Princip spawnu monster ve hrách Vyřešeno

Místo pro dotazy a rady ohledně programovacích jazyků (C++, C#, PHP, ASP, Javascript, VBS..) a tvorby webových stránek

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
vinchi9
Level 2
Level 2
Příspěvky: 218
Registrován: leden 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Princip spawnu monster ve hrách

Příspěvekod vinchi9 » 09 čer 2013 21:54

Ahoj, chtěl bych se zeptat jak funguje ve hrách spawn např. monster atd. Myslím tím, jestli se s každým novým monstrem vytvoří nový objekt nebo jak to je? Jak se potom ty objekty pojmenovávají? Programovat se teprve učím a zkouším vytvořit jednoduchou hru, ale zasekl jsem se na spawnu monster.
Díky za každou odpověď
CPU: AMD Athlon X4 750K MB: Gigabyte GA-F2A75-D3H RAM: Corsair Vengeance XMP LP 2x 2GB 1600MHz GPU: Gigabyte HD 7850 PSU: BeQuiet Pure Power BQT L8-CM-630W

Reklama
Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Princip spawnu monster ve hrách

Příspěvekod jerabina » 10 čer 2013 19:46

V jakém to děláš jazyku?
Jinak obecně si myslím, že musíš udělat nějakou podmínku, za které daná akce proběhne.
Pak si vytvořit nový objekt s parametry toho monstra a tento objekt pak volat.
Nikdy jsem nic takového nedělal, tak toho moc není.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

Uživatelský avatar
vinchi9
Level 2
Level 2
Příspěvky: 218
Registrován: leden 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Princip spawnu monster ve hrách

Příspěvekod vinchi9 » 10 čer 2013 20:33

Dělám v Pythonu. V mé hře mám udělanou třídu a z ní pokaždé tvořím objekty, ale nevím, jak udělat, aby se pojmenovávaly sami a nemuselo to být ručně naprogramováno.
CPU: AMD Athlon X4 750K MB: Gigabyte GA-F2A75-D3H RAM: Corsair Vengeance XMP LP 2x 2GB 1600MHz GPU: Gigabyte HD 7850 PSU: BeQuiet Pure Power BQT L8-CM-630W

Uživatelský avatar
domitea
Tvůrce článků
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1971
Registrován: červen 09
Bydliště: Královehradecký kraj
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Princip spawnu monster ve hrách  Vyřešeno

Příspěvekod domitea » 10 čer 2013 20:35

Házej je do nějakého seznamu nebo pole, díky tomu můžou mít stejné jméno, ale můžeš je identifikovat podle něčeho jiného :wink:

Uživatelský avatar
vinchi9
Level 2
Level 2
Příspěvky: 218
Registrován: leden 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Princip spawnu monster ve hrách

Příspěvekod vinchi9 » 11 čer 2013 15:41

Díky, funguje to.
CPU: AMD Athlon X4 750K MB: Gigabyte GA-F2A75-D3H RAM: Corsair Vengeance XMP LP 2x 2GB 1600MHz GPU: Gigabyte HD 7850 PSU: BeQuiet Pure Power BQT L8-CM-630W


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • FPS dropy ve hrách, SSD/CPU. Příloha(y)
    od Galli » 23 úno 2025 12:02 » v Problémy s hardwarem
    3
    1937
    od Galli Zobrazit poslední příspěvek
    25 úno 2025 04:43
  • Záseky v UE hrách
    od Fantousek » 02 říj 2024 11:38 » v Problémy s hardwarem
    8
    2281
    od Fantousek Zobrazit poslední příspěvek
    03 říj 2024 14:10
  • Je potřeba 16 nebo 20 a více VRAM ve hrách?
    od p3v4x » 20 črc 2024 23:06 » v Problémy s hardwarem
    2
    2669
    od p3v4x Zobrazit poslední příspěvek
    21 črc 2024 18:39

Zpět na “Programování a tvorba webu”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti