrobců popisované v tomto článku vyrábějí společnosti, které jsou nezávislé na společnosti Microsoft. Společnost Microsoft neposkytuje žádnou záruku (implicitně předpokládanou ani jinou) týkající se výkonu a spolehlivosti těchto produktů.
Zpět nahoru
DALŠÍ KROKYPokud uvedené metody nefungují, můžete k nalezení dalších řešení rovněž použít w...Pokud uvedené metody nefungují, můžete k nalezení dalších řešení rovněž použít web služeb podpory zákazníků společnosti Microsoft. Mezi služby poskytované na webu služeb podpory zákazníků společnosti Microsoft patří například následující:
Znalostní báze Knowledge Base s možností prohledávání (http://support.microsoft.com/search/?adv=1) : Slouží k hledání v informacích o technické podpoře a nástrojích samoobslužné podpory pro produkty společnosti Microsoft.
Centra řešení (http://support.microsoft.com/select/?target=hub) : Slouží k zobrazení nejčastějších dotazů k jednotlivým produktům a problémů řešených službami podpory.
Diskusní skupiny na téma podpory zákazníků společnosti Microsoft (http://www.microsoft.com/communities/ne ... fault.mspx) : Slouží ke konzultacím s jinými uživateli nebo odborníky MVP (Most Valuable Professional) společnosti Microsoft.
Další možnosti podpory (http://support.microsoft.com/default.aspx?pr=csshome) : Tento web umožňuje klást dotazy související s podporou, obrátit se na služby podpory zákazníků společnosti Microsoft nebo zaslat svůj názor.
Pokud máte potíže i nadále, obraťte se na oddělení podpory:
http://support.microsoft.com/contactus?FR=1 (http://support.microsoft.com/contactus)
Zpět nahoru

--------------------------------------------------------------------------------

Informace v tomto článku jsou určeny pro produkt:
Microsoft Office Outlook 2007
Microsoft Office Outlook 2003
Microsoft Outlook 2002 Standard Edition
Microsoft Outlook 2000 Standard Edition
Microsoft Outlook Express 6.0
Microsoft Outlook Express 5.5
Nic není nemožné, proto tam, kde jsme s rozumem v koncích, neváháme použít kladivo.
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner

Hanulle
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: problém s win mail

Příspěvekod Hanulle » 24 srp 2009 20:32

No nevím co je to za maila....prostě windows mail ve vistách....nemohl by mi někdo ve zkratce vysvětlit co mi to v těch článcích chtějí vůbec říct, že mám dělat? Jsem v tomhle laik.
díky H.

Petr186
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 262
Registrován: duben 05
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: problém s win mail

Příspěvekod Petr186 » 24 srp 2009 20:45

Tyhle problémy se Seznamem má víc lidí. Mně to háže hlášku "Připojení k serveru POP3.seznam.cz selhalo". Mám W7, měl jsem Windows mail, nyní mám Thunderbird a je to pořád stejné. Musím chodit přímo na mail www.seznam.cz, tam to jakž takž jde. Mail seznam prostě stojí za ....
Nevědomost není hanba, ale hanba je, když znalost odmítneš.

Hanulle
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: problém s win mail

Příspěvekod Hanulle » 25 srp 2009 22:36

Takže myslíte, že to není chyba u mě? Psala jsem totiž na seznam, a tam mě odkázali na výrobce softwaru poštovního klienta. Prý si ho budu muset zřejmě přeinstalovat:-(


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Problém s FPS
    od mcrakvar » 26 lis 2024 16:22 » v Vše ostatní (sw)
    4
    4164
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    28 lis 2024 10:06
  • Problém s RAM
    od lukas222 » 04 lis 2024 13:52 » v Problémy s hardwarem
    4
    3483
    od lukas222 Zobrazit poslední příspěvek
    05 lis 2024 13:36
  • Problém se spuštěním PC
    od Viroxx » 27 led 2025 07:09 » v Problémy s hardwarem
    1
    2430
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    27 led 2025 07:19
  • Problém s monitorom
    od sloliv » 08 led 2025 04:55 » v Problémy s hardwarem
    8
    2436
    od sloliv Zobrazit poslední příspěvek
    08 led 2025 22:03
  • Problém s fps spojený s gpu
    od Matyas.S » 02 pro 2024 20:30 » v Hry
    0
    2331
    od Matyas.S Zobrazit poslední příspěvek
    02 pro 2024 20:30

Zpět na “Windows 11, 10, 8...”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti