Princip spawnu monster ve hrách

Místo pro dotazy a rady ohledně programovacích jazyků (C++, C#, PHP, ASP, Javascript, VBS..) a tvorby webových stránek

Moderátor: Mods_senior

Zamčeno
Uživatelský avatar
vinchi9
Level 2
Level 2
Příspěvky: 218
Registrován: 30 led 2012 18:39

Princip spawnu monster ve hrách

Příspěvek od vinchi9 »

Ahoj, chtěl bych se zeptat jak funguje ve hrách spawn např. monster atd. Myslím tím, jestli se s každým novým monstrem vytvoří nový objekt nebo jak to je? Jak se potom ty objekty pojmenovávají? Programovat se teprve učím a zkouším vytvořit jednoduchou hru, ale zasekl jsem se na spawnu monster.
Díky za každou odpověď
CPU: AMD Athlon X4 750K MB: Gigabyte GA-F2A75-D3H RAM: Corsair Vengeance XMP LP 2x 2GB 1600MHz GPU: Gigabyte HD 7850 PSU: BeQuiet Pure Power BQT L8-CM-630W
Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Příspěvky: 3647
Registrován: 16 bře 2013 15:08
Bydliště: Litoměřice

Re: Princip spawnu monster ve hrách

Příspěvek od jerabina »

V jakém to děláš jazyku?
Jinak obecně si myslím, že musíš udělat nějakou podmínku, za které daná akce proběhne.
Pak si vytvořit nový objekt s parametry toho monstra a tento objekt pak volat.
Nikdy jsem nic takového nedělal, tak toho moc není.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.
Uživatelský avatar
vinchi9
Level 2
Level 2
Příspěvky: 218
Registrován: 30 led 2012 18:39

Re: Princip spawnu monster ve hrách

Příspěvek od vinchi9 »

Dělám v Pythonu. V mé hře mám udělanou třídu a z ní pokaždé tvořím objekty, ale nevím, jak udělat, aby se pojmenovávaly sami a nemuselo to být ručně naprogramováno.
CPU: AMD Athlon X4 750K MB: Gigabyte GA-F2A75-D3H RAM: Corsair Vengeance XMP LP 2x 2GB 1600MHz GPU: Gigabyte HD 7850 PSU: BeQuiet Pure Power BQT L8-CM-630W
Uživatelský avatar
domitea
Tvůrce článků
Příspěvky: 1971
Registrován: 24 čer 2009 19:46
Bydliště: Královehradecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Princip spawnu monster ve hrách

Příspěvek od domitea »

Házej je do nějakého seznamu nebo pole, díky tomu můžou mít stejné jméno, ale můžeš je identifikovat podle něčeho jiného :wink:
Uživatelský avatar
vinchi9
Level 2
Level 2
Příspěvky: 218
Registrován: 30 led 2012 18:39

Re: Princip spawnu monster ve hrách

Příspěvek od vinchi9 »

Díky, funguje to.
CPU: AMD Athlon X4 750K MB: Gigabyte GA-F2A75-D3H RAM: Corsair Vengeance XMP LP 2x 2GB 1600MHz GPU: Gigabyte HD 7850 PSU: BeQuiet Pure Power BQT L8-CM-630W
Zamčeno
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • FPS dropy ve hrách, SSD/CPU.
    od Galli » » v Problémy s hardwarem
    3 Odpovědi
    2307 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Galli

Zpět na „Programování a tvorba webu“