Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Sekce věnovaná virům a jiným škodlivým kódům, rovněž ale nástrojům, kterým se lze proti nim bránit…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

adejt.
Level 1
Level 1
Příspěvky: 98
Registrován: březen 07
Bydliště: praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod adejt. » 09 říj 2011 10:06

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 10:04:05, on 9. 10. 2011
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare 4\PMonitor.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\vsnp2std.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe
C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\egui.exe
C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files\Seznam.cz\postak.exe
C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare 4\ASCTray.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Internet Download Manager\IDMan.exe
C:\Documents and Settings\Badíci\Data aplikací\TNS2011\CVS_11.exe
C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare 4\ASCService.exe
C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\ekrn.exe
C:\Program Files\Java\jre7\bin\jqs.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Program Files\Internet Download Manager\IEMonitor.exe
C:\squid\sbin\squid.exe
c:\squid\libexec\unlinkd.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://search.myheritage.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = localhost:3128
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O2 - BHO: IDM Helper - {0055C089-8582-441B-A0BF-17B458C2A3A8} - C:\Program Files\Internet Download Manager\IDMIECC.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: Ukazatel S-Rank - {EA837F48-5AD1-443E-AE34-FFE03CBF3099} - C:\Program Files\Seznam.cz\core.3.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {CCC7A320-B3CA-4199-B1A6-9F516DD69829} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [snp2std] C:\WINDOWS\vsnp2std.exe
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Seznam Postak] "C:\Program Files\Seznam.cz\postak.exe" -s
O4 - HKCU\..\Run: [Advanced SystemCare 4] C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare 4\ASCTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [IDMan] C:\Program Files\Internet Download Manager\IDMan.exe /onboot
O4 - HKCU\..\Run: [Mapík 2011] C:\Documents and Settings\Badíci\Data aplikací\TNS2011\CVS_11.exe
O4 - Global Startup: Aktualizovat ESET licenci.lnk = C:\Program Files\ESET\MiNODLogin\MiNODLogin.exe
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Stáhnout s IDM - C:\Program Files\Internet Download Manager\IEExt.htm
O8 - Extra context menu item: Stáhnout s IDM všechny odkazy - C:\Program Files\Internet Download Manager\IEGetAll.htm
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Proces mezipaměti kategorií součástí - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: Advanced SystemCare Service (AdvancedSystemCareService) - IObit - C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare 4\ASCService.exe
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\ekrn.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Oracle Corporation - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jqs.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe

--
End of file - 6367 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43294
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 09 říj 2011 21:47

Zavři ostatní aplikace a prohlížeče, odpoj se od netu a fixni v HJT:
Návod

Kód: Vybrat vše

O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {CCC7A320-B3CA-4199-B1A6-9F516DD69829} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - Global Startup: Aktualizovat ESET licenci.lnk = C:\Program Files\ESET\MiNODLogin\MiNODLogin.exe



ESET není legální , tak snad odinstaluj...

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = localhost:3128---
---tu proxy používáš?

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Provést rychlý sken a klikni na tlačítko Skenovat
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Zobrazit výsledky
- pak zvol možnost uložit log a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Vlož sem pak obsah toho logu.

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

adejt.
Level 1
Level 1
Příspěvky: 98
Registrován: březen 07
Bydliště: praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod adejt. » 10 říj 2011 21:12

Malwarebytes' Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Verze databáze:

Windows 5.1.2600 Service Pack 3
Internet Explorer 8.0.6001.18702

10. 10. 2011 21:10:08
mbam-log-2011-10-10 (21-10-08).txt

Typ: Rychlá kontrola
Kontrolované objekty: 150812
Uplynulý čas: 5 minut, 56 sekund

Infikované procesy v paměti: 0
Infikované moduly v paměti: 0
Infikované klíče v registru: 0
Infikované hodnoty v registru: 0
Infikované datové položky v registru: 0
Infikované složky: 0
Infikované soubory: 0

Infikované procesy v paměti:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované moduly v paměti:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované klíče v registru:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované hodnoty v registru:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované datové položky v registru:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované složky:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované soubory:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43294
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 10 říj 2011 21:42

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = localhost:3128---
---tu proxy používáš?


Máš nějaké problémy??
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

adejt.
Level 1
Level 1
Příspěvky: 98
Registrován: březen 07
Bydliště: praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu  Vyřešeno

Příspěvekod adejt. » 11 říj 2011 16:54

Ne nepouzivam a jiz je vse v poradku dekuji


Zpět na “Viry, antiviry, firewally…”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti