LUA - znaménko nerovná se Vyřešeno

Místo pro dotazy a rady ohledně programovacích jazyků (C++, C#, PHP, ASP, Javascript, VBS..) a tvorby webových stránek

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: LUA - znaménko nerovná se

Příspěvekod jerabina » 29 črc 2013 17:10

Takže jak mám upravit kód?

// tak jsem si to teda všechno nechal vypsat a i když je vše stejné, tak prohraju.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

Reklama
mederi
Level 2
Level 2
Příspěvky: 164
Registrován: únor 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: LUA - znaménko nerovná se  Vyřešeno

Příspěvekod mederi » 29 črc 2013 19:31

Nechápe Lua ten input ako reťazec? Skús toto, čo to vypíše:

Kód: Vybrat vše

print("Vítejte ve hře ruleta!")
sleep(1)
print("Zadejte číslo 1-3")
input = read()
print(input)
print(type(input))
print(tonumber(input))
generator = math.random(1, 3)
print(generator)
if tonumber(input) == generator then
  print("Vyhrál jste!")
else
  print("Nevyhrál jste")
  sleep(1)
end

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: LUA - znaménko nerovná se

Příspěvekod jerabina » 29 črc 2013 20:03

Ahoj, tak to teda funkuje mederi :)
Mockrát děkuju všem, který mi pomohli. Dávám vyřešeno.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.


Zpět na “Programování a tvorba webu”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů