Ahoj, chtěl bych se zeptat jak funguje ve hrách spawn např. monster atd. Myslím tím, jestli se s každým novým monstrem vytvoří nový objekt nebo jak to je? Jak se potom ty objekty pojmenovávají? Programovat se teprve učím a zkouším vytvořit jednoduchou hru, ale zasekl jsem se na spawnu monster.
Díky za každou odpověď
Princip spawnu monster ve hrách Vyřešeno
Princip spawnu monster ve hrách
CPU: AMD Athlon X4 750K MB: Gigabyte GA-F2A75-D3H RAM: Corsair Vengeance XMP LP 2x 2GB 1600MHz GPU: Gigabyte HD 7850 PSU: BeQuiet Pure Power BQT L8-CM-630W
- jerabina
- člen Security týmu
-
Level 6
- Příspěvky: 3647
- Registrován: březen 13
- Bydliště: Litoměřice
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Princip spawnu monster ve hrách
V jakém to děláš jazyku?
Jinak obecně si myslím, že musíš udělat nějakou podmínku, za které daná akce proběhne.
Pak si vytvořit nový objekt s parametry toho monstra a tento objekt pak volat.
Nikdy jsem nic takového nedělal, tak toho moc není.
Jinak obecně si myslím, že musíš udělat nějakou podmínku, za které daná akce proběhne.
Pak si vytvořit nový objekt s parametry toho monstra a tento objekt pak volat.
Nikdy jsem nic takového nedělal, tak toho moc není.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod
Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.
HJT návod
Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.
Re: Princip spawnu monster ve hrách
Dělám v Pythonu. V mé hře mám udělanou třídu a z ní pokaždé tvořím objekty, ale nevím, jak udělat, aby se pojmenovávaly sami a nemuselo to být ručně naprogramováno.
CPU: AMD Athlon X4 750K MB: Gigabyte GA-F2A75-D3H RAM: Corsair Vengeance XMP LP 2x 2GB 1600MHz GPU: Gigabyte HD 7850 PSU: BeQuiet Pure Power BQT L8-CM-630W
- domitea
- Tvůrce článků
-
Level 4.5
- Příspěvky: 1971
- Registrován: červen 09
- Bydliště: Královehradecký kraj
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
Re: Princip spawnu monster ve hrách Vyřešeno
Házej je do nějakého seznamu nebo pole, díky tomu můžou mít stejné jméno, ale můžeš je identifikovat podle něčeho jiného 

Re: Princip spawnu monster ve hrách
Díky, funguje to.
CPU: AMD Athlon X4 750K MB: Gigabyte GA-F2A75-D3H RAM: Corsair Vengeance XMP LP 2x 2GB 1600MHz GPU: Gigabyte HD 7850 PSU: BeQuiet Pure Power BQT L8-CM-630W
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3
- 1937
-
od Galli
Zobrazit poslední příspěvek
25 úno 2025 04:43
-
- 8
- 2281
-
od Fantousek
Zobrazit poslední příspěvek
03 říj 2024 14:10
-
- 2
- 2669
-
od p3v4x
Zobrazit poslední příspěvek
21 črc 2024 18:39
Zpět na “Programování a tvorba webu”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů