Zdravím a prosím o radu .jestli se někdo nesetkal s podobným problémem.Už delší dobu mě většinou krátce po startu počítače otravuje chybové hlášení :V aplikaci msiexec.exe došlo k problému a je třeba ji zavřít. Omlouváme se za vzniklé potíže..
Kód chyby:zAppName : msiexec.exe szAppVer : 3.1.4001.5512 szModName : UmxSbxw.dll
szModVer : 6.0.0.19 offset : 00007a87
Zřejmě v souvislosti s tím mi nejdou nainstalovat aktualizace,viz hlášení: Následující aktualizace nebyly nainstalovány
Aktualizace Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 a .NET Framework 3.5 Family Update pro verze rozhraní .NET 2.0 až 3.5 (KB951847) x86
Jinak systém funguje normálně,někdy se mi zdá trochu línější.
Díky
//změna názvu, "msiexe" nepopisuje co nejpřesněji podstatu problému, jak to požadují pravidla.
//přesunuto do správné sekce, původně umístěno ve Vše ostatní > FAQ
//mmm
V aplikaci msiexec.exe došlo k problému
- Damned
- Tvůrce článků
-
Master Level 9
- Příspěvky: 8353
- Registrován: prosinec 06
- Bydliště: Rokycany
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
Re: V aplikaci msiexec.exe došlo k problému
Zkus si z MS stáhnout a nainstalovat Windows Installer 4.5 SDK. .
Nic není nemožné, proto tam, kde jsme s rozumem v koncích, neváháme použít kladivo.
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner
Re: V aplikaci msiexec.exe došlo k problému
Zkusil jsem,ale bohužel aktualizace nejdou nainstalovat dál a jen v chybovém hlášení hlášení došlo ke kosmetické změně:
V aplikaci Windows® installer došlo k problému a je třeba ji zavřít. Omlouváme se za vzniklé potíže.
kód chyby je nyní:szAppName : msiexec.exe szAppVer : 4.5.6001.22159
szModName : UmxSbxw.dll szModVer : 6.0.0.19 offset : 00007a87
V aplikaci Windows® installer došlo k problému a je třeba ji zavřít. Omlouváme se za vzniklé potíže.
kód chyby je nyní:szAppName : msiexec.exe szAppVer : 4.5.6001.22159
szModName : UmxSbxw.dll szModVer : 6.0.0.19 offset : 00007a87
- Damned
- Tvůrce článků
-
Master Level 9
- Příspěvky: 8353
- Registrován: prosinec 06
- Bydliště: Rokycany
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
Re: V aplikaci msiexec.exe došlo k problému
Zkus: Start -->Spustit a do řádku vlož toto:
Pak zkus ty aktualizace
Kód: Vybrat vše
regsvr32 /i umxsbxw.dll
Pak zkus ty aktualizace
Nic není nemožné, proto tam, kde jsme s rozumem v koncích, neváháme použít kladivo.
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner
Re: V aplikaci msiexec.exe došlo k problému
Takže jsem učinil dle tvé rady a hned po vložení se mi objevilototo hlášení:
umxbxw.dll byl načten,ale nebyl nalezen vstupní bod DllRegisterServer
Tento soubor nelze zaregistrovat
Jinak žádná změna,aktualizace stále nejdou atd..
umxbxw.dll byl načten,ale nebyl nalezen vstupní bod DllRegisterServer
Tento soubor nelze zaregistrovat
Jinak žádná změna,aktualizace stále nejdou atd..
- Damned
- Tvůrce článků
-
Master Level 9
- Příspěvky: 8353
- Registrován: prosinec 06
- Bydliště: Rokycany
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
Re: V aplikaci msiexec.exe došlo k problému
Jiné instalace pomocí msi fungují?
Nic není nemožné, proto tam, kde jsme s rozumem v koncích, neváháme použít kladivo.
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner
Re: V aplikaci msiexec.exe došlo k problému
To vlastně nedokážu říct,protože ani nevím,jestli jsou v současné době některé jiné než ta zmíněná v prvním příspěvku.Ale,když je spustím ,dlouho se nič neděje a pak se objeví hlášení,že některé aktualizace nebyly nainstalovány a je to vždycky ta samá.
Když nad tím tak přemýšlím,myslím si ,že jsem si ten problém způsobil sám.Matně si vzpomínám,že jsem něco instaloval a ten program odebral odebral nějakou verzi NET Framevork a nahradil ji nižší verzí.A tenkrát jsem chtěl ještě něco nainstalovat a nešlo mi to a tak jsem se na to vykašlal a nechal jsem to být.A mám pocit,že ten problém se táhne od té doby.Tak si myslím,že jsem tím něco poškodil.
Samozřejmě , že bych to mohl zformátovat a všechno přeinstalovat,ale nechce se mi do toho,protože jinak s tím můžu pracovat a navíc posledně mi to vzalo 2dny z vánoční dovolené a tak hledám schůdnější cestu,jak to opravit.
Teď už vím,že některé další aktualizace jdou.Zkusil jsem je spustit,dlouho se nic nedělo,protože se to snažilo nejdřív nainstalovat tu,která se mi vždy ukazuje,že nejde.Ovšem pak se nainstalovalo úspěšně 12 dalších aktualizací ze 14.A zase nešly ty týkající se NET Framework
viz.Aktualizace Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 a .NET Framework 3.5 Family Update pro verze rozhraní .NET 2.0 až 3.5 (KB951847) x86
Aktualizace zabezpečení rozhraní Microsoft .NET Framework 2.0 Service Pack 2 pro systémy Windows 2000, Windows Server 2003 a Windows XP (KB974417) a v historii jsem našel u těch neúspěšných tyto kódy chyb
Kód chyby: 0x645
Kód chyby: 0x644
Kód chyby: 0x641
Když nad tím tak přemýšlím,myslím si ,že jsem si ten problém způsobil sám.Matně si vzpomínám,že jsem něco instaloval a ten program odebral odebral nějakou verzi NET Framevork a nahradil ji nižší verzí.A tenkrát jsem chtěl ještě něco nainstalovat a nešlo mi to a tak jsem se na to vykašlal a nechal jsem to být.A mám pocit,že ten problém se táhne od té doby.Tak si myslím,že jsem tím něco poškodil.
Samozřejmě , že bych to mohl zformátovat a všechno přeinstalovat,ale nechce se mi do toho,protože jinak s tím můžu pracovat a navíc posledně mi to vzalo 2dny z vánoční dovolené a tak hledám schůdnější cestu,jak to opravit.
Teď už vím,že některé další aktualizace jdou.Zkusil jsem je spustit,dlouho se nic nedělo,protože se to snažilo nejdřív nainstalovat tu,která se mi vždy ukazuje,že nejde.Ovšem pak se nainstalovalo úspěšně 12 dalších aktualizací ze 14.A zase nešly ty týkající se NET Framework
viz.Aktualizace Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 a .NET Framework 3.5 Family Update pro verze rozhraní .NET 2.0 až 3.5 (KB951847) x86
Aktualizace zabezpečení rozhraní Microsoft .NET Framework 2.0 Service Pack 2 pro systémy Windows 2000, Windows Server 2003 a Windows XP (KB974417) a v historii jsem našel u těch neúspěšných tyto kódy chyb
Kód chyby: 0x645
Kód chyby: 0x644
Kód chyby: 0x641
Naposledy upravil(a) soundman dne 13 říj 2009 21:42, celkem upraveno 1 x.
- Damned
- Tvůrce článků
-
Master Level 9
- Příspěvky: 8353
- Registrován: prosinec 06
- Bydliště: Rokycany
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
Re: V aplikaci msiexec.exe došlo k problému
Zkus mi sem dát log z HijackThis (odkaz v mém podpisu i s návodem)
Nic není nemožné, proto tam, kde jsme s rozumem v koncích, neváháme použít kladivo.
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner
Re: V aplikaci msiexec.exe došlo k problému
Doufám,že jsem to pochopil správně;těmto věcem totiž moc nerozumím
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 20:39:50, on 13.10.2009
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.5512)
Boot mode: Normal
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Common Files\PFShared\UmxCfg.exe
C:\Program Files\Common Files\PFShared\UmxPol.exe
C:\Program Files\Tiny Firewall Pro\UmxAgent.exe
C:\Program Files\Tiny Firewall Pro\UmxTray.exe
C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
C:\Program Files\Common Files\PFShared\umxlu.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\Program Files\SyncroSoft\Pos\H2O\cledx.exe
C:\Program Files\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd.exe
C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb09.exe
C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe
C:\WINDOWS\system32\DeltaIITray.exe
C:\WINDOWS\System32\M-AudioTaskBarIcon.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Musicmatch\Musicmatch Jukebox\mim.exe
C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BlueSoleil.exe
C:\Program Files\Common Files\Lingea Shared\luc.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\Documents and Settings\Soundman\Dokumenty\Downloads\HijackThis.exe
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.1.1309.3572\swg.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe" runtime -Delay
O4 - HKLM\..\Run: [DeltTray] DeltTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [H2O] C:\Program Files\SyncroSoft\Pos\H2O\cledx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Component Manager] "C:\Program Files\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb09.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKLM\..\Run: [MimBoot] C:\Program Files\Musicmatch\Musicmatch Jukebox\mimboot.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DeltaIITaskbarApp] C:\WINDOWS\system32\DeltaIITray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [M-Audio Taskbar Icon] C:\WINDOWS\System32\M-AudioTaskBarIcon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [AMonitor] C:\Program Files\Tiny Firewall Pro\amon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: Lingea Update Center.lnk = C:\Program Files\Common Files\Lingea Shared\luc.exe
O4 - Global Startup: BlueSoleil.lnk = C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BlueSoleil.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O15 - Trusted Zone: *.musicmatch.com
O15 - Trusted Zone: *.musicmatch.com (HKLM)
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: BlueSoleil Hid Service - Unknown owner - C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
O23 - Service: ESET HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\EHttpSrv.exe
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate1c9eccc47d714f2) (gupdate1c9eccc47d714f2) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: hpdj - Unknown owner - C:\DOCUME~1\Soundman\LOCALS~1\Temp\hpdj.exe (file missing)
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: FW Event Manager (UmxAgent) - Tiny Software, Inc. - C:\Program Files\Tiny Firewall Pro\UmxAgent.exe
O23 - Service: FW Configuration Interpreter (UmxCfg) - Tiny Software, Inc. - C:\Program Files\Common Files\PFShared\UmxCfg.exe
O23 - Service: FW Live Update (UmxLU) - Tiny Software, Inc. - C:\Program Files\Common Files\PFShared\umxlu.exe
O23 - Service: FW Policy Manager (UmxPol) - Tiny Software Inc. - C:\Program Files\Common Files\PFShared\UmxPol.exe
O23 - Service: FW User to IP Address Translation (UmxUTA) - Tiny Software, Inc. - C:\Program Files\Tiny Firewall Pro\umxuta.exe
--
End of file - 6164 bytes
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 20:39:50, on 13.10.2009
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.5512)
Boot mode: Normal
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Common Files\PFShared\UmxCfg.exe
C:\Program Files\Common Files\PFShared\UmxPol.exe
C:\Program Files\Tiny Firewall Pro\UmxAgent.exe
C:\Program Files\Tiny Firewall Pro\UmxTray.exe
C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
C:\Program Files\Common Files\PFShared\umxlu.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\Program Files\SyncroSoft\Pos\H2O\cledx.exe
C:\Program Files\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd.exe
C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb09.exe
C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe
C:\WINDOWS\system32\DeltaIITray.exe
C:\WINDOWS\System32\M-AudioTaskBarIcon.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Musicmatch\Musicmatch Jukebox\mim.exe
C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BlueSoleil.exe
C:\Program Files\Common Files\Lingea Shared\luc.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\Documents and Settings\Soundman\Dokumenty\Downloads\HijackThis.exe
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.1.1309.3572\swg.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe" runtime -Delay
O4 - HKLM\..\Run: [DeltTray] DeltTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [H2O] C:\Program Files\SyncroSoft\Pos\H2O\cledx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Component Manager] "C:\Program Files\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb09.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKLM\..\Run: [MimBoot] C:\Program Files\Musicmatch\Musicmatch Jukebox\mimboot.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DeltaIITaskbarApp] C:\WINDOWS\system32\DeltaIITray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [M-Audio Taskbar Icon] C:\WINDOWS\System32\M-AudioTaskBarIcon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [AMonitor] C:\Program Files\Tiny Firewall Pro\amon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: Lingea Update Center.lnk = C:\Program Files\Common Files\Lingea Shared\luc.exe
O4 - Global Startup: BlueSoleil.lnk = C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BlueSoleil.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O15 - Trusted Zone: *.musicmatch.com
O15 - Trusted Zone: *.musicmatch.com (HKLM)
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: BlueSoleil Hid Service - Unknown owner - C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
O23 - Service: ESET HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\EHttpSrv.exe
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate1c9eccc47d714f2) (gupdate1c9eccc47d714f2) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: hpdj - Unknown owner - C:\DOCUME~1\Soundman\LOCALS~1\Temp\hpdj.exe (file missing)
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: FW Event Manager (UmxAgent) - Tiny Software, Inc. - C:\Program Files\Tiny Firewall Pro\UmxAgent.exe
O23 - Service: FW Configuration Interpreter (UmxCfg) - Tiny Software, Inc. - C:\Program Files\Common Files\PFShared\UmxCfg.exe
O23 - Service: FW Live Update (UmxLU) - Tiny Software, Inc. - C:\Program Files\Common Files\PFShared\umxlu.exe
O23 - Service: FW Policy Manager (UmxPol) - Tiny Software Inc. - C:\Program Files\Common Files\PFShared\UmxPol.exe
O23 - Service: FW User to IP Address Translation (UmxUTA) - Tiny Software, Inc. - C:\Program Files\Tiny Firewall Pro\umxuta.exe
--
End of file - 6164 bytes
- Damned
- Tvůrce článků
-
Master Level 9
- Příspěvky: 8353
- Registrován: prosinec 06
- Bydliště: Rokycany
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
Re: V aplikaci msiexec.exe došlo k problému
Spusť HJT (HijackThis), vypni prohlížeče, odpoj se od internetu a fixni (spustit HJT, "Do a system scan only",
zatrhnout políčko před hodnotou, zmáčknout "Fix checked" a poté "Ano"):
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O23 - Service: hpdj - Unknown owner - C:\DOCUME~1\Soundman\LOCALS~1\Temp\hpdj.exe (file missing)
*****************************************************************************************************************************************
Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Provést rychlý sken a klikni na tlačítko Skenovat
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Zobrazit výsledky
- pak zvol možnost uložit log a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Vlož sem pak obsah toho logu.
*****************************************************************************************************************************************
Stáhni si http://www.edisk.cz/stahni/83164/au_cli ... .98MB.html nástroj na opravu AU Win, měl by smazat cache a opravit klienty aktualizací MS.
zatrhnout políčko před hodnotou, zmáčknout "Fix checked" a poté "Ano"):
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O23 - Service: hpdj - Unknown owner - C:\DOCUME~1\Soundman\LOCALS~1\Temp\hpdj.exe (file missing)
*****************************************************************************************************************************************
Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Provést rychlý sken a klikni na tlačítko Skenovat
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Zobrazit výsledky
- pak zvol možnost uložit log a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Vlož sem pak obsah toho logu.
*****************************************************************************************************************************************
Stáhni si http://www.edisk.cz/stahni/83164/au_cli ... .98MB.html nástroj na opravu AU Win, měl by smazat cache a opravit klienty aktualizací MS.
Nic není nemožné, proto tam, kde jsme s rozumem v koncích, neváháme použít kladivo.
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner
Re: V aplikaci msiexec.exe došlo k problému
Snažil jsem se udělat vše dle návodu a tady je ten log:
Malwarebytes' Anti-Malware 1.41
Verze databáze: 2962
Windows 5.1.2600 Service Pack 3
14.10.2009 23:06:25
mbam-log-2009-10-14 (23-06-15).txt
Typ kontroly: Rychlá kontrola
Zkontrolované objekty: 95459
Uplynulý čas: 8 minute(s), 29 second(s)
Infikované procesy v paměti: 1
Infikované moduly v paměti: 0
Infikované klíče registru: 0
Infikované hodnoty registru: 1
Infikované datové položky registru: 0
Infikované adresáře: 0
Infikované soubory: 1
Infikované procesy v paměti:
C:\Program Files\SyncroSoft\POS\H2O\cledx.exe (Trojan.Downloader) -> No action taken.
Infikované moduly v paměti:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)
Infikované klíče registru:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)
Infikované hodnoty registru:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\h2o (Trojan.Downloader) -> No action taken.
Infikované datové položky registru:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)
Infikované adresáře:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)
Infikované soubory:
C:\Program Files\SyncroSoft\POS\H2O\cledx.exe (Trojan.Downloader) -> No action taken.
Malwarebytes' Anti-Malware 1.41
Verze databáze: 2962
Windows 5.1.2600 Service Pack 3
14.10.2009 23:06:25
mbam-log-2009-10-14 (23-06-15).txt
Typ kontroly: Rychlá kontrola
Zkontrolované objekty: 95459
Uplynulý čas: 8 minute(s), 29 second(s)
Infikované procesy v paměti: 1
Infikované moduly v paměti: 0
Infikované klíče registru: 0
Infikované hodnoty registru: 1
Infikované datové položky registru: 0
Infikované adresáře: 0
Infikované soubory: 1
Infikované procesy v paměti:
C:\Program Files\SyncroSoft\POS\H2O\cledx.exe (Trojan.Downloader) -> No action taken.
Infikované moduly v paměti:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)
Infikované klíče registru:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)
Infikované hodnoty registru:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\h2o (Trojan.Downloader) -> No action taken.
Infikované datové položky registru:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)
Infikované adresáře:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)
Infikované soubory:
C:\Program Files\SyncroSoft\POS\H2O\cledx.exe (Trojan.Downloader) -> No action taken.
- Damned
- Tvůrce článků
-
Master Level 9
- Příspěvky: 8353
- Registrován: prosinec 06
- Bydliště: Rokycany
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
Re: V aplikaci msiexec.exe došlo k problému
Takže spusť znovu MbAM a dej Skenovat
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Zobrazit výsledky
- ujistit se že máš zatrhnuté všechny vypsané nálezy a klikni na tlačítko Odstranit označené
- když skončí odstraňování tak se ti zobrazí log, tak ho sem dej.
- pak zvol v programu OK a pak program ukonči přes Konec
Vypni rezidentní štít antiviru (pokud máš tak i antispyware).
Stáhni si ComboFix (by sUBs)
nebo ComboFix (subs)
a ulož si ho na plochu.
Ukonči všechna aktivní okna a spusť ho.
- Po spuštění se zobrazí podmínky užití, potvrď je stiskem tlačítka Ano
- Dále postupuj dle pokynů, během aplikování ComboFixu neklikej do zobrazujícího se okna
- Po dokončení skenování by měl program vytvořit log - C:\ComboFix.txt - zkopíruj sem prosím celý jeho obsah
Co ten nástroj?
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Zobrazit výsledky
- ujistit se že máš zatrhnuté všechny vypsané nálezy a klikni na tlačítko Odstranit označené
- když skončí odstraňování tak se ti zobrazí log, tak ho sem dej.
- pak zvol v programu OK a pak program ukonči přes Konec
Vypni rezidentní štít antiviru (pokud máš tak i antispyware).
Stáhni si ComboFix (by sUBs)
nebo ComboFix (subs)
a ulož si ho na plochu.
Ukonči všechna aktivní okna a spusť ho.
- Po spuštění se zobrazí podmínky užití, potvrď je stiskem tlačítka Ano
- Dále postupuj dle pokynů, během aplikování ComboFixu neklikej do zobrazujícího se okna
- Po dokončení skenování by měl program vytvořit log - C:\ComboFix.txt - zkopíruj sem prosím celý jeho obsah
Co ten nástroj?
Nic není nemožné, proto tam, kde jsme s rozumem v koncích, neváháme použít kladivo.
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6
- 4445
-
od domitea
Zobrazit poslední příspěvek
14 lis 2024 19:51
-
-
Tuto aplikaci zablokoval správce systému Příloha(y)
od Minapark » 21 bře 2025 07:38 » v Windows 11, 10, 8... - 10
- 7277
-
od RIKI22
Zobrazit poslední příspěvek
05 dub 2025 11:04
-
-
-
zamrzání Ntb + dlouhé načítání stránek a aplikací
od PARKR » 11 led 2025 12:56 » v Problémy s hardwarem - 8
- 2530
-
od PARKR
Zobrazit poslední příspěvek
11 led 2025 15:10
-
Zpět na “Windows 11, 10, 8...”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti