Notebookové vybavení:
TOSHIBA SATELLITE L30
Procesor: Intel Celeron M
RAM: DDR2 (256MB)
Chipset: Ati Radeon Xpress 200M
HardDisk: 60 GB
Screen problému:
Děkuji Vám za radu.

instalace OS je stažena z internetu
1.Spusťte nástroj Dr. Watson s parametrem -i (Start->Spustit->napište drwtsn32.exe -i a OK).
2.Spusťte nástroj Dr. Watson (Start->Spustit->napište drwtsn32.exe bez parametrů a OK).
3.V konfiguračním okně zvolte typ výpisu při chybě na Krátký
4.V Možnosti nechte zaškrtlé vše mimo Zvukové upozornění.
Až dojde k pádu aplikace, Dr.Watson vám napíše, že byl zjištěn problém a generuje výpis paměti. Až to udělá, upněte mi soubor User.dmp ze složky C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Microsoft\Dr Watson
na http://www.leteckaposta.cz
Dr. Watsonovi někdy to vytvoření výpisu trvá dost dlouho. Někdy se taky sekne (jak se vám stává) a chce to parkrát zopakovat, než se .dmp soubor vytvoří.
Zpět na “Windows 11, 10, 8...”
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů