Záruka nemůže být zrušena či omezena ani z důvodů jakéhosi nedodržení záručních podmínek, porušení pečeti na zboží apod.
Jak bylo již shora uvedeno, poskytovatel služby (prodávající) není vůbec oprávněn jakkoli měnit v neprospěch kupujícího jeho zákonná práva vyplývající z odpovědnosti poskytovatele služby za vady zboží. Proto vůbec nepřipadá v úvahu jakési „zrušení záruky“ ze strany prodávajícího jako určitá forma sankce za jednání spotřebitele, které neodpovídá požadavkům poskytovatele služby.
Příklad: Není možné říci (či snad dokonce písemně stvrdit) zánik záruky bez dalšího jen proto, že kupující například sloupl pečeť, která se nachází na zadní straně televizního přijímače (vždyť kupující ani nemusel vědět, že tam nějaká pečeť je, pomineme-li vůbec možnost, že pečeť chyběla již při prodeji).
Umístění pečetí a podobných značek může být pro poskytovatele služby jakýmsi vodítkem: je-li pečeť nedotčena, je jasné, že přístroj nikdo neotevřel, a proto lze reklamaci bez dalšího přijmout. Pokud je ale pečeť porušena, i tak je poskytovatel služby povinen reklamací se zabývat. Odmítnout její vyřízení může jedině tehdy, jestliže prokáže, že spotřebitel reklamovanou vadu způsobil (například zásahem do přístroje, nebo jeho nesprávnou obsluhou).
Zkuste se ještě jenou zamyslet, co může a nemůže znamenat porušení pečetního štítku

Ať už z pohledu práva kupujícího nebo výrobce

Klauzule "Neodborný zásah" je velmi často pužívaná u vyřizování RMA.