
Ahoj, potřebuji pomoc od vás zkušených v oboru na PC. Jedná se mi o pomoc s tabulkou a odkazy na jednotlivé listy v MS office - Excel 2007.

Uvedu do obrazu o co mi jde. V klasickém sešitu excel jsou dole listy,standartně 3x, vytvořil jsem sešit s 20x listy a každý list tohoto sešitu je pojmenován po týdnech číslicí. Každý list má 6 sloupců různé šířky a barvy. Na každý řádek v těchto sloupcích jsou jiné záznamy jak v textu tak i v číslicích. Co text a číslice to je jedna buňka. A teď s čím potřebuji poradit - chci vytvořit další list v němž bude tabulka , do které se do jedné buňky napíše např. místo - kostel a do druhého (třeba většího) sám exel najde na všech listech to samé slovo a k němu patřící údaj na konkrétním řádku a napíše je do toho většího okna nebo např.na řádky pod sebe, a v další buňce pak sečte čísla náležící k jednotlivým řádkům v listech. Je možné toto v excelu vytvořit??? Je mi jasné ,že bez makra to nepůjde, ale na rovinu říkám nejsem na počítačích moc zkušený( teprve začínám ). Poraď te mi prosím. Děkuji.
