Dobrý den, v pondělí se chystám reklamovat notebook kvůly několika problémům. Zajímalo by mě tedy proto vaše zkušenosti s reklamováním u společnosti HP.
Vyhověly vaší reklamaci? Jak dlouho přibližně trvala doba reklamace.
Ptám se zejména proto, že na notebooku dělám prakticky vše, po práci až placení přes internet. Proto by mě zajímalo, na jakou dobu asi budu omezen.
Ze zákona na to mají měsíc, pokuď se nepletu.
Předem díky za každej poznatek.
Ghoust
Zkušenosti s dobou trvání reklamace u společnosti HP
Zkušenosti s dobou trvání reklamace u společnosti HP
CPU: AMD Ryzen 9 7950X | RAM: Kingston FURY 32GB KIT DDR5 6000MT/s CL30 Beast Black EXPO | GPU: PALIT GeForce RTX 5070 Ti GamingPro-S 16G | SSD: Kingston FURY Renegade NVMe 2TB | CASE: Fractal Design North Charcoal Black
Re: Zkušenosti s dobou trvání reklamace u společnosti HP
Především bys měl reklamaci uplatnit u prodejce a ne u výrobce, pokud není zároveň prodejcem.
Trvalý BAN za trolling a dlouhodobé nerespektování pravidel fóra, duplicitní účty tohoto uživatele: satam, peyrac10, wattmetr, gracia (vydávání se za ženu), jamesbond, jamesbond1...
Re: Zkušenosti s dobou trvání reklamace u společnosti HP
Reklamuj primo u HP. Moje zkusenost je ta nejlepsi. Po telefonicke domluve si pro PC prijeli az pred barak, odvezli na Slovensko a po 4 dnech volali zpet, ze budou za hodku pred barakek, jestli se ho muzu vyzvednout. Pc bylo jeste testovano a dolozeny dokumenty o testu.
Re: Zkušenosti s dobou trvání reklamace u společnosti HP
wattmetr píše:Především bys měl reklamaci uplatnit u prodejce a ne u výrobce, pokud není zároveň prodejcem.
Hádám, že to jsem měl zmínit hned. Jedu ho reklamovat do prodejny, v které jsem ho zakoupil.
CPU: AMD Ryzen 9 7950X | RAM: Kingston FURY 32GB KIT DDR5 6000MT/s CL30 Beast Black EXPO | GPU: PALIT GeForce RTX 5070 Ti GamingPro-S 16G | SSD: Kingston FURY Renegade NVMe 2TB | CASE: Fractal Design North Charcoal Black
Re: Zkušenosti s dobou trvání reklamace u společnosti HP
zajel sem do alfy at mi opraví záklaní desku a do týdne to bylo hotové
Moje PC:
CPU: Intel Core i3-4150
Operační paměť: Kingston HyperX Fury Blue 8GB (2x4GB) DDR3 1600
VGA: MSI R9 270 Gaming 2G
PSU: Seasonic Focus Plus Gold, 550W
HDD: Seagate Barracuda 1TB 3,5
Case: Cooler Master K350
SSD:Kingston HyperX Savage - 240GB
CPU: Intel Core i3-4150
Operační paměť: Kingston HyperX Fury Blue 8GB (2x4GB) DDR3 1600
VGA: MSI R9 270 Gaming 2G
PSU: Seasonic Focus Plus Gold, 550W
HDD: Seagate Barracuda 1TB 3,5
Case: Cooler Master K350
SSD:Kingston HyperX Savage - 240GB
Re: Zkušenosti s dobou trvání reklamace u společnosti HP
U prodejce to bude trvat dele, protoze ho posle do HP servisu. Kdyz kontaktujes servis HP primo, bude to podstatne rychlejsi.
Na nase notebooky mame servis na miste - technik prijede do 24h po nahlaseni problemu a problem vyresi primo na miste.
U soukromych osob by melo byt nejrychlejsi ho dopravit do nektereho s autorizovanych servisu HP (jsou to dalsi firmy). Zavadu je ale nutne nahlasit HP na jejich hotline.
Na nase notebooky mame servis na miste - technik prijede do 24h po nahlaseni problemu a problem vyresi primo na miste.
U soukromych osob by melo byt nejrychlejsi ho dopravit do nektereho s autorizovanych servisu HP (jsou to dalsi firmy). Zavadu je ale nutne nahlasit HP na jejich hotline.
Re: Zkušenosti s dobou trvání reklamace u společnosti HP
Díky za rady, bohužel je pro mě z ruky vést notebook přímo do nějakého HP servisu.
Hádám, že mi nezbyde nic než doufat, že reklamaci uznají a problém (problémy) uznají.
Hádám, že je to takové rodinné prokletí.. pokaždé nějaké problémy s elektronikou
Hádám, že mi nezbyde nic než doufat, že reklamaci uznají a problém (problémy) uznají.
Hádám, že je to takové rodinné prokletí.. pokaždé nějaké problémy s elektronikou

CPU: AMD Ryzen 9 7950X | RAM: Kingston FURY 32GB KIT DDR5 6000MT/s CL30 Beast Black EXPO | GPU: PALIT GeForce RTX 5070 Ti GamingPro-S 16G | SSD: Kingston FURY Renegade NVMe 2TB | CASE: Fractal Design North Charcoal Black
Re: Zkušenosti s dobou trvání reklamace u společnosti HP
Upřesni bydliště, zde je HP servis přímo v Ústí http://www.abax.cz/cz/notebook-servis-h ... nad-labem/
Trvalý BAN za trolling a dlouhodobé nerespektování pravidel fóra, duplicitní účty tohoto uživatele: satam, peyrac10, wattmetr, gracia (vydávání se za ženu), jamesbond, jamesbond1...
Re: Zkušenosti s dobou trvání reklamace u společnosti HP
Jiřetín pod Jedlovou a do Ústí bohužel cestu v nejbližší době nemám. V pondělí to odnesu na prodejnu a hold to budu muset vydržet

Každopádně děkuju všem za informace :)


Každopádně děkuju všem za informace :)
CPU: AMD Ryzen 9 7950X | RAM: Kingston FURY 32GB KIT DDR5 6000MT/s CL30 Beast Black EXPO | GPU: PALIT GeForce RTX 5070 Ti GamingPro-S 16G | SSD: Kingston FURY Renegade NVMe 2TB | CASE: Fractal Design North Charcoal Black
Re: Zkušenosti s dobou trvání reklamace u společnosti HP
Nechvátej, zavolej tam, oni si přijedou. Inzerují to na stránkách!!!



Trvalý BAN za trolling a dlouhodobé nerespektování pravidel fóra, duplicitní účty tohoto uživatele: satam, peyrac10, wattmetr, gracia (vydávání se za ženu), jamesbond, jamesbond1...
Re: Zkušenosti s dobou trvání reklamace u společnosti HP
Dneska jsem to odnesl do prodejny, popsal prodejci problémy (koukal na mě jak na debila
) a bylo mi řečeno, že tak do 14 dní by to tu mělo být. Jsem na to zvědav, zatim jedu na takové staré vykopávce s CRT monitorem co jsem doma našel a zprovoznil (až se divim, že tu jedou Win7 - AMD Athlon XP 1700+ 1300 MHz, 1,5 gb ram, GeForce FX5200)
Až se mi notebook vrátí (snad již v pořádku) napíšu sem jak dlouho to trvalo

Až se mi notebook vrátí (snad již v pořádku) napíšu sem jak dlouho to trvalo

CPU: AMD Ryzen 9 7950X | RAM: Kingston FURY 32GB KIT DDR5 6000MT/s CL30 Beast Black EXPO | GPU: PALIT GeForce RTX 5070 Ti GamingPro-S 16G | SSD: Kingston FURY Renegade NVMe 2TB | CASE: Fractal Design North Charcoal Black
Re: Zkušenosti s dobou trvání reklamace u společnosti HP
Tákže, dneska mi po týdnu volaly z obchodu, že je již notebook na místě. S reklamací bohužel nejsem moc spokojenej.. v servise mi poškrábaly vrchní kryt notebooku a došlo pouze k výměně topcoveru u touchpadu. Disk je prý v pořádku a čtečka otisku prstů, která v notebooku od zakoupení chybí, nemá v mém modelu prý ani být (chyba popisku)
CPU: AMD Ryzen 9 7950X | RAM: Kingston FURY 32GB KIT DDR5 6000MT/s CL30 Beast Black EXPO | GPU: PALIT GeForce RTX 5070 Ti GamingPro-S 16G | SSD: Kingston FURY Renegade NVMe 2TB | CASE: Fractal Design North Charcoal Black
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9
- 26606
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
03 kvě 2025 23:35
-
- 3
- 3120
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
28 říj 2024 11:29
-
- 0
- 2717
-
od Acey
Zobrazit poslední příspěvek
13 úno 2025 12:28
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti